9 Reacties

Misschien in de kinderwagen? Proberen ze dutjes op de groep? Sommige kindjes vinden het nog erg spannend alleen. Een hydrofiele doek van thuis waar jij dan een paar nachten mee slaapt.
Hoe vaak gaat ze naar de opvang?

2 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ze stelde bij het dagverblijf voor om haar in te bakeren, maar dat ze dan wel in het zicht in de box ligt. Ik was niet echt voorstander want ze is 5 maanden en thuis baker ik al sinds week 5 niet meer in. Maar heb het toch maar een kans gegeven en ze sliep opeens veeeeel beter, zelfs een uur achter elkaar (dat is voor haar lang haha) en daarna was ze veel vrolijker op de opvang. Ben nog steeds niet helemaal overtuigd van nu nog inbakeren maar als zo in het zicht ga ik er toch in mee

gisteren

Ik heb hier precies zo een kind. Ze is nu bijna een maand geweest, 1x per week. Thuis doet ze vaak inslaap vallen in haar eigen bedje en op het opvang zelfs met wiegen slaapt ze niet of maar als ze wel slaapt maar heel kort. Ze schrikt zich snel wakker van de herrie daar hoorde ik. Ik heb er white noice apparaat meegeven, maar dat geeft nog niet echt veel success

5 uur geleden

Zo zielig om te zien he? Mijn kindje was ook heel veel aan het huilen op de opvang en sliep bijna niet. Na iets meer dan een maand ging het ineens beter en nu doet hij zelfs langere dutjes dan thuis. Dus ik hoop voor je dat het binnenkort beter gaat!

5 uur geleden

Onze kleine heeft in het begin in de kinderwagen geslapen daar. En uiteindelijk wel in bedje met een ruiskastje en een knuffeldoekje van thuis. Nu slaapt hij steeds 2x en vaak wel een uur ofzo. Dus gaat steeds beter.

2 uur geleden

Reactie op DeskundigeSprankel980097

Hoe vaak gaat ze naar de opvang?
3x

2 uur geleden

Reactie op rorying

Ik heb hier precies zo een kind. Ze is nu bijna een maand geweest, 1x per w ...
Ook geprobeerd met white noise maar ze blijft ook wakker schrikken…