14 Reacties

19 uur geleden

Voornaamste is heel misselijk en jij?

19 uur geleden

Ik ben ook echt heel misselijk inderdaad. Hoef niet over te geven, maar daar is ook alles mee gezegd... Heb verder ook last van hoofdpijn, buikpijn en verstopping. Ook ben ik enorm moe

19 uur geleden

Reactie op Godsgrace

Ik ben ook echt heel misselijk inderdaad. Hoef niet over te geven, maar daa ...
Zijn klachten die erbij horen helaas :(

19 uur geleden

Reactie op Klo22

Zijn klachten die erbij horen helaas :(
Als het erbij hoort heb ik het er graag voor over😉😅 Merk vooral dat ik bijvoorbeeld door de buikpijn ga twijfelen of alles met de baby wel in orde is☺️

19 uur geleden

Reactie op Godsgrace

Als het erbij hoort heb ik het er graag voor over😉😅 Merk vooral dat ik bi ...
Buikpijn kunnen je darmen zihn omdat alles groeit of je baarmoeder groeit en dan kun je daar ook last van hebben. Ik had het bij de eerste ook en heb nu een gezond dochtertje

19 uur geleden

Reactie op Klo22

Buikpijn kunnen je darmen zihn omdat alles groeit of je baarmoeder groeit e ...
Dat is fijn om te horen, dan ga ik er maar vanuit dat alles goed is🥰 Heb je nog tips om met de klachten om te gaan? Zou je vooral veel rust nemen of juist proberen zoveel mogelijk te blijven doen?

19 uur geleden

Ik ben ook zes weken zwanger. Ik heb het vooral extreem koud, vaak plassen, obstipatie, hoofdpijn, buikkrampen, pijn in de onderrug, zeer gevoelige borsten en soms lichte misselijkheid

18 uur geleden

Reactie op Godsgrace

Dat is fijn om te horen, dan ga ik er maar vanuit dat alles goed is🥰 Heb j ...
Wat het beste voelt voor je lijf. Mij helpt het zoveel mogelijk te blijven doen en ik heb ook een kleine thuis dus ben altijd druk bezig :p maar als ik zo misselijk ben en bijna moet overgeven kan ik ook niet sporten. Als het wel lukt doe ik dat wel graag fitness

18 uur geleden

Ik ben in vlagen moe en soms licht misselijk. Maar heb vooral last van buikkrampen die soms uitstralen naar mijn liezen en benen. En rugpijn in mijn onderrug. Soms wordt de pijn in mijn buik en rug zo hevig dat ik moeilijk rechtop kan zitten of staan. Hebben meer mensen dit ?

18 uur geleden

Reactie op OngedwongenSchat980022

Ik ben in vlagen moe en soms licht misselijk. Maar heb vooral last van buik ...
En ik ben ongeveer 6 weken zwanger

18 uur geleden

Ik was ook echt onwijs misselijk. Al twee weken overgegeven en niks binnen houden. Heb nu emesefene tabletjes gekregen en 100x beter!

18 uur geleden

Ik mag niet klagen. Ik kan nog alles eten en wordt niet misselijk van bepaalde geuren. Ik voel mijn onderrug een klein beetje, maar dit is totaal niet hinderlijk! Ook ben ik rond 16u erg moe, dat ik echt moeite moet doen om wakker te blijven. Op vermoeidheid en mijn onderrug na heb ik nergens last van! 😍5,5 wekenZ

18 uur geleden

Reactie op OngedwongenSchat980022

Ik ben in vlagen moe en soms licht misselijk. Maar heb vooral last van buik ...
Ik heb wel dat de buikpijn uitstraalt naar mijn liezen.

18 uur geleden

Ohh wat is dit toch mentaal zwaar! Had de afgelopen week last van mn borsten, nu veeeel minder. Wel ontzettend moe, hongerig maar ook weeïg, en super koud.. maar dat mn borsten minder pijn doen maakt me ongerust ivm 2 eerdere miskramen...🥺