8 Reacties

4 uur geleden

Ik denk dat er genoeg mama’s zijn die graag dik zijn maar alsnog een miskraam hebben gekregen. Wees blij met het wonder wat je draagt en wat dit met je lichaam doet.

3 uur geleden

Hoi Jeugdige ijsbeer. Die gedachten en gevoelens kunnen ook heel erg gevoed worden door de hormonen. Ik denk dat er ook heel veel vrouwen zijn die minder vrolijk zijn in de zwangerschap wat ook doorwerkt op je zelfvertrouwen. Ik heb er nu zelf niet zoveel last van. Maar wel super moe en blijf Maar honger hebben... wat niet goed doorwerkt op mijn gemoedstand. Ik vind het fijn om toch wel te blijven sporten, doe veel thuis yoga of QiGong. En het helpt om elke ochtend een positieve affirmatie tegen mezelf te zeggen en ondanks dat ik moe ben toch te proberen iets leuks aan te trekken. En ik heb ook zoveel honger!!! Maar probeer zoveel mogelijk gezonde snacks te nemen. Snack worteltjes, crackers, komkommer!! En je moet niet vergeten dat er nu een heleboel in je lichaam gebeurt. Hopelijk heb je hier wat aan de tips! En ga Je straks weer wat fijner voelen 🤎

2 uur geleden

Reactie op BloeiendeParel960968

Ik denk dat er genoeg mama’s zijn die graag dik zijn maar alsnog een miskra ...
Ik snap wat je zegt, maar dit is natuurlijk een beetje kort door de bocht. Den beetje alsof je tegen iemand met een depressie zegt “mensen in derde wereldlanden hebben grotere problemen” oid… OT: Ik ben zelf ook gevoelig voor dit soort gevoelens/gedachtes. Probeer inderdaad je te bedenken dat het allemaal tijdelijk is en voor een goed doel 😊 Als je honger hebt, gewoon eten. Probeer wel zoveel mogelijk gezonde keuzes te maken, maar geniet ook. Mij helpt het inderdaad ook mentaal om wel te blijven bewegen. Of dat nou naar de sportschool gaan is, of een stuk wandelen. Bedenk ook dat dit even niet het seizoen van je leven is waarin het draait om hoe fit/sexy etc je je voelt. Het is nu even tijd om een gezond kindje op de wereld te zetten. Daarna kunnen we weer volop aan onszelf werken☺️
Ik heb echt hetzelfde. Ik ben gewend om er leuk uit te willen zien voor werk etc. Maar ben inmiddels al zo zwaar (qua borsten en buik) dat k niks straks aan kan en constant hetzelfde aan heb. Ook heb ik heel vet haar dus ik voel me minder verzorgd. M’n man zei laatst ook je bent echt een bollie (“liefkozend”). Maar werd er zo down van haha! Hij zei je bent prachtig en je maakt een baby etc. Maar herken het wel. Het is niet dat je je sexy voelt of wat dan ook. Maar ben het wel eens met de comments hier, laten we genieten van het feit dat ons lichaam een baby kan/mag maken en dan nemen we dit voor lief. Na de bevalling of wat dan ook komt het allemaal wel weer goed. It is what it is. Lekker eten en goed voor jezelf zorgen.

2 uur geleden

Reactie op __TEIGETJE

Ik snap wat je zegt, maar dit is natuurlijk een beetje kort door de bocht. ...
Klopt. Ik zelf ben nu aan het vechten tegen een miskraam en kan dan gewoon zo’n bericht even niet aan.. dan denk ik ik hooooop dat ik straks dik ben!

2 uur geleden

Reactie op BloeiendeParel960968

Klopt. Ik zelf ben nu aan het vechten tegen een miskraam en kan dan gewoon ...
Je hoeft niet op berichten te reageren en kunt ook doorscrollen op de groep. Ik snap dat jouw emoties hoog zitten, maar daar kunnen andere mensen niks aan doen.

2 uur geleden

Reactie op missjoy89

Je hoeft niet op berichten te reageren en kunt ook doorscrollen op de groep ...
Is mijn keuze dat ik wel heb gereageerd net als dat jij dat nu bij mij doet 😉

2 uur geleden

Hi lieve dames , Ik snap dat bepaalde emoties hoog zitten , maar een sneer uitdelen naar elkaar vind ik niet nodig . Op dit forum is er plek voor iedereen en ieders emotie . Geef elkaar daar een beetje de ruimte in . Is dit topic een tigger voor je ? Klik het dan alsjeblieft weg er zijn nog genoeg leuke andere topics . Liefs, Jaleesa|Moderator