45 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op S4396
Dat is tog ook al wat dat ze tog een zwangerschapsring hebben gezien🥰
Ik denk wel dat het fijner is als je een mini baby ziet en misschien ook al een hartslag. Dat geeft denk ik veel meer rust dan alleen een zwangerschaps ring.
11 dagen geleden
Reactie op KittyNootje
Ik denk wel dat het fijner is als je een mini baby ziet en misschien ook al ...
Ja tuurlijk, maar bij 5 weken zie je dat vast niet denk ik. Het kon ook zijn dat ze helemaal niks konden zien dat lijkt me juist heel erg nou hebben ze in iedergeval voor dat termijn gezien wat ze horen te zien denk ik😊
11 dagen geleden
Realiseer je ook dat dit het begin is van heel wachten… tot aan de bevalling zeg maar ❤️ dus probeer je daar bij neer te leggen. Die richtlijnen zijn er ook niet voor niets, zo’n hele vroege echo geeft ook een schijnveiligheid..
11 dagen geleden
Reactie op Zonnetje 2
Realiseer je ook dat dit het begin is van heel wachten… tot aan de bevallin ...
Ik heb net gebeld en dit was inderdaad ook het antwoord wat de assistente gaf. En al pratende was dit ook wel mijn realisatie, even weer nuchter worden 😅
Als ik met 7 weken een kloppend hartje zou zien, betekent dat niet dat dit met de officiële echo ook nog zal zijn. En als je verder geen klachten hebt zoals bloedverlies scheelt dat ook weer. Dus aftellen tot ons sinterklaascadeautje op 5 december 🎁
11 dagen geleden
Reactie op Sienepien
Ik heb net gebeld en dit was inderdaad ook het antwoord wat de assistente g ...
Neemt niet weg dat het wachten wel lastig is ja 😅maar we kunnen dit!!!👏🏽
11 dagen geleden
Ik heb afgelopen maandag een echo gehad met 5+1 a 2 dagen. Je ziet echt nog niks. Bijgevoegd een foto op Google gezocht wat je bij mij zag. Ze zag alleen het vrachtzakje met dooierzakje wat klopt rond dat termijn. Ik zou dus nog even wachten 😊 mijn echte vitaliteitsecho heb ik met 7+1
10 dagen geleden
Reactie op S4396
En hoe is je echo gegaan🤗?
Goed!!! We hebben het hartje gezien en precies zoals ik dacht een weekje terug gezet dus 2 juli is de nieuwe datum ☺️☺️
10 dagen geleden
Reactie op S4396
Ah wat fijn dat alles goed is gegaan! Hoeveel weken ben je nou🤗
7+2☺️☺️☺️ nu heel lang wachten op de volgende echo 11 december 😅😅
10 dagen geleden
Ik zal zo even een foto maken van de echo ☺️ dan weet je wat je kan verwachten rond 7+2
10 dagen geleden
Reactie op KittyNootje
Echt zo goed als niks zo klein ☺️☺️
Leuk!! Hoe ver ben je?