20 Reacties

11 maanden geleden

Ons eerste kindje zit sinds januari dit jaar bij Partou. We merken sinds hij daar zit dat hij veel meer ontwikkeling doormaakt dan bij de vorige opvang. Hij zit nu op een 0-2 jaar groep en bij de vorige opvang 0-4 jaar en sneeuwde daar echt onder aan de wat oudere kindjes. We worden ook beter op de hoogte gehouden gedurende de dag en de communicatie voelt prettiger aan. Wij hebben echt spijt dat we ons zoontje niet eerder naar Partou hebben gedaan, ondanks dat het verder weg is dan de vorige opvang.

11 maanden geleden

Reactie op Mommy03032024

Ons eerste kindje zit sinds januari dit jaar bij Partou. We merken sinds hi ...
Dat klinkt echt super fijn. Goed om te horen dat jullie zoontje nu wel op zijn plek zit! 🥰

11 maanden geleden

Ik denk dat dat erg verschil per locatie. Ik zie al best grote verschillen binnen bv kindergarden. Ik zou dus vooral de locaties vergelijken met elkaar en niet zozeer de organisaties erachter.

11 maanden geleden

Ons dochtertje (1 jaar oud) zit sinds een tijdje bij Partou op de kinderopvang en dit bevalt heel goed! Helemaal wanneer ze jonger was was het fijn om in hun app te kunnen zien hoe ze had gedronken/geslapen/ect. Mijn dochtertje vind het zo leuk op deze opvang, dat ze geregeld weer terug de groep op loopt om nog een extra knuffel aan de medewerkers te geven 🫶🏻

11 maanden geleden

Reactie op charlotte111

Ik denk dat dat erg verschil per locatie. Ik zie al best grote verschillen ...
Daar heb je helemaal gelijk in, alleen ken ik niemand die bij deze specifieke locaties en kindje heeft. Dus daarom probeer ik zo toch wat extra indrukken te krijgen. Denk wel dat ze vergelijkbare instelling hebben en activiteiten doen bij dezelfde organisatie op verschillende locaties.

11 maanden geleden

Ik heb alleen ervaring bij kindergarden. Deze ervaring is goed. Je wilt het specifiek weten over Delft? Mijn kind gaat naar Hugo de groot straat. Je kan me een berichtje sturen als je meer wilt weten.

11 maanden geleden

Onze zoon is gestart bij Partou en zit nu bij Kindergarden. Hij kom hier niet eerder terecht ivm wachtlijsten, anders was hij direct gestart bij Kindergarden. Met beide goede ervaring, echter stonden de wij meer achter de visie van Kindergarden die bij de locatie waar wij zitten (Utrecht) heel goed wordt opgevolgd ook. Partou was prima, Kindergarden is geweldig. Dat merkten we al tijdens de rondleiding en is ook zo gebleven de afgelopen anderhalf jaar. Kindergarden is iets duurder dan Partou hier, maar daar krijg je ook heel veel meerwaarde voor, absoluut het waard. Maar zoals ook door iemand anders aangegeven, het hangt erg van de locatie af, dus zou rondleidingen doen en dan merk je snel genoeg waar je de meeste aansluiting voelt. Oh en sowieso inschrijven bij beide, ivm wachtlijsten, mocht je dat nog niet hebben gedaan. Succes!

11 maanden geleden

Slechte communicatie ervaring met Partou Raamstraat. Ze zeiden steeds dat ze een halfjaar van te voren contact opnamen voor een plekje. Wij hadden direct bij vier weken ingeschreven en ik was eerder uitgerekend. Vrienden van ons hadden pas bij 30 weken ingeschreven. Zij hadden echt wekelijks gebeld en kindje kon meteen beginnen op de dagen die ze wilde en dat waren ook onze dagen. Voor ons was er geen plek. Toen kindje (theoretisch) moest beginnen bij de opvang werd er pas contact met ons opgenomen en konden we twee maanden later beginnen op dagen die wij niet hadden opgegeven. Voelde echt als vriendjespolitiek. Van onze vrienden hebben we gehoord dat er toch wel wisseling van de leidsters waren. Uiteindelijk gekozen voor kleinschalige opvang in het centrum waar dezelfde leidsters werken sinds mijn kindje 1,5 jaar geleden is gestart. Echt hartstikke persoonlijk en ook nog een flink goedkoper. Dus als je die tip wilt weten, stuur een pm naar mij.

11 maanden geleden

Reactie op BigLouie

Onze zoon is gestart bij Partou en zit nu bij Kindergarden. Hij kom hier ni ...
Bedankt voor het delen van je uitgebreide ervaring! Ik vind het toch fijn om te horen ook al is het misschien een andere stad de visie zal vergelijkbaar zijn. Dank je wel 🥰

11 maanden geleden

Ik heb alleen ervaring bij kindergarden. Deze ervaring is goed. Je wilt het ...
Oeps ik had gereageerd maar heb daar perongeluk weer verwijderd. Maar bedankt voor je berichtje! 🥰 Goed om te horen dat je positieve ervaring hebt bij kindergarden. In ons geval is Buitenhofdreef het dichtste bij, dus daar staan we nu op de wachtlijst.

11 maanden geleden

Reactie op BigLouie

Onze zoon is gestart bij Partou en zit nu bij Kindergarden. Hij kom hier ni ...
Ik heb ons kindje nu inderdaad bij beide op de wachtlijst gezet. 🤞 Goede tip!

11 maanden geleden

Slechte communicatie ervaring met Partou Raamstraat. Ze zeiden steeds dat z ...
Oh dat klinkt echt waardeloos! Zou toch verwachten dat zo'n organisatie dit beter op een rijtje zou hebben 😕 Mag ik vragen waar je nu bij zit dan?

11 maanden geleden

Destijds mijn baby aangemeld voor Partou, Kindergarden en een kleinere lokale organisatie. Kindergarden had obv de bezichtiging op de vestiging en hun visie onze voorkeur. Inmiddels gaat mijn zoontje al ruim 3 jaar naar Kindergarden met veel plezier. Voordelen vinden wij: - gezonde voeding en warme maaltijd. - alles is inbegrepen, het enige wat je hoeft mee te geven zijn schone kleren en knuffel. Ze kopen flesjes/spenen/ melkpoeder van de merken die jij gebruikt thuis. Ze hebben slaapzakjes, alle maaltijden zijn inclusief. - je kindje zit altijd in een groep met leeftijdgenootjes en de groepen zijn daarop ingericht. Voor de baby’s hebben ze het lokaal apart ingericht op baby’s. Voor de ontwikkeling zitten de kindjes nooit in wipstoeltjes en worden vrijwel niet in de box gelegd. Ze liggen altijd lekker op matten te spelen op de grond. Ook is er voor de baby’s bij elke vestiging een babytuin waar de baby’s al tijgerend kunnen ontdekken en spelen. - extra’s onze Kindergarden vestiging heeft een grote gymzaal en grote hal waar ze allerlei extra activiteiten aanbieden (zoals het beweegprogramma Friends Call Me Jim, maar ook muziekles. Uiteraard zal er verschil zijn per vestiging van Kindergarden maar als ik de opvang van Kindergarden vergelijk met de opvang van kindjes van familie en vriendinnen bieden ze bij Kindergarden echt meer en is er over alles wat ze doen en aanbieden meer nagedacht.

11 maanden geleden

Reactie op Liene186

Destijds mijn baby aangemeld voor Partou, Kindergarden en een kleinere loka ...
Wauw super bedankt voor je uitgebreide review. Fijn om een beetje te lezen naar welke punten je hebt gekeken! Toch lastig als je voor de eerste keer ouder wordt en weinig vrienden hebt met ervaring. Volgens mij is onze kindergarden heel vergelijkbaar met die jij beschrijft, dus ik heb er wel een goed gevoel over. Nogmaals onwijs bedankt 🥰

11 maanden geleden

Ik heb vroeger zelf op Kindergarden in Houten gezeten. Mijn broertjes en ik hadden het er altijd onwijs veel naar ons zin.

11 maanden geleden

Ik werk zelf als locatiemanager bij Partou, mijn dochter gaat ook naar een Partou locatie. Ik zeg vooral: volg je gevoel als je op de locatie bent, de medewerkers ziet, de ruimte, het speelgoed, de inrichting etc. Ik heb bij 3 organisaties gewerkt en bij elke organisatie heb je locaties die beter aangeschreven staan dan andere.. Je kan ook altijd op de website van de locatie kijken naar het GGD rapport, dan kan je uitgebreid lezen hoe het gesteld is met de kwaliteit ten tijde van de inspectie.😊

11 maanden geleden

Wij hebben ervaring met 2 verschillende Partou locaties. De ene locatie was goud waard en aan de andere locatie hebben we een naar gevoel over gehouden. Vraag desnoods een tweede rondleiding aan bij beide locaties. Kijk goed naar de pedagogisch medewerkers, zij zijn degenen die het verschil gaan maken (ook al kunnen zij ook van baan wisselen). Zijn ze sensitief en warm naar de kinderen? Hoe responsief wordt er gehandeld? Dit verschilde bij ons erg per locatie. Veel succes met je keuze!

10 maanden geleden

Mijn nichtje heeft bij partou gezeten en daar heel tevreden