71 Reacties
10 dagen geleden
Hier ook zwanger van de 3e vind het super spannend ahahah had ik vorige keren niet zo me kids zijn 8 en 7
10 dagen geleden
Reactie op trotsemama4
Leuk! Hier ook 2 jongens van 4 en 1,5. Weten jullie al hoe jullie het gaan ...
We hebben al eens gevraagd hoe ze het zouden vinden als er nog een baby bij komt, en er samen met hun een beetje over gefantaseerd 🥰
Na een goede eerste echo gaan we de foto laten zien en dan kijken hoe het gesprek loopt 🥰
En jullie??
10 dagen geleden
Reactie op SharShar30
Hier ook zwanger van de 3e vind het super spannend ahahah had ik vorige ker ...
Ik heb dit ook!! Mijne zijn 6 en 4,5. Alsof je je nu veel bewuster bent van alle risico’s etc, toen was ik ook ‘nog maar’ 24&25..
hoe ver ben je? Heb je al een snel een echo?
10 dagen geleden
Ik ben ook zwanger van de derde. Heb 2 meisjes van bijna 5 en de ander net een paar dagen 3. Mijn zwangerschap voelt nu echt heel anders. Ik had het al heel vroeg door maar nog geen heftige klachten. Bij de vorige zwangerschappen behoorlijk misselijk geweest.
10 dagen geleden
Reactie op Lentebaby2
We hebben al eens gevraagd hoe ze het zouden vinden als er nog een baby bij ...
Leuk, wij hebben het er van de week ook wel over gehad, over hoe het zou zijn om nog een broertje of zusje te hebben 🙂 maar ik denk dat wij het gaan vertellen zodra het kerstvakantie is. Dan ben ik denk ik 9 weken zwanger, nadat hij hij het weet gaan we het ook aan de dichtstbijzijnde familie vertellen. Bij de 2 andere kinderen vertelden wij het al rond 5/6 weken, maar nu willen wij wat langer wachten, zodat de kinderen het eerst weten
9 dagen geleden
Reactie op trotsemama4
Leuk, wij hebben het er van de week ook wel over gehad, over hoe het zou zi ...
Wij vertellen kids ook pas net voor rest van fam. Denk als oudste het weet iedereen het weet. Hij is in augustus 3 geworden haha dus geheimpje bewaren snapt die nog niet.
9 dagen geleden
Hier ook zwanger van de derde (onze kers op de taart) de oudste wordt bijna 3 en de jongste bijna 1 dus echt allemaal nog vrij klein!
Was nog niet gepland dus iets onverwachts maar net zo blij.. kunnen ze fijn samen opgroeien 🥰🤩
Als het lukt om mijn mond te houden gaan we het tijdens het kerstdiner dmv een kerstkaartje vertellen aan iedereen
9 dagen geleden
Ik ben ook zwanger van de derde. Een zoon van 4 en een zoon van bijna 2 jaar. Wij zijn zo gelukkig met dit laatste wondertje wat ons gezin compleet maakt. De jongens roepen al een tijd dat ze een zusje willen maar ik denk toch dat er nog een klein mannetje bij komt. Alle 3 de zwangerschappen verlopen vooralsnog hetzelfde voor nu.
9 dagen geleden
Hier ook zwanger van de derde. Niet helemaal gepland, maar wel heel welkom! Onze zoon is net 2,5 en onze dochter net 1, dus ben ook wel blij dat er nu weer niet teveel leeftijdsverschil tussen zit. Anders zou ik bang zijn dat de derde buiten de boot zou vallen bij z’n broer en zus. Ben alleen heel erg bang voor de reacties uit mijn omgeving. Volgens mij zitten m’n ouders en schoonouders er totaal niet op te wachten. Die passen 1 dag in de week op. Daarnaast zijn m’n broer en schoonzus al een tijdje aan het proberen voor hun eerste kindje en vind ik het een beetje lullig om te vertellen dat wij weer in verwachting zijn en dan ook nog eens niet gepland. 🙈
7 dagen geleden
Reactie op Eyawan
Vandaag helaas het verdrietige nieuws gekregen dat het hartje van ons kindj ...
Oh nee wat sneu.. Heel veel sterkte 😞❤️
6 dagen geleden
Reactie op Eyawan
Vandaag helaas het verdrietige nieuws gekregen dat het hartje van ons kindj ...
O jemig.. heel veel sterkte 💕