8 Reacties

2 maanden geleden

Dat donkerder worden herken ik wel. Ik heb dat met elke zwangerschap, ook bij m鈥檔 bikinilijn. Duurt een aantal maanden, maar bij mij trekt het na de bevalling uiteindelijk weer weg. Jeuk heb ik ook vaak, maar niet perse onder mn oksels.

3 weken geleden

Ik heb er 1 op mn ooglid 馃槶 was altijd een inimini steelwratje, zo goed als niet te zien. Binnen 1 nacht voelde ik m groeien, en nu is ie zeker 1,5 mm 馃槶 Ook een paar bij mn oksel, maar daar kan ik wel mee leven voor de time being.. Vorige zwangerschap nergens last van, nu heb ik echt bijna fe bingo kaart vol naar mijn idee 馃槄

3 weken geleden

Ik heb ook echt veel steelwratjes gekregen, weet iemand of dit weer weggaat? Het jeukt bij mij niet overigens.

3 weken geleden

Dat donkere trekt bij mij na de bevalling weer weg, duurt wel een aantal maanden. Steelwratjes heb ik laatst bij de huisarts assistente laten verwijderen. Zij knippen die gewoon af.

3 weken geleden

Reactie op Evyxxx

Ik heb ook echt veel steelwratjes gekregen, weet iemand of dit weer weggaat ...
Geen idee.. google zegt van wel 馃槄 ik heb maar een afspraak gemaakt om die op mn ooglid weg te halen, die gaat me net iets te ver en ga niet wachten of ie vanzelf weggaat 馃檲

3 weken geleden

Reactie op Evyxxx

Ik heb ook echt veel steelwratjes gekregen, weet iemand of dit weer weggaat ...
Bij mij niet iniedergeval, ik wacht nu weer tot na mn bevalling om het weg te laten halen

3 weken geleden

Had het bij mijn eerste zwangerschap in m鈥檔 hals, zelf weggehaald met een stitch cutter. Super simpel en bloedde niet

3 weken geleden

Hier ook weer in mijn hals. Herken het van mijn eerste zwangerschap.. toen kreeg ik ze ook daar en nu dus weer. Is bij mij wel vanzelf verdwenen. 馃檭