216 Reacties

vorig jaar

Hoi ik ben tot nu toe de 22 ste uitgerekend, maar weetniet of het zo blijft😄. 2 Jan termijn echo dus we zullen zien. Ik ben 43 en dit is ook mijn eerste,

vorig jaar

Hee! Ik ben de 20e ook uitgerekend, voor nu. Wordt ons 2e kindje. Onze dochter is gister 3 geworden. Ikzelf ben enorm misselijk, hopelijk is dat na 12weken voorbij 🫣🤯. Hoe voel jij je?

vorig jaar

Hoi, ik ben ook de 20ste uitgerekend. Hier onzettend moe en misselijk. Maar verder wel oke. Dit is mijn 5de zwangerschap en woord mijn 4de kindje. Ben 37 jaar

vorig jaar

Reactie op Gezinvanvier078

Hee! Ik ben de 20e ook uitgerekend, voor nu. Wordt ons 2e kindje. Onze doch ...
Oh nog gefeliciteerd! Het begint nu iets beter te gaan. Maar ben wel flink misselijk en moe geweest. En koud! Zo koud haha. Maar gelukkig 2 goede echo’s gezien met een bewegelijk kindje dus dat geeft ook wel weer de bevestiging dat het niet voor niks is :)

vorig jaar

Hoi! Ik ben de 22e uitgerekend van m’n eerste kindje. Ben heel moe en misselijk, heb wel t idee dat de misselijkheid iets begint af te nemen. De vk dacht vorige week maandag bij mij een tussenschot in m’n baarmoeder te zien (wat vaak met veel complicaties komt) dus ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog waar ik afgelopen maandag terecht kon. Dit bleek gelukkig niet zo te zijn maar wat een stress zeg… wel een te hoge bloeddruk dus blijf de rest van m’n zwangerschap wel medisch. Gelukkig wel een mooie echo gezien bij de gynaecoloog dus dat stelt gerust :).

vorig jaar

Reactie op Manon793843

Hoi! Ik ben de 22e uitgerekend van m’n eerste kindje. Ben heel moe en misse ...
Ah dat klinkt heel stressvol inderdaad. Gelukkig valt het mee qua baarmoeder. Hoge bloeddruk heb ik ook! Was wel al voor mijn zwangerschap bekend dus kwam meteen bij de gynaecoloog terecht en slik medicatie daarvoor. Maar als je nog vragen hebt daarover, misschien kan ik helpen :)

vorig jaar

Reactie op Lisette3333

Ah dat klinkt heel stressvol inderdaad. Gelukkig valt het mee qua baarmoede ...
Ah lief! Ja ik heb nu ook medicatie gekregen en hij zakt gelukkig wel weer, dus hoop dat ie gewoon onder controle blijft zo. Ik weet je te vinden mocht ik nog vragen hebben :).

vorig jaar

Hiii, ik ben 16 juli uitgerekend van mijn tweede kindje! NIPT gisteren geprikt. En maandag een super termijn echo gehad! ❤️
17 juli uitgerekend van ons tweede kindje.. onze dochter is bijna 2.5... ik hoop ook zo dat de klachten wat minder worden.. ben zoo klaar met de misselijkheid.. en moe en koud.. ben voor m'n gevoel alleen maar aan het klagen.. en me goed houden bij de mensen die het nog niet weten.. wat vree t dat een energie😅 Maar super blij met de zwangerschap.. jullie ook gefeliciteerd!

vorig jaar

Hey hoi! Ik ben 16 juli uitgerekend van ons 3e kindje 😄

vorig jaar

Hiii, ik ben 16 juli uitgerekend van mijn tweede kindje! NIPT gisteren gepr ...
Spannend! Heb jij nog iets gehoord over dat het langer duurt wegens de feestdagen? Ik “mag” pas 2 januari prikken vanwege mijn gewicht. Maar vind dat niet zo erg want heb het gevoel dat de uitslag nou niet heel veel later gaat zijn dan wanneer ik het ergens volgende week zou doen 😅

vorig jaar

Reactie op Lisette3333

Spannend! Heb jij nog iets gehoord over dat het langer duurt wegens de fees ...
Neee heeft ze niks over gezegd, maar ik ga er stiekem wel vanuit dat het langer duurt haha! Je kan inderdaad beter 2 januari prikken hoor, zit je ook niet zo op die dagen te kijken! Mag ik vragen waarom het te maken heeft met je gewicht?☺️

vorig jaar

Neee heeft ze niks over gezegd, maar ik ga er stiekem wel vanuit dat het la ...
Haha ja dat inderdaad. Heb overgewicht, en de verloskundige legde uit dat het aannemelijk is dat ik meer bloed heb, dus dat het was langer kan duren voordat er genoeg DNA van de baby te vinden in mijn bloed. Om een foutieve test te voorkomen kan ik beter iets later geprikt worden

vorig jaar

Reactie op Lisette3333

Haha ja dat inderdaad. Heb overgewicht, en de verloskundige legde uit dat ...
Aaaaha! Op die manier!!
Hi! Ik ben 18 juli uitgerekend, heb dinsdag mijn termijnecho.. en zal denk ik nog iets veranderen. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en vind het fantastisch en doodeng tegelijk, want ik hoop zoooo dat het allemaal goed blijft gaan!

vorig jaar

Hoi! Ik ben 29 en zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben 22 juli uitgerekend en heb 2 januari de termijnecho. Met 8,5e week een tweede echo gehad ivm bloedverlies maar alles was gelukkig helemaal goed 🥰 blijft wel heel spannend vind ik!

vorig jaar

Ik ben 16 juli uitgerekend van mijn eerste kindje. Vandaag een goede termijnecho gehad na een periode met een aantal keer bloedverlies door een hematoom. Daar was vandaag amper meer iets van te zien dus ben erg opgelucht. Vandaag ook geprikt voor de nipt. Hoop zo dat de uitslag voor oud en nieuw binnen is, vind die uitslag nog behoorlijk spannend.

vorig jaar

Hoi lieve iedereen, gefeliciteerd! Ik ben 19 juli uitgerekend. Vorige week vrijdag bij 8+6 de eerste echo gehad waarbij een klein lief mini mensje met een kloppend hartje te zien was. Onwerkelijk en helemaal in de wolken! Dinsdag de termijnecho. Leuk vlak voor kerst! Ik ben 31 en dit is mijn eerste zwangerschap. Wel heb ik al een zoontje van nu bijna 7 maanden, maar deze lieve schat is door mijn vriendin gedragen. Kwaaltjes (extreme maar dan ook echt extreme vermoeidheid, geen eetlust en extreem gevoelig voor geurtjes) beginnen nu af te nemen. Hopelijk bij jullie ook! Zo blij voor jullie allemaal! En ja het is ook tegelijkertijd heel spannend 🍀🥰

vorig jaar

Hi! Ik ben voor alsnog 22 juli uitgerekend! 4 december een kloppend hartje gezien, 30 december eindelijk de termijnecho. Duurt zo lang voor mijn gevoel haha! Ik heb vaak honger en ben nu al mega opgeblazen elke keer. Verder heb ik nergens last van, dat is aan de ene kant heel fijn maar soms maakt het me ook wel onzeker na mijn miskraam of het wel goed zit. Zolang mn borsten blijven groeien ga ik daar wel van uit 😂

vorig jaar

Hi! Ik ben 22 juli uitgerekend. Op 7+4 eerste echo gehad en de termijn echo is helaas pas 7 januari.. nog even geduld dus..