45 Reacties

11 dagen geleden

Ook benieuwd!

11 dagen geleden

Wij mogen ook pas over twee weken en het voelt inderdaad als eeeeuwen.. hopelijk gaat het binnenkort sneller 😂

11 dagen geleden

Ik mag pas bij 9 weken, dus heb wel een pretecho ingepland bij 7 weken..

11 dagen geleden

Ik moest 2,5 week wachten mijn afspraak is eindelijk vrijdag! Nu staat de tijd helemaal stil en ben ik enorm misselijk terwijl ik daar net vanaf was

11 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Ik moest 2,5 week wachten mijn afspraak is eindelijk vrijdag! Nu staat de t ...
Ja heb je zelf een pretecho gepland? Het is zo spannend indd!!!

11 dagen geleden

Je kan ook een vitaliteitsecho maken en die zelf betalen. Ik zou dat persoonlijk eerder doen dan een pret echo. Als je namelijk bij een deskundige een echo laat maken weet je zeker dat er goede apparatuur is en weten ze wat ze zien. Mijn ervaring is dat de pretecho via de buik ging (zij deed geen inwendig) en zij mocht geen uitspraken doen over wat zij wel of niet zag, dat heeft mij toen heel veel stress gegeven (omdat het de eerste keer niet goed zat). Dus ladies, ga naar een goede echoscopische en betaal voor de vitaliteitsecho als je het kan missen. ❤️❤️ hang in there! Vind het zelf ook mega spannend en moet nog twee weken wachten!

11 dagen geleden

Reactie op S4396

Ja heb je zelf een pretecho gepland? Het is zo spannend indd!!!
Nee ik zie het prulletje echt vrijdag voor het eerst. Volgens mijn menstruatie zou ik dan 8+4 zijn maar volgens de lengte van mijn cyclus 7+2 dus ik ben heel erg benieuwd ☺️☺️☺️ Dus ik durfde ook niet eerder te gaan. Veel te bang dat ik niks zou zien en juist meer stress zou ervaren.

11 dagen geleden

Reactie op GlimlachendeVuurwerk937512

Je kan ook een vitaliteitsecho maken en die zelf betalen. Ik zou dat persoo ...
Aan welk bedrag moet je ongeveer denken dan? Ik twijfel, maar wil inderdaad wel een gedegen echo ipv extra twijfels…

11 dagen geleden

Reactie op Sienepien

Aan welk bedrag moet je ongeveer denken dan? Ik twijfel, maar wil inderdaad ...
Ik denk dat dat ligt aan waar je het laat uitvoeren, je kan altijd bellen. Maar als je zo op internet kijkt ligt dat tussen de 30 en 55 euro

11 dagen geleden

Reactie op Sienepien

Aan welk bedrag moet je ongeveer denken dan? Ik twijfel, maar wil inderdaad ...
Ik moet 40 euro betalen xx

11 dagen geleden

Wel bijna 5 jaar geleden maar dit was een echo van 6+1 weken. Ik had een bloeding vandaar zo vroeg een echo 🥰

11 dagen geleden

Je kan ook een vitaliteitsecho maken en die zelf betalen. Ik zou dat persoo ...
Ik heb aan mijn verloskundige gevraagd wat het zou kosten en zij vertelde dat dat binnen je basisverzekering valt en dus gewoon vergoed wordt. Ik hoef niets te betalen. Hoezo moeten sommige wel betalen? Ik ben trouwens niet medisch.

11 dagen geleden

Ik denk dat dat ligt aan waar je het laat uitvoeren, je kan altijd bellen. ...
Bedankt, ga vandaag bellen haha!

11 dagen geleden

Ik heb een pret echo gedaan deze week. Moest anders ook nog 2 weken wachten. Ben nu 6+3. Het was een inwendige echo en kostte €25. Kon al eea zien en fijn om bevestiging te krijgen dat het er goed uit zag.

11 dagen geleden

Ik had goster met 5 weken een vroege echo bij de gynaecoloog. Je ziet echt nog bijna niks. Alleen een zwangerschapsring, maar nog geen hartje. Ik.mag over twee weken terug.

11 dagen geleden

Ik heb volgende week dinsdag mijn eerste echo, dan ben ik 6+4 (waarschijnlijk). Ik zal je laten weten of er wat te zien was 🙂

11 dagen geleden

Reactie op FantasievolleEcho170234

Ik heb een pret echo gedaan deze week. Moest anders ook nog 2 weken wachten ...
Dat is fijn, wat hebben ze allemaal kunnen zien🥰

11 dagen geleden

Reactie op Lizza85

Ik heb volgende week dinsdag mijn eerste echo, dan ben ik 6+4 (waarschijnli ...
Graag thanks🙊

11 dagen geleden

Ik zal morgen ook wel laten weten wat we hebben gezien. Ik sta morgen op 8+4 maar naar eigen berekening op 7+2 ☺️☺️ heb om 13:20 de eerste echo

11 dagen geleden

Reactie op DaphneA

Ik had goster met 5 weken een vroege echo bij de gynaecoloog. Je ziet echt ...
Dat is tog ook al wat dat ze tog een zwangerschapsring hebben gezien🥰