165 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op Minimuisje

jaahh ik heb ze ook online digitale waren ook nog eens afgeprijsd bij de on ...
Oh handig! Dan koop ik ze daar als moeders ze niet kan vinden😁

19 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Oh handig! Dan koop ik ze daar als moeders ze niet kan vinden😁
jaa ik heb net met m'n stomme hoofd de vekeerde besteld wilde de weekindicator maar heb de vroege test gehaald m'n hoofd is op t moment heel ergens anders merk ik aan veel dingen haha 🫠🤣

19 dagen geleden

Reactie op Minimuisje

jaa ik heb net met m'n stomme hoofd de vekeerde besteld wilde de weekindica ...
Ach ik had in de winkel bijna digitale ovulatietesten gehaald. Vroege pregnancy brain? 😂 Digitale clearblue met weken indicator via moeders binnen nu. Ik heb geen eerste dag van laatste menstruatie en geen NOD ivm miskraam vorige maand, maar ik had 17 oktober een positieve ovulatietest. Als clearblue vanaf bevruchting test, zou het dan gaan om bevruchting 18 of 19 oktober, right? Ovulatie 24u na knaltest normaal toch? Even zodat ik een beetje kan kijken of ik dan oke zit met mijn Hcg. Morgen wel. Ga vanavond niet meer testen.

19 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Ach ik had in de winkel bijna digitale ovulatietesten gehaald. Vroege pregn ...
hahaha jaa echt heel erg ik ken er met me hoofd gewoon niet hij ben net geweest en vergeet gewoon weer voor de 3e keer natvoer voor me hondjes mee te nemen en kom met andere dingen thuis😂 veeg jezelf maar op hahaha jaa volgensmij klopt t wat je zegt mijn piek was 18/19 en me ovulatiedag 20e en 2 nov me nod ik ga hem ook morgen doen moet eerst nog ren leuk pakje halen voor de foto erbij 🙈🤭❤️

19 dagen geleden

Reactie op Minimuisje

hahaha jaa echt heel erg ik ken er met me hoofd gewoon niet hij ben net gew ...
Bij de zeeman hebben ze nu zulke leuke teddy pakjes 🥰, €14,99. Kon het zelf ook niet laten, maatje 68 zal wel passen tegen dan. Als alles goed gaat 🤞🤞

19 dagen geleden

Reactie op Minimuisje

hahaha jaa echt heel erg ik ken er met me hoofd gewoon niet hij ben net gew ...
Hahahaha nou ik ging dus naar Kruidvat eigenlijk alleen voor oordruppels voor mijn man. Toen liep ik langs de zeeman, teddy gekocht. Kruidvat neusspray, 2v5 tests, elastiekjes. Was bijna weer thuis toen ik aan de oordruppels dacht. Maar, ik dacht er nog wel aan😁

19 dagen geleden

Irritant joh dat je een reactie niet kunt bewerken na posten. Vergeet steeds op de helft te reageren in een berichtje.

19 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Bij de zeeman hebben ze nu zulke leuke teddy pakjes 🥰, €14,99. Kon het zel ...
aagh zo leuk ja maarr meid je moet je wel realiseren dat wat nu in de winkel hangt kwa winter dat waarschijnlijk veel te warm gaat zijn voor onze zomer babys ik stond ook bijna bij de kassa en dacht ik ga een herfst/winter outfit kopen terwijl het in de zomer komt dat is een beetje gek en zonde😂😂😂😂

19 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Irritant joh dat je een reactie niet kunt bewerken na posten. Vergeet stee ...
herkenbaar 😂😂😂

19 dagen geleden

Reactie op Minimuisje

aagh zo leuk ja maarr meid je moet je wel realiseren dat wat nu in de winke ...
Haha I know, daarom ook maat 68 gekocht (4-6 maanden)! Lekker wel hoor in de zomer, rompertje en het is aangekleed voor de dag, hoppa. Mijn dochter was een winterbaby, heb je veel meer kleertjes nodig al gelijk.

19 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Haha I know, daarom ook maat 68 gekocht (4-6 maanden)! Lekker wel hoor in d ...
naa beter 68 hahaha maar wel heel leuk hou der ook van! en indd dan hoef je ze niet zo in te pakken steeds ik heb 2 dochters uit september en die heb ik met jas en voetenzak moeten inpakken hoor dat was een gevecht 😂

19 dagen geleden

Reactie op Minimuisje

naa beter 68 hahaha maar wel heel leuk hou der ook van! en indd dan hoef je ...
Oh september is ook niet ideaal nee, zit je weer net achter de zomer en vlak voor de natte periode. Ja ik ben wel fan van die warme pakjes, gewoon normale kleren en lekker dik pakje aan, klaar. Jasjes is jong idd zo'n geworstel. En in de pakjes ook gewoon zo lekker vasthouden 🥰 heerlijk.

19 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Oh september is ook niet ideaal nee, zit je weer net achter de zomer en vla ...
Niet ideaal qua kleding bedoel ik 😁

19 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Oh september is ook niet ideaal nee, zit je weer net achter de zomer en vla ...
Nee indd ben blij dat het nu gelukt is was al bang dat ik dalijk voor de 3e keer een september baby zou krijgen dan had ik hun verjaardag met z'n 3e moeten vieren 🙈🤭🤣 Al ben ik natuurlijk erg dankbaar dat het mag lukken natuurlijk ❤️

19 dagen geleden

Reactie op Minimuisje

Nee indd ben blij dat het nu gelukt is was al bang dat ik dalijk voor de 3e ...
Nou dat is een heel mooie en duidelijke test. Leuk met dat kaartje! Oh ja snap ik, aan de ene kant wel mooi, aan de andere kant wordt het dan een nog drukkere en duurdere maand. Mijn dochter is 14 januari jarig, zijn we net nog financieel aan het herstellen van de kerst 🫣.

19 dagen geleden

Testen jullie wel of niet door? Mijn streepje was nog best licht en weet niet hoeveel dpo ik ben. Toen mijn zusje een licht streepje had werd het een miskraam. Ik ben bang dat ik mezelf alleen maar gek maak als ik door blijf testen maar die oploop zien is misschien toch ook wel geruststellend.. wat doen jullie?

19 dagen geleden

Reactie op Elodya

Testen jullie wel of niet door? Mijn streepje was nog best licht en weet ni ...
Ik test door, ook voor geruststelling. Heb alleen nog maar dunne lijntjes gezien en dat was bij mijn miskraam eind september ook. Die liepen niet op, liepen uiteindelijk zelfs af. Ik ben gerust als ik 1 knaltest heb, of de CB Digital met 2-3 weken zie. Anders wordt het weer stress tot eerste echo, als ik dat haal natuurlijk🤞. En maak ik mezelf gek? Tuurlijk. Maar ik maak mezelf sowieso gek tot de eerste goede echo. Daarna kan ik het wel wat loslaten denk ik.

19 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Ik test door, ook voor geruststelling. Heb alleen nog maar dunne lijntjes g ...
ik kan je gevoel heel goed begrijpen hoor en er is niks geks aan gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt ik doe het zelfde 🤗

19 dagen geleden

Ik test door tot mijn testen op zijn. Heb er nog 5. Ga morgenochtend testen en dan hopelijk om de dag en zie ik nog een mooie knaltest. Ik ga niet nieuwe testen kopen. En leuk dat dit topic begint te leven! Veel herkenning ook. Ik voel ook steeds aan mijn borsten, of ze nog gevoelig zijn en check mezelf op symptomen. 🙈 Nog 25 nachtjes tot de eerste echo!🙏🤞

19 dagen geleden

Reactie op Pippi.Kakelbont

Ik test door tot mijn testen op zijn. Heb er nog 5. Ga morgenochtend testen ...
Ik doe hetzelfde . Ik vertrouw op mijn lijf en dat alles goed zit alleen ik wil gewoon heel graag een hartslag horen of zien tijdens die eerste echo. Hcg oploop zien is ook een fijn gevoel.