10 Reacties

3 dagen geleden

Ik zou me vooral geen zorgen maken! Als je hcg hormoon dusdanig hoog is werken de testen niet goed meer. Dit kan het geval zijn. Gewoon even afwachten tot morgen en je niet te druk maken.

3 dagen geleden

Reactie op Fel En Ger

Ik zou me vooral geen zorgen maken! Als je hcg hormoon dusdanig hoog is wer ...
Oh wat een geruststellend idee🙈 ik hoopte al op zoiets idd, omdat ik al wat verder ben. Heel erg bedankt voor je antwoord!!

3 dagen geleden

Het kan zijn dat je hcg zo hoog is dat de testen minder goed werken. Dit heet het hook effect.

3 dagen geleden

Heel veel plezier morgen bij de echo 😃

3 dagen geleden

Reactie op zwangerenzo

Het kan zijn dat je hcg zo hoog is dat de testen minder goed werken. Dit he ...
Oh wat fijn om te weten! Dankjewel en hele geruststelling. En dan zien we morgen verder!

2 dagen geleden

Is de echo goed gegaan??

2 dagen geleden

Reactie op elisabethmaria

Is de echo goed gegaan??
Ach wat lief dat je hieraan denkt!! Alles was goed🤍 Kloppend hartje, maar 1 baby te zien (gelukkig haha) en iets korter zwanger dan gedscht. Ipv 7+6 nu 6+4.

één dag geleden

Reactie op C1405

Ach wat lief dat je hieraan denkt!! Alles was goed🤍 Kloppend hartje, maar ...
Yess super! Gefeliciteerd♡

één dag geleden

Reactie op elisabethmaria

Yess super! Gefeliciteerd♡
Dankjewel😁💙💗 Hoe gaat het bij jou? Hoe ver ben je?

één dag geleden

Reactie op C1405

Dankjewel😁💙💗 Hoe gaat het bij jou? Hoe ver ben je?
Ik ben nu 6+3. Alles gaat goed behalve echt misselijk en gister zelfs overgeven:(. Aankomende maandag eerste echo bij 7+1 weken. Heel spannend. Heb afgelopen juli een miskraam gehad met bijna 9 weken maar de baby was al eerder gestopt met groeien. Hele nare ervaring. Heb er nu wel een heel goed gevoel bij en gek genoeg had ik de vorige keer meteen al een voorgevoel.. Afwachten maar 😁