8 Reacties

23 dagen geleden

Jeetje wat naar voor je! Ik had dezelfde klachten en bleek een maagzweer te hebben. Als het goed is was ik toen nog niet zwanger. Als je het niet vertrouwt of sterkere pijnstilling jodig hebt, gewoon de huisartsenpost bellen he! Sterkte🍀

23 dagen geleden

Reactie op C1405

Jeetje wat naar voor je! Ik had dezelfde klachten en bleek een maagzweer te ...
Ja ik zit dus ook meer aan een maagzweer te denken! Hoelang had je last van deze klachten? De huisartsenpost geeft aan morgen de huisarts te bellen, aangezien ze geen alarmbellen horen en al medicatie hadden gegeven 🥹

23 dagen geleden

Reactie op C1405

Jeetje wat naar voor je! Ik had dezelfde klachten en bleek een maagzweer te ...
Klopt idd had ik ook bleek bij mij ook maagzweer had medicatie ervoor gekregen en was daarna wel opgehouden ma zoeiets is niet fijn best wel schrikken en als pijnstillers had ik paracetamol of ibrupofen

23 dagen geleden

Reactie op HartelijkeSneeuwvlok101844

Klopt idd had ik ook bleek bij mij ook maagzweer had medicatie ervoor gekre ...
Hoelang had je hier last van? En hoe hebben ze een maagzweer geconstateerd, wordt je snel doorverwezen voor onderzoek? 🥲

23 dagen geleden

Reactie op AlledaagsePauw809436

Hoelang had je hier last van? En hoe hebben ze een maagzweer geconstateerd, ...
Nou rond zelfde tijd als jou 3de week begonnen 4de ernstig zelfde klachten ook bij huisartsenpost klagen 2 3 dagen lang uiteindelijk geholpen wel jammer dat je eerst moet klagen medicijnen en paracetamol hadden wel geholpen moest ook bloedprikken en plassen daaruit was het gekomen wens je sterkte want is echt moeilijk voel met je mee want kan verholpen worden succes en sterkte 😇

23 dagen geleden

Reactie op HartelijkeSneeuwvlok101844

Nou rond zelfde tijd als jou 3de week begonnen 4de ernstig zelfde klachten ...
Dankje voor je reactie ❤️ morgenochtend ga ik gelijk mijn huisarts bellen hopelijk wordt het dan wel echt doorgepakt en niet enkel weggewuifd met “buikgriep” zonder enig verdere onderzoek..

23 dagen geleden

Reactie op AlledaagsePauw809436

Dankje voor je reactie ❤️ morgenochtend ga ik gelijk mijn huisarts bellen h ...
Ja ik voel met je mee had hetzelfde hopelijk kan je ook gaan voor plas en bloed onderzoek is beste dan heb je gemoedrust ma beste is door blijven klagen hulp wel lastig bij mij ook 3 dagen geduurd ma wel goed gekomen sterkte 😇❤️

22 dagen geleden

Misschien overbodig maar wel benoemen dat je zwanger bent hè 🥰 voor eventuele medicatie en onderzoeken etc