2058 Reacties

vorig jaar

Hoi! Wat een leuk idee. Ik ben 8 juli uitgerekend van m鈥檔 eerste. Voel me over het algemeen vrij goed; slechts een beetje misselijk. Wel last van vermoeidheid en helaas wat meer last van m鈥檔 oogmigraine. Hoe voel jij je? 馃尯

vorig jaar

Ik ben rond 13 juli uitgerekend van ons 5e kindje. Ik voel me voor het eerst tijdens een zwangerschap aardig beroerd, super moe en veel misselijk. Maar nog even doorbijten dan wordt dat vast minder鈽猴笍

vorig jaar

Reactie op Mommytobe0725

Hoi! Wat een leuk idee. Ik ben 8 juli uitgerekend van m鈥檔 eerste. Voel me o ...
Ahhhhh eerste kindje, bijzonder! Wat naar van je oogmigraine. 馃槗 maar fijn dat je je verder oke voelt! 馃檹馃徏

vorig jaar

Reactie op meandmymonkeys

Ik ben rond 13 juli uitgerekend van ons 5e kindje. Ik voel me voor het eers ...
Ik ook 13 juli !! (Eigen berekening dan nog wel) wat rot dat je je zo beroerd voelt zeg. Gadsie! En wat gaaf, 5e kindje 馃檹馃徏

vorig jaar

Ik ben volgens eigen berekening 13 juli uitgerekend (8+5) en dit is mijn 2e kindje. Mijn dochter is bijna 16 maanden 馃馃徏

vorig jaar

Hi! Hier ook, ben uitgerekend op 5 juli 馃槃 Tweede kindje, mijn eerste wordt in januari 2 . 馃槃

vorig jaar

Hi! Ik ben voor het eerst zwanger en volgens berekening 15 juli uitgerekend. Volgende week eerste (en mogelijk termijn) echo :)

vorig jaar

Hii!! Ik ben zwanger van ons eerste kindje en 8 juli uitgerekend. Voel mij best goed alleen eten gaat niet van harte. Ik moet er echt trek in hebben en vaak maar kleine hapjes馃檲

vorig jaar

Hoihoii! Ik ben zwanger van ons eerste kindje en ben volgens eigen berekening 9 juli uitgerekend. Verder voel ik mij helemaal niet zwanger haha alleen gevoelige borsten en vermoeid maar ben ook erg druk dus denk dat het een combi is.

vorig jaar

Zooooveel die zich zo goed voelen, wat fijn zeg!

vorig jaar

Hiii,eerste keer zwanger, 10 juli uitgerekend. Tot voor de 8 weken nergens last van gehad, nu begint de misselijkheid soms op te spelen. Eerste echo was goed.

vorig jaar

Hoi! Ik ben na de eerste echo ook 13 juli uitgerekend maar na de volgende echo kunnen ze het preciezer aangeven. Wel klopt het precies met mijn eigen berekening dus verwacht niet dat de uiteindelijk datum erg gaat afwijken. Tweede kindje, eerste zoontje is in sept 1 jaar geworden. Had tijdens die zwangerschap diabetes dus mocht dat nu weer zo zijn kan het zijn dat ik weer iets eerder dan de uitgerekende datum wordt ingeleid. Ik voel me verder goed, wel met vlagen misselijk (vooral als ik moet gaan eten) en een beetje moe dus 鈥榮 avonds optijd naar bed 馃檲

vorig jaar

Ja super leuk. Hier 10/11 juli uitgerekend van 3e kindje. 17 december termijn echo dus dan definitiefe datum. Voel me prima soms wat misselijk maar wel vaak moe.

vorig jaar

Heel leuk! Hier ook rond 10 juli uitgerekend. Gaat prima hier alleen afkeer voor avond/warm eten. Koud eten en een vette hap gaat prima 馃槀 eerste echo 29/11 gehad en de termijn echo staat op 19 december

vorig jaar

Ik ben uitgerekend voor 14 juli, en ik ben vooral heel moe. Ik ben nog niet misselijk geweest maar heb echt moeite om dingen te doen! Maar elke dag een beetje en dan geraken we er wel! Maandag, op 9 weken krijg ik mijn eerst echo!

vorig jaar

Ik ben voorlopig uitgerekend op 14 juli (Hiiiii @Dobby1996) Had mijn eerste echo met 7 weken omdat ik dacht al op 10 te zitten. De eerste 5 weken nadat ik het wist (wist het heel snel) heb ik mij heeelll moe gevoeld. Ik kreeg de gekste cravings terwijl ik altijd moeite had met eten. Moe moe moe moe, het enige wat ik kan zeggen. Ik had zeker wel 10 uur slaap nodig. Gelukkig is dat nu een stukje minder. Mijn mooie ronde billen zijn verschoven naar grote borsten (3 maten gegroeid in 8 weken) Mijn eetlust is verhinderd. Ik heb mega veel honger maar krijg niet meer dan 3 happen door mn strot. Of ik moet echt langzaam eten of proppen. Het allerergste is dat ik een verstopte neus heb. Ik heb een tijd geleden last gehad van paniekaanvallen omdat ik slecht kon ademen door verkoudheid. Met dit weer zit het natuurlijk niet mee, maar mijn verstopte neus maakt m鈥檔 hele dag zwaar. Misschien dat ik hierdoor ook slecht eet. Ik vind het niet erg allemaal want het is voor een mooi wondertje en mijn lichaam moet hier denk ik aan wennen. Maar poe, had nooit gedacht dat ik zo鈥檔 zeikerd zwangere vrouw zou worden 馃ぃ

vorig jaar

Hoi! Ik dacht zelf 14 juli 2025, maar volgens de meting bij de 1e echo zou het ook 11 of 12 juli kunnen zijn. Termijnecho staat gepland voor 24 december, we wachten het af. Mijn zoon kwam pas 9 dagen na de uitgerekende datum.

vorig jaar

Reactie op lizzy12

Heel leuk! Hier ook rond 10 juli uitgerekend. Gaat prima hier alleen afkee ...
Ik heb precies hetzelfde! Echt verschrikkelijk! Mijn uitgerekende datum is 12 juli! Aanstaande donderdag weer een echo! Als dan alles goed is, ben ik alle termijnen van mijn miskramen voorbij! 馃帀

vorig jaar

Reactie op Pippi.Kakelbont

Ik heb precies hetzelfde! Echt verschrikkelijk! Mijn uitgerekende datum is ...
Jeetje wat een heftige weken zijn dit voor jou!

vorig jaar

Reactie op Ukkie2025馃槏

Hoi! Ik dacht zelf 14 juli 2025, maar volgens de meting bij de 1e echo zou ...
Wat een mooie echo 馃グ