14 Reacties
19 uur geleden
Reactie op Klo22
Buikpijn kunnen je darmen zihn omdat alles groeit of je baarmoeder groeit e ...
Dat is fijn om te horen, dan ga ik er maar vanuit dat alles goed is🥰 Heb je nog tips om met de klachten om te gaan? Zou je vooral veel rust nemen of juist proberen zoveel mogelijk te blijven doen?
19 uur geleden
Ik ben ook zes weken zwanger. Ik heb het vooral extreem koud, vaak plassen, obstipatie, hoofdpijn, buikkrampen, pijn in de onderrug, zeer gevoelige borsten en soms lichte misselijkheid
18 uur geleden
Reactie op Godsgrace
Dat is fijn om te horen, dan ga ik er maar vanuit dat alles goed is🥰 Heb j ...
Wat het beste voelt voor je lijf. Mij helpt het zoveel mogelijk te blijven doen en ik heb ook een kleine thuis dus ben altijd druk bezig :p maar als ik zo misselijk ben en bijna moet overgeven kan ik ook niet sporten. Als het wel lukt doe ik dat wel graag fitness
18 uur geleden
Ik ben in vlagen moe en soms licht misselijk. Maar heb vooral last van buikkrampen die soms uitstralen naar mijn liezen en benen. En rugpijn in mijn onderrug. Soms wordt de pijn in mijn buik en rug zo hevig dat ik moeilijk rechtop kan zitten of staan. Hebben meer mensen dit ?
18 uur geleden
Reactie op OngedwongenSchat980022
Ik ben in vlagen moe en soms licht misselijk. Maar heb vooral last van buik ...
En ik ben ongeveer 6 weken zwanger
18 uur geleden
Ik mag niet klagen. Ik kan nog alles eten en wordt niet misselijk van bepaalde geuren.
Ik voel mijn onderrug een klein beetje, maar dit is totaal niet hinderlijk! Ook ben ik rond 16u erg moe, dat ik echt moeite moet doen om wakker te blijven.
Op vermoeidheid en mijn onderrug na heb ik nergens last van! 😍5,5 wekenZ