48 Reacties
Nieuwste boven Vlakbij tilburg en half juli krijgen wij ons eerste kindje als alles goed gaat!
Ik kom uit Eindhoven. (Strijp)
32 jaar en zwanger van ons 2e kindje. (18 juli)
Veghel, begin juli ons eerste kindje. Mag alles goed gaan❤️
Ik kom uit Dongen vlakbij Tilburg Breda
Eind juni of begin juni 2 de kindje
Waalwijk eerste kindje, 27 jaar en uitgerekend 12 juli 😋🥰
Nog iemand uit Eindhoven (Noord) hier! 39, 2e kindje (al een dochtertje van 3 jaar en 3 maanden).
Hoi! Ik sluit me ook graag aan 29 jaar en Ik kom uit omgeving Gemert en 12 juli uitgerekend van ons eerste kindje 😊
Heey wat leuk! Hier omgeving Boxtel! Uitgerekend rond 9 of 11 juli zover ik nu berekend heb
Leuk leuk! Ik Kom uit Mariaheide en zwanger van m'n 2e kindje
Geldrop (Eindhoven) - 2e kindje! Begin Juli uitgerekend
Leuk! Omgeving kaatsheuvel 2e kindje. 29 jaar
Ik ben 27 jaar, kom uit Veldhoven en volgens de app uitgerekend op 16 juli van ons eerste kindje 😄
Ik woon in Best , 2e kindje
Eind juli uitgerekend als alles goed gaat
32 jaar
Ik woon in Uden, 34 jaar, zwanger van ons 3e kindje, eind jullie uitgerekend. 9 december hebben we de intake bij de verloskundige. Ik ben heel zenuwachtig hiervoor merk ik. Meer dan bij de eerdere zwangerschappen ben ik bang voor een miskraam, terwijl dit nergens op lijkt gebaseerd.
Reusel, eind juli hopelijk eerste baby❤️
Breda! Na een bbz ben ik opnieuw zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend 25 juli. Ik hoop zo dat het dit keer goed gaat 🤗🤞🏻
Eindhoven! Ik ben 30 jaar en ik ben 17 juli uitgerekend van ons eerste kindje als alles goed gaat. Erg spannend nu wachten tot de eerste echo..
Goirle (naast Tilburg), 31 jaar en 8 juli uitgerekend!
Hey! Ik woon in Rucphen (naast Roosendaal) en ben eind juni uitgerekend 🥰
Eey eey,
Ik ben 35jaar en woon in Waalre. Dit wordt ons 2de kindje en voor nu ben ik uitgerekend op 22 juli ❤️