62 Reacties

Reactie op GeduldigeFeniks298932

Inderdaad heel herkenbaar! Ik heb vorige week mijn laatste test gebruikt en ...
Nog iets langer dan een weekje en dan kunnen we hopelijk meer genieten! 🍀

7 dagen geleden

Inderdaad heel herkenbaar! Ik heb vorige week mijn laatste test gebruikt en ...
Ik heb in totaal 10 testen gedaan ofzo. Ik ben niet medisch en heb geen verleden met miskramen maar toch bleef ik testen. Ik heb nog 1 sensi liggen 😅 vrijdag dan die eerste echo gehad en toch wil ik die ene nog gebruiken ofzo 🤣🤣 moet nog tot 11 december wachten op de volgende echo en ik kan alleen maar kijken naar het kloppende hartje op de bewegende beelden die op zwangerenportaal staan.

7 dagen geleden

Hoihoi, Ik heb morgen 7 weken en 26 nov. de eerste echo. Spannend! Ik heb al een dochtertje van 2 rondlopen. Ik ben ook supermoe en misselijk. Soms lastig momenteel met een energieke peuter om rustmomenten te pakken, dus ik hoop dat deze klachten snel weer beter worden 🙌🏼
Leuk idee! Ik ben vandaag 7 weken en 26 november eerste echo op 8+2. Mijn eerste zwangerschap en vind het enorm spannend allemaal. Maar ben ook erg blij, ondanks dat ik erg moe en misselijk ben. Gelukkig is het voor een goed doel :)

6 dagen geleden

Hoi hoi. Ik ben vandaag 7+1. Al een dochtertje van 17 maanden. Dinsdag de eerste echo. In week 4 wat misselijk en lage rugpijn. Vanaf week 5 alleen moe tot nu☺️

6 dagen geleden

Reactie op ToegewijdeHemelsblauw674422

Leuk! Ik ben nu ook 7+3 ☺️ hoe is het met jullie klachten? Ik heb gewoon ge ...
Ik heb ook eigenlijk geen klachten! Behalve een heel opgeblazen gevoel ‘s avonds.

5 dagen geleden

Ik heb sinds gisteren avond een beetje bruine afscheiding… dus meteen weer stress! Iemand hier ervaring mee gehad?

5 dagen geleden

Ik heb sinds gisteren avond een beetje bruine afscheiding… dus meteen weer ...
Een beetje bruine afscheiding is oud bloed wat daar nog zat wat vrij is gekomen. Geen reden tot zorgen. Je moet je pas zorgen gaan maken als het veel helderrood is.

5 dagen geleden

Leuk om zo met elkaar te kletsen. Ik ben vandaag 7+5. Volgende dinsdag, met 8+6 mijn eerste (nog net vroege) echo. Ik merk dat ik vooral benieuwd ben of het kleintje op de juiste plek groeit en of het één kleintje is, of misschien wel twee 🤭

5 dagen geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Leuk om zo met elkaar te kletsen. Ik ben vandaag 7+5. Volgende dinsdag, me ...
Oeww spannend nog een weekje wachten ☺️ gelukkig gaat de tijd een stuk sneller als je al een of meerdere kindjes hebt 🤣

5 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Een beetje bruine afscheiding is oud bloed wat daar nog zat wat vrij is gek ...
Ik mag gelukkig vanmiddag komen voor een echo🤞🏻

5 dagen geleden

Dat is heel fijn! Laat ons weten hoe het is gegaan

Ah wat fijn 🍀

5 dagen geleden

Helaas blijkt het vruchtzakje op de echo helemaal leeg te zijn. Het is vroeg in de zwangerschap al mis gegaan en het vruchtzakje is tegelijkertijd wel doorgegroeid. Helaas zeggen de oplopende testen niet alles, en is bruin bloedverlies in mijn geval geen goed teken. Erg verdrietig, maar ik hoop dat de miskraam vlot op gang komt en wij over een tijdje alsnog een kindje mogen verwachten.

5 dagen geleden

Helaas blijkt het vruchtzakje op de echo helemaal leeg te zijn. Het is vroe ...
Aww shit. Sorry geen andere woorden voor ❤️ Heel veel sterkte 😞

5 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Aww shit. Sorry geen andere woorden voor ❤️ Heel veel sterkte 😞
Dankjewel❤️

5 dagen geleden

Aanstaande woensdag avond de eerste echo… wat duren deze laatste dagen lang. Heel spannend na een MA afgelopen juli

5 dagen geleden

Reactie op rasj

Aanstaande woensdag avond de eerste echo… wat duren deze laatste dagen lang ...
Ja eens! Als ik er al aan denk krijg ik mega kriebels in mijn buik. Ik heb donderdag de eerste echo maar ook een missed abortion gehad met ongeveer 10 weken heel lang geleden. Die angst blijft

5 dagen geleden

7+4 en donderdag de eerste echo! 3 juli uitgerekend denk ik!

Helaas blijkt het vruchtzakje op de echo helemaal leeg te zijn. Het is vroe ...
Pff wat verschrikkelijk, heel veel sterkte 😢