21 Reacties
één maand geleden
Yes! Ik heb 2 behandelingen gehad en nu bij de tweede ronde is het raak! Wat zou je willen vragen?
één maand geleden
Wat fijn om te horen. Gefeliciteerd. Ik heb het deze maand de 24ste voor het wat eerst meegemaakt . Ik heb daarna wel steeds krampjes gehad. dat is gegeven moment over gegaan .Nu heb ik al een paar dagen steeds last van opgezette buik of steekjes in me onderbuik een beetje krampjes ook en vandaag ook voor het eerst in me onderrug beetje last gehad en nu is het in me rug wel weer weg. Heb jij nog symptomen gehad na de IUI
één maand geleden
Reactie op JeaSelien
Wat fijn om te horen. Gefeliciteerd. Ik heb het deze maand de 24ste voor h ...
Heb je ook Ovitrelle gespoten om een ovulatie op te wekken of is het in je natuurlijk cyclus gegaan?
één maand geleden
Reactie op JeaSelien
Het is in me natuurlijke cyclus gegaan en bij jou ?
In principe zijn het geen gekke klachten. Ik merkte dat ik ook meer steekjes en dingen had met IUI. Kan ook gewoon hormonen zijn natuurlijk.
één maand geleden
Reactie op JeaSelien
Mag ik vragen wanneer jij voor het eerst een zwangerschapstest heb gedaan
Ik had 19 okt de IUI en gisteren 10 dagen na de IUI getest. Boven is gisteren, onderste is vandaag.
één maand geleden
Reactie op JeaSelien
Van harte gefeliciteerddd. Enhoe voelde jij je na de IUI tot aan jou test d ...
Dank je! Ik voelde me na de iui heel erg opgeblazen. En eigenlijk had ik 4 dagen later al de eerste kwaaltje, kramp in mijn kuiten . Daarna nog maagzuur, krampen en pijnlijke borsten. Nu alleen nog pijnlijke borsten en af en toe lichte krampen.
één maand geleden
Reactie op Ruby_bam
Dank je! Ik voelde me na de iui heel erg opgeblazen. En eigenlijk had ik 4 ...
Goed om te weten. ik heb ook last van een opgeblazen gevoel en soms krampjes of steekjes en nu ook last van me borsten maar ik heb altijd last van me borsten paar dagen voor dat ik ongesteld wordt dus het is voor mij nog even afwachten.
één maand geleden
Hier ook IUI. In januari ronde 3 zwanger maar dat is helaas een miskraam geworden. Nu oktober in ronde 8 weer zwanger.
één maand geleden
Reactie op OnbevreesdeUil066356
Hier ook IUI. In januari ronde 3 zwanger maar dat is helaas een miskraam ge ...
Wat vervelend om te lezen. Hoop dat alles goed gaat met deze zwangerschap. Wanneer heb jij de IUI had en wanneer heb je voor het eerst ge test en wat voel je allemaal in de tijd er tussen als ik vragen mag.
één maand geleden
Reactie op JeaSelien
Wat vervelend om te lezen. Hoop dat alles goed gaat met deze zwangerschap. ...
Wij hebben 15 oktober dus IUI gehad. Heb 2 dagen voor NOD getest deze keer. Die was positief. Deze keer had ik na een week al echt menstruatie achtige krampen en pijn in mijn benen. Dus was er eigenlijk van overtuigd dat het weer mislukt was. Maar niet dus. In januari had ik dit ook, dat ik echt zeker wist dat ik ongesteld moest gaan worden. Toen testte ik een dag voor NOD positief.
24 dagen geleden
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger na IUI ronde, ik kan het nog niet geloven en het blijft wel allemaal spannend! 6 oktober de IUI gehad en 20 oktober een positieve test!! Nu wachten op de echo die staat 11 november gepland…
24 dagen geleden
Reactie op DaadkrachtigeKoraalrif585058
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger na IUI ronde, ik kan het nog nie ...
Wowww super. Gefeliciteerd. Hoeveelste keer was het raak?
23 dagen geleden
Reactie op OnbevreesdeUil066356
Wowww super. Gefeliciteerd. Hoeveelste keer was het raak?
Dit was voor ons IUI ronde 4, hoeveel rondes hebben jullie gehad?