9 Reacties

8 maanden geleden

Ik vond de jurken op deze site suuper leuk, heb er uiteindelijk eentje van deze op vinted gekocht https://www.loveandwander.nl/product-categorie/zwangerschapsjurken/

8 maanden geleden

Hoihoi, ik heb ook een shoot geboekt, die heb ik a.s. vrijdag, maar ik kan kiezen op locatie want ze hebben een hele clientcloset! Wie weet hebben ze dat bij jou ook wel op locatie liggen? 😊

8 maanden geleden

Shopatlot heeft mooie jurken vind ik, ook genoeg rustige tinten :)

8 maanden geleden

Reactie op GestoofdeBoom305713

Ik vond de jurken op deze site suuper leuk, heb er uiteindelijk eentje van ...
Ik ook en helemaal blij mee!!! Heb op vinted ook nog een witte lange gekocht die van shein is. Zelf koop ik daar namelijk niet maar vond secondhand het dan toch ook wel fijn om zo'n lage kwaliteitsding een tweede leven te geven!

8 maanden geleden

Ik self heb op shein een aantal jurken en setjes besteld, dan ben ik niet super veel kwijt aangezien ik het maar 1x ga dragen. Ze hebben echt super veel

8 maanden geleden

Reactie op Pinguin24

Shopatlot heeft mooie jurken vind ik, ook genoeg rustige tinten :)
Hier heb ik ook erg goede ervaringen mee! Ik heb hier 2 jurken gekocht voor een buitenland bruiloft als ik 34-35 weken ben (nu 32)!

8 maanden geleden

Ik heb deze van mijn eerste zwangerschap nog. Nu de zelfde gekocht in het groen, bij love & wonder, maar deze mag dus weg mocht je interesse hebben!