71 Reacties

14 dagen geleden

Hier vanmorgen een positieve zwangerschapstest in handen! We hebben een zoon van 4 jaar en een dochter van 9 maanden 馃А

14 dagen geleden

Hier ook zwanger van de 3de, na een miskraam afgelopen september. Had een test gedaan ivm misselijkheid en gevoelige borsten. Nu ongeveer 3 weekjes zwanger, hopelijk zal het dit keer wel goed lopen. Spannend!

14 dagen geleden

Reactie op Eyawan

Mijn test wordt ook steeds beter 鉂わ笍馃グ馃檹 Wij hebben het eigenlijk zaterdag ...
Vraagje over deze type test; wat houdt die T lijntje precies in gezien het de bovenste lichter is dan de onderste馃

14 dagen geleden

Hier ook in verwachting van de derde! Meisje van 3 en jongen van 1鈽猴笍 zit als alles goed gaat, precies overal 2 jaar tussen. Vind het heel spannend en zie best wel op tegen de zwangerschap in een verder gevorderd stadium 馃ゲ denk dat het heel pittig gaat worden met die 2 muppets erbij

14 dagen geleden

Het T lijntje is de test lijn die hcg detecteert de C de controle lijn. De bovenste test is de eerste test en de onderste de tweede, hier zie je dat het hcg dus is gaan oplopen 馃槉

14 dagen geleden

Reactie op nauwi

Vraagje over deze type test; wat houdt die T lijntje precies in gezien het ...
Hieronder mijn reactie was hem vergeten te reageren als reactie op je vraag 馃槉

14 dagen geleden

Reactie op Eyawan

Het T lijntje is de test lijn die hcg detecteert de C de controle lijn. De ...
Ik heb dat nooit geweten haha wat erg. Ik heb van de week voor het eerst deze soort test gebruikt, normaliter altijd de clear blue met wekenindicator.

14 dagen geleden

Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben! Hopelijk de 3e succesvolle zwangerschap, maar wel van nummer 4 馃槏 Wij hebben een tweeling van 3 en een zoontje van 1 jaar. Straks 4 kindjes in precies 4 jaar! Tussen de vorige zwangerschappen ben ik 2 zwangerschappen verloren, dat maakt toch dat ik de komende weken mega spannend vind 馃挍

14 dagen geleden

Reactie op 54321Bird

Wat leuk dat er meer vrouwen zijn die hun derde kindje verwachten! Merken ...
Zo grappig, vandaag zei mijn jongste zoontje(4j) mama waarom zijn je borsten en je buik groter? Heb jij misschien een baby in je buik馃槼 ik schrok! Wij hebben ook nog niks gezegd en volgens mij valt het best mee met volle borsten en buik 馃槀.

13 dagen geleden

Hier ook in verwachting van ons derde kindje, maandag had ik een positieve test. Wij hebben al 2 jongens van 4 en 1,5. Zwanger worden van de jongens duurde 4 a 5 maanden en gebruikte ik ovulatie testen. Nu was het gelijk de eerste ronde raak, zonder testen. Merk dat ik nu echt wat meer moet wennen aan het idee, maar zo welkom 馃グ

13 dagen geleden

Reactie op Sue37

Zo grappig, vandaag zei mijn jongste zoontje(4j) mama waarom zijn je borste ...
Oh dit klinkt zo leuk 馃グ Lijkt me zo geweldig om de kinderen het nieuws te vertellen en hun reactie te zien. En daarnaast ook om ze later te zien met die kleine 馃槏

10 dagen geleden

Hier ook derde!

10 dagen geleden

Wanneer zijn jullie het van plan te vertellen? Ik heb 2 zoons van 10 en 3.. ik zit nu op 7 weken en 21 nov echo. We willen sowieso de echo afwachten. We kunnen de oudste nog wel zeggen het even tussen ons te houden maar bij de jongste wordt het een vrij lastig verhaal 馃槄

10 dagen geleden

Hier ook zwanger (5 weken) van de derde! Onze dochters zijn 6 & 4.

10 dagen geleden

Reactie op Mies-

Wanneer zijn jullie het van plan te vertellen? Ik heb 2 zoons van 10 en 3.. ...
Wij vertellen het als de eerste echo goed is. Maar wij vertellen het dan ook gewoon aan iedereen, dus het maakt dan ook niks uit als hij z鈥檔 mond voorbij praat.

10 dagen geleden

Hier ook zwanger van de derde! Onze zoons zijn 4 en 2. We gaan het vertellen na de eerste echo over twee weken.

10 dagen geleden

Jaa na 2,5 jaar proberen eindelijk zwanger van nr3! We hebben al 2 zoons van 4 en 7 :)

10 dagen geleden

Reactie op Lentebaby2

Hier ook zwanger van de derde! Onze zoons zijn 4 en 2. We gaan het vertelle ...
Leuk! Hier ook 2 jongens van 4 en 1,5. Weten jullie al hoe jullie het gaan vertellen?

10 dagen geleden

Reactie op trotsemama4

Leuk! Hier ook 2 jongens van 4 en 1,5. Weten jullie al hoe jullie het gaan ...
Zo leuk! Ik heb al 2 zoontjes van 3,5 en 1,5 馃槃

10 dagen geleden

Wat leuk, gefeliciteerd 馃 hier ook zwanger van de 3e 馃 .. wist het ook al weer voor ik teste. Misselijk en gevoelige borsten. Opgeblazen buik laatste dagen ook wel wat meer.