Hoi dames,
Gisteren met grote vreugde een positieve zwangerschaps test in handen. Dit maal niet pas na een jaar proberen, maar voor het eerst in 1x gelukt.
Zijn er hier nog meer mama's in verwachting van hun derde?
Ik merk zelf dat ik voor de test al de bekende opgeblazen buik kreeg van de darmen en misselijkheid. Mijn buik is in de ochtend nog zo goed als plat maar in de avond lijk ik soms wel al veel verder zwanger 馃
Hoe is dat bij jullie?
Hier ook zwanger van de 3de, na een miskraam afgelopen september. Had een test gedaan ivm misselijkheid en gevoelige borsten. Nu ongeveer 3 weekjes zwanger, hopelijk zal het dit keer wel goed lopen. Spannend!
Hier ook in verwachting van de derde! Meisje van 3 en jongen van 1鈽猴笍 zit als alles goed gaat, precies overal 2 jaar tussen. Vind het heel spannend en zie best wel op tegen de zwangerschap in een verder gevorderd stadium 馃ゲ denk dat het heel pittig gaat worden met die 2 muppets erbij
Het T lijntje is de test lijn die hcg detecteert de C de controle lijn. De bovenste test is de eerste test en de onderste de tweede, hier zie je dat het hcg dus is gaan oplopen 馃槉
Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben! Hopelijk de 3e succesvolle zwangerschap, maar wel van nummer 4 馃槏 Wij hebben een tweeling van 3 en een zoontje van 1 jaar. Straks 4 kindjes in precies 4 jaar! Tussen de vorige zwangerschappen ben ik 2 zwangerschappen verloren, dat maakt toch dat ik de komende weken mega spannend vind 馃挍
Wat leuk dat er meer vrouwen zijn die hun derde kindje verwachten!
Merken ...
Zo grappig, vandaag zei mijn jongste zoontje(4j) mama waarom zijn je borsten en je buik groter? Heb jij misschien een baby in je buik馃槼 ik schrok! Wij hebben ook nog niks gezegd en volgens mij valt het best mee met volle borsten en buik 馃槀.
Hier ook in verwachting van ons derde kindje, maandag had ik een positieve test. Wij hebben al 2 jongens van 4 en 1,5. Zwanger worden van de jongens duurde 4 a 5 maanden en gebruikte ik ovulatie testen. Nu was het gelijk de eerste ronde raak, zonder testen. Merk dat ik nu echt wat meer moet wennen aan het idee, maar zo welkom 馃グ
Zo grappig, vandaag zei mijn jongste zoontje(4j) mama waarom zijn je borste ...
Oh dit klinkt zo leuk 馃グ Lijkt me zo geweldig om de kinderen het nieuws te vertellen en hun reactie te zien. En daarnaast ook om ze later te zien met die kleine 馃槏
Wanneer zijn jullie het van plan te vertellen? Ik heb 2 zoons van 10 en 3.. ik zit nu op 7 weken en 21 nov echo. We willen sowieso de echo afwachten. We kunnen de oudste nog wel zeggen het even tussen ons te houden maar bij de jongste wordt het een vrij lastig verhaal 馃槄
Wanneer zijn jullie het van plan te vertellen? Ik heb 2 zoons van 10 en 3.. ...
Wij vertellen het als de eerste echo goed is. Maar wij vertellen het dan ook gewoon aan iedereen, dus het maakt dan ook niks uit als hij z鈥檔 mond voorbij praat.
Wat leuk, gefeliciteerd 馃 hier ook zwanger van de 3e 馃 .. wist het ook al weer voor ik teste. Misselijk en gevoelige borsten. Opgeblazen buik laatste dagen ook wel wat meer.