70 Reacties
één maand geleden
Ja ik heb precies hetzelfde 🥹 het voelt heel raar lijk nu wel 6maanden en ‘s ochtends valt het mee
één maand geleden
Reactie op BloeiendeZwaluw593648
Ja ik heb precies hetzelfde 🥹 het voelt heel raar lijk nu wel 6maanden en ...
Ook derde trouwens 🙈 en ben 6 weken
één maand geleden
Hier ook zwanger van onze 3e! 😍 nu ook gelijk de 1e x terwijl de eerste na 2 jaar pas kwam. We zijn ontzettend blij en dankbaar. Onze dochters zijn 1 en 3 dus gaat wel pittig worden ben ik bang🤣
één maand geleden
Wat leuk dat er meer vrouwen zijn die hun derde kindje verwachten!
Merken jullie kinderen al iets aan je?
Onze kinderen willen sinds een week weer 'baby spelen', dat ze zelf geboren worden (dan verstoppen ze zich onder de dekens en gaan ze in de foetushouding liggen haha). En mijn oudste legt steeds zijn hoofd op mijn buik... Dit deed hij vorig jaar ook, toen is de zwangerschap helaas geëindigd in een miskraam. Ik vind het zo bijzonder, blijkbaar neemt hij iets aan mij waar, terwijl we nog niets hebben gezegd en ik leg ook bewust mijn hand nog niet op mijn buik. Misschien zijn het mijn trager werkende darmen, waardoor mijn buik iets dikker is en hij dat onbewust ziet ...
Benieuwd of jullie kinderen zich ook anders gedragen!
één maand geleden
Hoi hoi,
Hier ook zwanger van de 3e ongeveer 4 weekjes..
ik vind het toch weer spannend allemaal en heel benieuwd hoe de kids reageren 😊
En ook bij mij is er in de ochtend weinig te zien en de middagen blij thuis te zijn om mijn broek te wisselen voor een joggingbroek vanwege het knellen.. 😅
één maand geleden
Mijn test wordt ook steeds beter ❤️🥰🙏
Wij hebben het eigenlijk zaterdag direct verteld aan de kinderen. Maar hebben beide zwangerschappen alles vrij direct met iedereen gedeeld. Maar dat is meer omdat wij dat fijn vinden. Ik snap het ook heel goed dat mensen willen wachten.
Toevallig voor de zwangerschapstesten speelde ik met de jongste een spelletje dat ze een baby was in de buik kroop ze met haar hoofd onder mijn tshirt en dat vond ze zo hilarisch dat ze dat is blijven doen. De oudste is helemaal blij dat hij nog een broertje of zusje krijgt.
Mijn man is ook weer in de wolken en ik zelf ook.
Op naar een mooie zwangerschap met gezonde babies voor iedereen 🥰❤️🍀🙏
20 dagen geleden
Hier ook zwanger van de derde! Nu 4w2d als het goed is. Behalve aan m’n darmen merk ik nog weinig. We hebben het al aan familie en vrienden verteld, maar de kinderen nog niet. De oudste is bijna 4, dus als ik het die vertel, dan weet morgen het hele kinderdagverblijf het 😆 Dat gaat me toch een beetje ver.
We hebben al 2 jongens, dus we zijn nu hard aan het duimen dat dit een meisje is 😅
11 dagen geleden
Hoi hoi , wij gingen ook voor een derde..we hebben 2 lieve jongens van 3 en 2 ..13mnd verschil.. kort op elkaar omdat we wat ouder begonnen zijn( 35).. heel lang getwijfd voor nr 3 en nu toch voor gegaan! Had nogal mixed feelings ik denk vooral door de hormonen.. die lijken steeds lekker te worden bij de derde🤪 nu komt de grootste shock.. we zijn net bij de 1e echo geweest en het is een tweeling!! Heel heftig het komt totaal nog niet binnen.. straks 4 kids binnen 4 jaar als alles goed mag gaan wat ik natuurlijk erg hoop! 6.3 nog maar..ben blij als we meer zekerheid hebben en alles een beetje geland is...☺️
10 dagen geleden
Hoii! Ik ben ook in verwachting van ons 3e kindje. 2 jongens na een langdurig medisch traject van 7 en van 2,5 nu. Nu direct de eerste keer na terugplaatsing zwanger! Erg spannend allemaal en nu ongeveer een 7 weken. Volgende week 1e echo.. mixed feelings herken ik wel ook. Werk nog niet zo lang bij n nieuwe baas, 2-3 maanden. Ben erg bang voor de reactie op t werk. Klein bedrijf wat volop in de groei zit. Hoe pakken jullie het aan op t werk? Nu met de 3e gaat alles uiterlijk wat sneller geloof ik 😟 dus weet niet hoelang ik t kan “verbergen”.