15 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb inbaker doek van Prénatal eigenmerk ik heb wel de 3-6 maanden maar want hier is hij al 62 cm maar werkt heel fijn!

3 maanden geleden

Reactie op ZwangerC&C

Ik heb inbaker doek van Prénatal eigenmerk ik heb wel de 3-6 maanden maar w ...
Ja, die kan ik nu niet bestellen

3 maanden geleden

Reactie op Miensss

Ja, die kan ik nu niet bestellen
Ze hebben ook 0-3 maanden, ik heb ook love to dream swaddle gebruikt

3 maanden geleden

Ik heb van meyco. Fijn maar vind t een struggle om haar erin te doen wanneer ze slaapt want wanneer we haar armpjes naar beneden doen voelt ze dat en wordt ze wel eens wakker (als ze wakker is accepteert ze inbakeren niet). Nu gebruiken we 1 van lovetodream en die vinden we heeel fijn. Heeft ze ook nog wat bewegingsruimte met dr handen, vindt ze zelf ook fijner. En daar kunnen we haar ook in doen als ze wakker is

3 maanden geleden

Ik heb love to dream en pacco

3 maanden geleden

Reactie op sharonem1997

Ik heb love to dream en pacco
Ik heb ook deze allebei, gebruik momenteel de pacco. Slaapt ze goed in. Wel lastig met ‘s nachts verschonen, dan moet ze er helemaal uit.

3 maanden geleden

Puckababy

3 maanden geleden

Reactie op DemamavanSterre

Ik heb ook deze allebei, gebruik momenteel de pacco. Slaapt ze goed in. Wel ...
Als je een pampertje omdoet kan ze in principe 1 verschoning overslaan. Doen wij nu ook, zodat de pacco niet uit hoeft. Hij is tot nu toe altijd droog gebleven.

3 maanden geleden

Puckababy piep gebruik ik nu voor de tweede keer die vind ik fijn en mn zoon ook. Hij slaapt in principe nog beneden overdag, maar als hij daar de rust niet kan vatten om te slapen leg ik hem boven in de puckababy en slaapt hij gelijk.

3 maanden geleden

Ik heb de woombie. Voor onze 1e aangeschaft op advies van lactatiekundige. Deze zou de baarmoeder goed nabootsen qua bewegingsmogelijkheden. Ik had toen de puckababy maar dat was voor onze oudste nog te veel vrijheid. Nu bij de 2e (6 weken) sinds een aantal dagen de woombie weer in gebruik. Met succes, ze beweegt haar zelf nu niet meer wakker. En kan nu soms ook zelf in slaap vallen.

3 maanden geleden

Ik heb er eentje gekocht op Vinted van ergopouch. Ga die vanavond (als ie droog is haha) proberen!

3 maanden geleden

Reactie op Jufpiet

Puckababy piep gebruik ik nu voor de tweede keer die vind ik fijn en mn zoo ...
En welke raad jij aan qua maat? Mijn zoon is denk ik nu rond de 56cm en +- 5 kilo. Is dan de 0-3mnd maat 56 handig om als eerste aan te schaffen of vallen die klein en kan ik beter de 62 pakken 3-6mnd. Ik wil hem nu ook gaan aanschaffen via vinted, alleen ben bang dat als ik de 56 koop hij te klein is.

3 maanden geleden

Wat doen jullie jullie kindje aan in de inbaker doek? Ik doe altijd lange mouwen romper en broekje. Twijfelen of het niet te koud wordt

VRIEND

3 maanden geleden

Reactie op GoudenReiger613455

En welke raad jij aan qua maat? Mijn zoon is denk ik nu rond de 56cm en +- ...
Ik zou voor de piep gaan. Ons zoontje van 60 cm en 5.6 kg zwemt echt nog mega in de puckababy mini.

VRIEND

3 maanden geleden

Reactie op Torja11

Wat doen jullie jullie kindje aan in de inbaker doek? Ik doe altijd lange m ...
Heeft de leverancier van de inbakerdoek geen richtlijn online staan? Puckababy heeft namelijk daar advies over op de site staan.