62 Reacties

7 dagen geleden

Hey! Ja, leuk! Ik ben 7+4 🥰

7 dagen geleden

Haaai! Jaa dit lijkt me super leuk☺️

7 dagen geleden

Ik ben 7 weken. Vandaag echo gehad en hartje gehoord

7 dagen geleden

Reactie op missjoy89

Ik ben 7 weken. Vandaag echo gehad en hartje gehoord
Ahhh super leuk!! Ik heb gister het hartje zien kloppen 😍 gelijk helemaal verliefd ik kan nu al niet wachten op de volgende afspraak
Ik ben vandaag ook 7 weken als het goed is. Ik heb woensdag echo. Verwacht 4 of 5 juli

7 dagen geleden

Leuk! Ik ben 3 juli uitgerekend. Dinsdag de eerste echo ben heel benieuwd!

7 dagen geleden

Leuk idee! Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger en ik heb mijn eerste echo op 26 november (8+3 dan). Dit is mijn eerste zwangerschap, super spannend☺️

7 dagen geleden

Ik ben 7+3 dus als het goed is 3 juli uitgerekend. 3 december heb ik mijn termijn echo (heb al een vitaliteit echo gehad ivm eerdere miskraam) en dan gaan ze precies kunnen vertellen wanneer ik ben uitgerekend gaf ze aan 😊

7 dagen geleden

Reactie op Geeb89

Ik ben 7+3 dus als het goed is 3 juli uitgerekend. 3 december heb ik mijn t ...
Klopt het is voor nu voor iedereen een soort van gokje al kon ze goed zien dat ik 7 weken was en geen 8 gister ☺️☺️ mijn termijn echo is 11 december
Leuk! Ik ben nu ook 7+3 ☺️ hoe is het met jullie klachten? Ik heb gewoon geen klachten. Ergens heel fijn natuurlijk, maar maakt me ook wel onzeker! Heb pas de 25ste eerste echo staan

7 dagen geleden

Reactie op ToegewijdeHemelsblauw674422

Leuk! Ik ben nu ook 7+3 ☺️ hoe is het met jullie klachten? Ik heb gewoon ge ...
Ik ben heel misselijk geweest, zere borsten (al bijna 4 weken), erg moe de laatste 2 weken en momenteel is de misselijkheid minder maar moet ik juist overgeven bij de laatste hap van m’n eten

7 dagen geleden

Enorm moe maar ik heb het vermoeden van ijzer tekort en over het algemeen wel vaker misselijk en enorm gevoelig voor geurtjes verder slaap ik best slecht maar voor de rest heb ik nergens last van

Reactie op missjoy89

Ik ben heel misselijk geweest, zere borsten (al bijna 4 weken), erg moe de ...
Ah vervelend dat overgeven, maar wel voor een goed doel🥰 ben ook elke keer aan het wachten tot het moment komt.

Reactie op KittyNootje

Enorm moe maar ik heb het vermoeden van ijzer tekort en over het algemeen w ...
Heb je daar al op laten testen, misschien dat je iets voor kunt krijgen !

7 dagen geleden

Heb je daar al op laten testen, misschien dat je iets voor kunt krijgen !
Ja ik wil maandag ff bellen voor nu neem ik zelf ijzer elixer die ik normaal al bij de menstruatie neem

7 dagen geleden

Ik heb ook nauwelijks klachten, af en toe pijnlijke borsten. Het maakt mij ook onzeker met momenten, maar ik probeer het fijne er maar van in te zien

Reactie op GeduldigeFeniks298932

Ik heb ook nauwelijks klachten, af en toe pijnlijke borsten. Het maakt mij ...
Ja gek he, ga dan helemaal twijfelen. Elke keer de neiging om weer testen te doen om te kijken of het wel echt zo is!

7 dagen geleden

Ja leuk! Zat er al op te wachten. Ik ben voorlopig op 2 juli uitgerekend en heb aanstaande donderdag de eerste echo. Nou, ik voel me mega beroerd al 2 weken. Ik ben zo niet mezelf, ontzettend uitgeput, alles voelt zwaar en veel en eten staat me ook tegen. Ik heb enorme last van maagpijn dus daar heb ik nu medicatie voor gekregen die wel iets helpt maar eigenlijk alleen tussen 12.00 en 15.00 voel ik me redelijk. Krijg ook niets meer gedaan thuis. Ik heb in mijn vorige zwangerschap en eerste jaar ook erg veel laat gehad van klachten dus ik ga het nu wel wat beter oppakken. Die hormonen doen met mij heel veel blijkt dus ik denk dat ik hier wel hulp bij nodig heb. Voel me soms zo ellendig en een hoopje. Dat was mijn geklaag. Ik hoop dat ik later wel wat meer kan gaan genieten.

7 dagen geleden

Reactie op BriljanteVlucht420614

Ja leuk! Zat er al op te wachten. Ik ben voorlopig op 2 juli uitgerekend en ...
Ik hoop lekker met je mee dat je later meer mag genieten ❤️ En klagen mag altijd! Wat ontzettend vervelend dat je je zo rot voelt 😫

7 dagen geleden

Ja gek he, ga dan helemaal twijfelen. Elke keer de neiging om weer testen t ...
Inderdaad heel herkenbaar! Ik heb vorige week mijn laatste test gebruikt en ik heb me voorgenomen om geen testen meer te kopen en toch maar vertrouwen te hebben