10 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb niks aan voorbereiding. Ja logeeradresje voor de oudste regelen en mn koffertje inpakken 馃槄

8 maanden geleden

Je mag volgens mij 6 weken niks tillen lukt dat voor die 2 weken met je eerste kindje? Anders zou ik daar zeker nog hulp voor proberen te regelen. Vooral omdat je nu nog niet weet hoe het herstel gaat zijn.

8 maanden geleden

Zal niet wat je wilt voorbereiden. Als het niet eerder komt dan de afgesproken datum is het met je koffertje richting ziekenhuis en klaar maken en in je bedje wachten tot je aan de beurt bent. Kwestie van lekker over je heen laten komen denk ik. Ik heb afgelopen dinsdag te horen gekregen dat hij de laatste week in juni word ingepland de keizersnede met 37 weken.de dag zelf hoor je een week van te voren ongeveer. Nog maar 9 weken te gaan! Kan niet wachten en ga huppelend het ziekenhuis in! Weet je al wel welke week ze het in gaan plannen of hoor je dat ook pas met 35 weken?

8 maanden geleden

Reactie op KittyNootje

Je mag volgens mij 6 weken niks tillen lukt dat voor die 2 weken met je eer ...
Mijn man gaat de 2 weken na de 4 weken thuis werken op de dagen dat onze dochter niet naar het kinderdagverblijf is 馃槉

8 maanden geleden

Reactie op Pippertje

Zal niet wat je wilt voorbereiden. Als het niet eerder komt dan de afgespro ...
Dit hoor ik pas met 35 weken. Maar ik ga er zelf vanuit dat dit pas rond de 39 weken is

8 maanden geleden

Reactie op Anno27

Dit hoor ik pas met 35 weken. Maar ik ga er zelf vanuit dat dit pas rond de ...
Aaah oke. Ja in ons ziekenhuis is het ook normaal met 39 weken hoor dat ze een ingeplande keizersnede doen. Ik ben geval apart en doen ze het 37 weken anders was t ook 39 weken wat natuurlijk alleen maar beter is.

8 maanden geleden

Denk bijvoorbeeld aan foto鈥檚 en filmpjes, wil je dat deze worden gemaakt op de OK? Wil je mee genomen worden in wat er gebeurt of laat je het vooral los? En daarbij kan je er ook voor kiezen om richting het einde mee te kijken door een doorzichtig doek. Zelf een spoedkeizersnede gehad en had er voor een keizersnede ook over na gedacht hoe we het wilde hebben. Je voelt dan ook veel meer regie over de bevalling en dat je er zelf ook wat over te zeggen hebt. Dat vond ik persoonlijk fijn.

8 maanden geleden

Hoi ik heb zelf een spoed keizersnede gehad met mijn eerste zoon, ben echt super blij met alle foto's en filmpjes die ze hebben gemaakt van alle kanten, echt van het begin tot het einde dat hij eruit word gehaald is vast gelegd, ben daar nog steeds blij mee! Herstel is bij iedereen anders heb zelf nergens last van gehad. Kon binnen 2 sagen alles zelf weer

8 maanden geleden

Reactie op Rooswm

Hoi ik heb zelf een spoed keizersnede gehad met mijn eerste zoon, ben echt ...
Dat klinkt wel als een ideaal herstel! Heb bij mijn 1e een totaal ruptuur gehad met blijvende klachten. Dus slechter kan bijna niet 馃槄
Heb twee keizersnedes gehad vanwege de ligging en krijg over een tijdje de derde. Ik vond het heel relaxed gaan op de OK. Foto鈥檚 en filmpjes maakte uit zichzelf. Qua bevallen is er weinig te plannen, het gaat zo als het gaat. Neem lekker zachte broeken mee zoals leggings etc. Hoge onderbroeken die ruim over je litteken vallen zijn top! Ik wilde al na 1 nacht op m鈥檔 zij liggen dus ik had mn voedingskussen en een extra kussentje bij zodat ik die tegen mn buik kon leggen, maar dat is voor iedereen anders. Die zakjes voor je darmen vond ik een uitvinding omdat het allemaal wat langzaam opgang komt. Herstel ging echt heel prima, de eerste dagen zijn taai maar daarna gaat het als een razende beter en als jouw man 4 weken vrij is ben je echt al weer een heel stuk op geknapt! Om het tillen te vermijden tot 6 weken heb ik bv tijdelijk op de bank het verschoonkussen gelegd voor mijn peuter en kleedde ik hem niet aan op de commode maar gewoon zittend op een stoel. Je mag je baby gewoon tillen, draagzak / doek ging bij mij ook prima na 2 weken. Met opletten, luisteren naar je lijf en trucjes kom je er zeker! Wel doen, want dat is echt voor de lange termijn belangrijk!