18 Reacties

18 dagen geleden

Heftig zeg! Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dus kan je daar niet mee helpen maar wens je heel veel sterkte toe❤️

18 dagen geleden

Mag ik vragen hoe je erachter bent gekomen dat je een miskraam heb gehad.. ben nu zelf ook 4-5 weken

18 dagen geleden

Reactie op LiefdevolleFontein582664

Mag ik vragen hoe je erachter bent gekomen dat je een miskraam heb gehad.. ...
Daarnaast heel veel sterkte toegewenst!

18 dagen geleden

Ik snap hoe je je voelt, op mijn 19e een miskraam gehad terwijl ik helemaal niet klaar was voor überhaupt een kind te nemen, dit was helaas niet thuis gebeurd, maar op mijn werk terwijl ik niet wist dat ik zwanger was. Het was heftig om te verwerken, vooral omdat ik jong was en mijn toen vriend helemaal niet gezond reageerde. Nu op 27 jarige leeftijd opnieuw zwanger (andere, gezondere relatie) Hetgeen wat ik je vooral kan aanraden is praat erover, zorg dat je er niet alleen voor staat, het was voor mij zwaar om te verwerken maar heeft mij wel gebracht waar ik nu ben, in een gezondere mindset 💙

18 dagen geleden

Hallo Sprankel, ik ben nu 4+1 dus ook onwijs pril maar bloed ook best wel en ben daarvoor bij de huisarts geweest. Die zij is wel veel bloed maar je kunt alleen maar afwachten. Ik voelde me gisteren zó onwijs ellendig dus kan je gevoel denk ik begrijpen (Ook al is het bij mij nog niet definitief) Wat mij vandaag enorm heeft geholpen is het delen met iemand anders dan mijn partner (in mijn geval mijn jongere zusje) en er over praten. Heel veel sterkte

18 dagen geleden

Heel veel sterkte lieve mama. Dit blijft toch het kindje wat jou voor altijd mama maakte ❤️🍀

18 dagen geleden

Heel veel sterkte. Ik heb geleerd dat je echt aan de bel moet trekken bij je verloskundige (of ziekenhuis) als je de pijn niet trekt. Verder moet je goed in de gaten houden of je alles wel verliest en niet dat het begint te ruiken ofzo. Verwen je zelf goed deze dagen. Knuffel veel met je man/vriend (?), lekker eten wat je wilt, films kijken in bed. Je ziekmelden. En als je er aan toe bent weer proberen om zwanger te raken. Mij is verteld; dit is een teken dat je lichaam goed werkt. Een miskraam is namelijk een teken dat er iets niet goed zat bij de embryo. En dan kan het maar “beter” nu afgestoten zijn dan later. Het komt goed.. nu voelt dat niet zo. Maar het komt echt goed.

Reactie op zwangerenzo

Heftig zeg! Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dus kan je daar niet mee he ...
Dankjewel ❤️

Reactie op LiefdevolleFontein582664

Mag ik vragen hoe je erachter bent gekomen dat je een miskraam heb gehad.. ...
Ik ben op dit moment niet er aan toe om daar antwoord op te geven. Maar als vrouw voel je diep van binnen of het goed zit of niet

Reactie op BoeiendeTulp271010

Ik snap hoe je je voelt, op mijn 19e een miskraam gehad terwijl ik helemaal ...
Dankjewel voor jouw verhaal. Ik was net heel even buiten en toen realiseerde ik me dat er heel veel vrouwen zijn die dit mee maken. Dat maakt het rouwen en verwerken niet minder maar behapbaar voor mij. Ik ben super blij voor je dat je in fijnere omstandigheden jouw wondertje mag ontvangen ❤️

Reactie op Zoë_

Hallo Sprankel, ik ben nu 4+1 dus ook onwijs pril maar bloed ook best wel e ...
Heel erg bedankt voor je berichtje! Ik hoop dat het bij jou goed af loopt! Ik heb een hele lieve partner, hij zorgt heel goed voor me op dit moment en ook al gesproken met mijn moeder dat lucht inderdaad op

18 dagen geleden

Ik heb zelf 3 miskramen gehad. Ik heb dit ook als heel heftig ervaren. Neem de tijd om dit te verwerken❤️ praat erover met mensen die dichtbij je staan. Heel veel sterkte🍀

18 dagen geleden

Ik was ook zwanger, gister is mijn miskraam ineens op gang gekomen met ongeveer 5 weken. Wel even heftig natuurlijk maar mij helpt het ook om er veel over te praten en ik denk er steeds aan dat er dan iets niet goed is geweest met het kindje en het ergens 'beter' is dat het nu gebeurd dan over een aantal weken...

18 dagen geleden

Over licht aan het einde van de tunnel: 2 maanden geleden maakte ik ook mee wat jij mee maakt nu. 4 weken zwanger en helaas een miskraam. Hopelijk heb je er lichamelijk weinig last van en krijg je voldoende steun van lieve mensen om je heen ❤️ ik was een maand na mijn miskraam ongesteld en nu weer een maand verder heb ik weer een positieve test. Het is super spannend en we hebben best wat angst dat het weer mis kan gaan, maar ik probeer dit toch wel als het licht aan het eind van de tunnel te zien.

18 dagen geleden

Hello, wat super verdrietig! Ik heb een miskraam gehad met 6-7 weken. Veel bloedverlies, krampen, maar dat was maar ongemak. Ik heb het emotioneel echt heel moeilijk gehad. Ik zag het al helemaal voor me, had namen klaar staan, was aan het nadenken over hoe ik het ging bekendmaken aan fam en vrienden, aan collega's en aan klassen. En die dromen waren in een klap gewoon verwoest. Was echt een beetje in de rouw. En dat voelde zo stom, het was nog maar zo kort. Maar je mag voelen wat je voelt en het op je eigen manier verwerken. Mijn miskraam begon op 23 september en ik ben nu weer zwanger gelijk na de miskraam. Hopelijk gaat het dit keer goed, maar is natuurlijk extra spannend! Ik hoop voor jou dat je niet te lang fysieke last hebt, dat je het een plekje gaat kunnen geven en dat je in de toekomst een gezonde zwangerschap mag hebben!

17 dagen geleden

Ik snap je helemaal, ik heb in september een miskraam gehad met 4-5 weken. Nu inmiddels opnieuw zwanger (direct na de miskraam) en gister de eerste echo (6 weken) en kloppend hartje gezien. Het komt goed! En je emoties mogen er zijn… het is niet niks.

11 dagen geleden

Hoi Sprankel, Hoe is het nu met je? Ik ben vandaag op controle geweest en had inmiddels een lege baarmoeder precies zoals ik vermoede heb ik begin vorige week ook een miskraam gehad. Na de controle van vandaag toch weer best even verdrietig ook al was het enorm pril 4-5wkn. Ik moest aan je denken en vroeg me af hoe het nu met je is een week later.