62 Reacties

5 dagen geleden

Hee leuk idee :) Ik ben nu 7+2 en heb woensdag de eerste (vroege) echo. Spannend… 5 juli uitgerekend 🥰

5 dagen geleden

Leuk! Ik ben 6 juli uitgerekend, 3 december eerste afspraak met VK. ‘t was zo moeilijk plannen qua tijd ivm werk. Ik heb al weken last van pijnlijke borsten en de laatste paar weken misselijk, gelukkig zonder overgeven 🥳

5 dagen geleden

Reactie op GeduldigeFeniks298932

Helaas blijkt het vruchtzakje op de echo helemaal leeg te zijn. Het is vroe ...
Vreselijk.. veel sterkte 💕

5 dagen geleden

Wat ontzettend verdrietig Heel veel sterkte en liefde toegewenst xx

5 dagen geleden

Hi!!! Ik ben 7 weken ongeveer en heb over 2 weken een echo. Dit is mn tweede zwangerschap 🤰🏻🥰

5 dagen geleden

Sterkte♥️😞🍀

5 dagen geleden

Heel veel sterkte😢

5 dagen geleden

Leuk!! Ik ben als het goed is drie juli uitgerekend. Nu 7 weken en 5 dagen zwanger. Vrijdag de tweede echo met acht weken +1 😊 Ik ben sinds week 7 zo ontzettend misselijk en moe. Herken mezelf gewoon niet meer, dat is even wennen 🙈

4 dagen geleden

Ik ben 1 juli uitgerekend. Heb aankomende maandag de eerste echo. Super spannend allemaal … 😊

4 dagen geleden

Reactie op Nahla24

Ik ben 1 juli uitgerekend. Heb aankomende maandag de eerste echo. Super spa ...
Wat leuk! Ik ben ook 1 juli uitgerekend.

4 dagen geleden

Reactie op Roosjes

Wat leuk! Ik ben ook 1 juli uitgerekend.
Sorry, ik typte verkeerd. Bedoel 7 juli uitgerekend 😊 Maar alsnog lopen we bijna gelijk hihi

4 dagen geleden

Nou toevallig. Ik zit ook precies op 7 weken en 3 dagen. En ook 2 Juli uitgerekend
Zie dat een aantal al vandaag en morgen de eerste echo hebben. En toch ook best veel maandag en dinsdag! Heel benieuwd hoe jullie ervaringen zijn, houden jullie mij/ons op de hoogte? 🙏🏻🍀

3 dagen geleden

Hier als het goed is rond 4 of 5 juli uitgerekend. Nu 7+4 en de 28e nov eerste afspraak/Echo. Zo spannend.

3 dagen geleden

4 juli uitgerekend. Echo afgelopen maandag gehad, alles zag er goed uit 🥰

2 dagen geleden

Hier rond 4 of 5 juli uitgerekend. Afgelopen dinsdag eerste echo gehad en alles zag er perfect uit 🤞🏼🩷 Over 3 weken weer een echo, dan kunnen ze de datum echt vastprikken. Nu nog even afwachten.

2 dagen geleden

Wow ik las vandaag in zo een app “je hebt nu je tweede menstruatie gemist”. Dat vond ik wel even een realisatie momentje 😂🥰

2 dagen geleden

Reactie op Geeb89

Wow ik las vandaag in zo een app “je hebt nu je tweede menstruatie gemist”. ...
Haha ja alleen geloof ik niet dat dat voor mij geld 🤣🤣🤣 ik heb een cyclus van 37 dagen 😅😅😅

één dag geleden

Ik ook uitgerekend op 2 juli ❤️

één dag geleden

5 juli uitgerekend. Vandaag de eerste echo gehad & alles zag er goed uit! Het waren erg spannende weken met tussendoor een bloeding, maar gelukkig was alles goed💖