14 Reacties

5 dagen geleden

Hcg hormoon verdubbelt per 48nuur

5 dagen geleden

Het kan 48 tot 72 uur duren voor je hcg verdubbeld dus ik zou over 2 dagen nog eens testen als je een duidelijkere test wil zien. Maar volgens mij kun je er wel vanuit gaan dat het positief is hoor zo zagen mijn eerste testen er ook uit

5 dagen geleden

Reactie op KimberlyR91

Hcg hormoon verdubbelt per 48nuur
Hoe kan de test van gister middag dan nog donderder zijn dan vanmorgen?

5 dagen geleden

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 15 oktober, heb ik dan een hele late eisprong gehad? Ik zou toch nu wel een knal test moeten hebben wanneer ik overtijd ben..

5 dagen geleden

Reactie op jelver

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 15 oktober, heb ik dan een h ...
Heb je van jezelf een hele vast cyclus en zo ja hoe veel dagen is die normaal? Mijn cyclus is rond de 37 dagen dus 16 september eerste dag laatste menstruatie en 21 oktober een extreem licht positieve test in handen.

5 dagen geleden

Reactie op jelver

Hoe kan de test van gister middag dan nog donderder zijn dan vanmorgen?
Had je toevallig hele lichte urine man of gedronken voor die tijd

5 dagen geleden

Reactie op jelver

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 15 oktober, heb ik dan een h ...
Dit was mijne dag overtijd

5 dagen geleden

Ach het is zo onzeker allemaal hĆØ, zolang je geen hartje ziet kloppen. Ik voel met je mee hoor! Ik vind 3 weken tot de eerste echo ook nog zoooo lang duren! Ik denk dat een positieve test gewoon betekent dat je zwanger bent hoor! En ik heb vaker gehoord dat de duidelijkheid van de streepjes wisselt. Probeer de doemgedachtes uit je hoofd te bannen. Dat probeer ik iig šŸ¤·šŸ¼ā€ā™€ļø Sterkte daar šŸ˜˜

5 dagen geleden

Reactie op Sunshineafterrain

Ach het is zo onzeker allemaal hĆØ, zolang je geen hartje ziet kloppen. Ik v ...
Nou zeg dat welā€¦ het is gewoon heel erg lastig om er niet over na te denken.. jij ook sterkte ik duim voor je

5 dagen geleden

Reactie op KimberlyR91

Had je toevallig hele lichte urine man of gedronken voor die tijd
Nee

5 dagen geleden

Positief is positief, donkerheid zegt echt niet alles.

5 dagen geleden

Ik had van de action ook een heel licht streepje precies als die van jou en dat werd steeds donkerder met de dag. Dus je bent zwanger hoor ā˜ŗļø

5 dagen geleden

Die van de action worden bij mij ook nu pas een tikje donkerder. Maar die CB is gewoon lekker duidelijk.