6 Reacties
11 maanden geleden
Ja ik krijg de 4e en voor mij ook een raadsel wat echt nodig is. Ik begreep werken met laagjes. Dus bijv korte mouw met lange mouw of vestje bijv. Ook vraag ik me af of we een kruik nodig gaan hebben bijvoorbeeld!?
11 maanden geleden
Vind ik ook lastig! Maar mijn moeder (kraamverzorgster) zegt: alleen rompers met korte mouw halen in 50/56. Over maat 50 gaat toch nog een shirtje met lange mouw heen ivm zichzelf niet (goed) op temperatuur kunnen houden. Maat 56 is gemiddeld na 1 maand en dan is het bij ons augustus, dan koop ik wat shirtjes met korte mouw, rompertjes met korte mouw en bijpassende broekjes denk ik, en wat lange mouw shirtjes voor het geval dat. Je weet het nooit met het weer en vind het ook gedoe hoor 馃槀
11 maanden geleden
Lange mouw romper met lange mouw shirt is een ramp om aan te trekken.. ik koop zelf niet veel in maat 50 , mijn dochter was 4300 gram bij geboorte en best lang. Heeft helemaal geen maat 50 aangehad eigenlijk 馃槄
11 maanden geleden
Ons nichtje is in augustus geboren vorig jaar midden in de hittegolf. Hebben 2 nachten kruik gehad en dag 3 lag ze in lange mouwen romper met broekje omdat het 26 graden was is huis. En je mag niet door luchten dus koelt natuurlijk niet echt af als je week boven ligt馃ぃ
Ik heb baby van april 2023 dus kan veel hergebruiken qua warme kleding鈽猴笍 zomer kleding ook.
Maat 50 ligt er aan natuurlijk als je baby 4600 gram weegt past hij het misschien niet eens. Maar als hij 2900 gram weegt stuk langer in maat 50.
Wij deden ongeveer 5 weken met maat 50 en van de hema langer want dat valt erg groot.