165 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op Elodya
Testen jullie wel of niet door? Mijn streepje was nog best licht en weet ni ...
Ik hen er nog twee en dan stop ik ermee. Morgen NOD, en dan geloof ik het wel. Laat daarna alles op z'n beloop bij de vorige zwangerschap ook gedaan. En nu zit deze boef vanmorgen naast me🤣🤣
19 dagen geleden
Reactie op DaphneA
Ik hen er nog twee en dan stop ik ermee. Morgen NOD, en dan geloof ik het w ...
Dank voor jullie reacties! Mijn nod is al een week geleden maar ik heb geen ovulatietesten gedaan dus zou zomaar anders kunnen zijn gelopen. Merk dat dat me wel onzeker maakt, licht streepje op een early test icm (voor mijn gevoel) een week overtijd. Ook al weet ik in mijn hoofd dat ik misschien niet zo lang overtijd was. Ik heb geen testen meer maar ik ga er nog 2 halen. Want inderdaad, je blijft er toch wel mee bezig.. gelukkig is mijn echo al vrij snel!
19 dagen geleden
Reactie op Stumpy34
Blij met de 2-3 weken, maar waarom is bij de andere test het streepje nou z ...
niet doen meid je heb 2-3 getest dat is toch hartstikke goed! ik ga vanmiddag de cb doen eerst met vriendlief op pad voor ons eerste babypakje🤭
19 dagen geleden
Reactie op Elodya
Testen jullie wel of niet door? Mijn streepje was nog best licht en weet ni ...
Het is inderdaad goed om te doen wat voor jou goed voelt! Ik test zelf maar 1 keer, ik heb op 15dpo een digitale CB test gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Hier probeer ik volledig op te vertrouwen en uit te kijken naar de eerste echo 🤞🏼
19 dagen geleden
Reactie op Pippi.Kakelbont
Ik test door tot mijn testen op zijn. Heb er nog 5. Ga morgenochtend testen ...
Erg leuk deze topic inderdaad, en dat er steeds meer meekletsen!
Gekmakend he, dat continu symptomen checken😂 de vele afscheiding (sorry voor de details) zorgt ook steeds voor schrikreacties. Loslaten is lastig!
& wat toevallig! Hier nog 26 nachtjes tot de eerste echo🤞🏼
19 dagen geleden
Reactie op Minimuisje
niet doen meid je heb 2-3 getest dat is toch hartstikke goed! ik ga vanmidd ...
Jawel je hebt ook wel gelijk, maar ik denk dat weer "hm, mijn borsten doen niet zo pijn vandaag", "ik ben nog niet misselijk geweest", etc, dus ik zit nog een beetje in doemstand.
Oh leuk, veel plezier!
19 dagen geleden
Reactie op Eva0892
Wat fijn! Ik snap de onzekerheid, hopelijk kun je volledig vertrouwen op de ...
Ja dat wel, vorige keer testte ik met 3+ weken maar 1-2 weken. Maar ik merk ook van alles aan symptomen (minder). Misschien let ik er teveel op, maar ik heb gewoon nog geen vertrouwen. Het is ook nog zo pril..
19 dagen geleden
Reactie op Stumpy34
Ja dat wel, vorige keer testte ik met 3+ weken maar 1-2 weken. Maar ik merk ...
Erg herkenbaar hoor! Ik denk het ene moment niks meer te voelen, het andere moment is het er weer. Ik denk dan maar aan een vriendin die tot de eerste echo (waar alles helemaal goed bleek) 0,0 symptomen had.
19 dagen geleden
Reactie op Stumpy34
Blij met de 2-3 weken, maar waarom is bij de andere test het streepje nou z ...
Deze is bij mij ook heeeel licht!!! Deze test is echt niet meer wat het was!
19 dagen geleden
Laatste is van vanmorgen. Weinig oploop laatste 24u, hoewel de streep wat steviger is. Het zal vast nog allemaal goed gaan vanbinnen.🩷
19 dagen geleden
Heyy, ik las ook al een tijdje mee op verschillende forums. En na op 29/10 een positieve early test te hebben, en de dagen erna oplopende test durf ik lichtjes blij zijn.
In mei heb ik nog een currtage moeten laten doen na 16 weken zwanger omwille van afwijkingen en het jaar daarvoor miskraam.
De HCG waarde bij mijn bloedtest nu donderdag 31/10 waren 34 en progesteron 35.78..
Ik ben denk ik 3 weken ver bijna 4..
Zijn dit goede waardes, ik zocht wat op en denk van wel..
Maar blijf voorzichtig blij.
Uitgerekend datum zou 13 of 14 juli zijn
Heel leuk om hier wel te kunnen schrijven bij mama's met positieve test en zelfde uitgerekend maand
19 dagen geleden
Zie dat het forum de foto weer echt van slechte kwaliteit maakt. Een linkje:
https://we.tl/t-5feZh0Hh7d