166 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op k1995j
Ik heb exact hetzelfde mee gemaakt en nu dus weer vandaag 4+4 en dit was vo ...
Oh ja, snap dat je dan in spanning zit. Bij mij ging het vlak voor 7 weken echo mis. Dagen duren lang als je het gevoel hebt dat het weer mis kan gaan. Probeer dat nog los te schudden!
19 dagen geleden
Reactie op Anno27
Zijn er meer die extreem moe zijn? Ik lig dus al een week lang om 9 uur te ...
Ja ik ook, tijdens m’n vorige zwangerschap ook. Toen was het nog veel erger, dus hoop dat het nu mee gaat vallen 😬
Toen moest ik echt m’n best doen om op m’n werk en in de auto wakker te blijven😅
19 dagen geleden
Reactie op Anno27
Zijn er meer die extreem moe zijn? Ik lig dus al een week lang om 9 uur te ...
Nu nog niet, vorige zwangerschap wel. Idd 9u naar bed, volgende ochtend nog moe. Om 11u viel ik bijna in slaap, op het werk, terwijl ik in gesprek was met een collega 🙄. Niet oke. Wist toen ook echt niet wat ik in godsnaam met mezelf aan moest. Ik heb geen baan waar ik even een powernap kan doen ofzo
19 dagen geleden
Pfff. Vanavond hele licht roze afscheiding, daarna een heel klein beetje bruine afscheiding in mijn ondergoed. Gisteravond ook al. Het is echt minimaal, maar wordt er super gestresst van. 🥺
19 dagen geleden
Bloedverlies zet niet door. Het is echt minimaal. Enerzijds ben ik bang. Andere kant heb ik vertrouwen in deze zwangerschap. Ingewikkeld. Morgen nog een testje. Hopelijk is HCG opgelopen.🤞
18 dagen geleden
Reactie op Pippi.Kakelbont
Bloedverlies zet niet door. Het is echt minimaal. Enerzijds ben ik bang. An ...
Zit vast goed! Ik duim voor je 😊
Hebben jullie ook dat de dagen echt voorbij kruipen... het wachten tot ik van mezelf weer mag testen, laat staan tot de 1e echo is echt killing. Ik ben gewoon blij dat ik morgen weer naar mijn werk mag zodat ik afleiding heb 😂
18 dagen geleden
Ja vind het heel spannend, ik ben bij een vriendin, geen bloedverlies. Had een test gedaan vannacht. Bovenkant van ‘t streepje donkerder, onderkant lichter… 🤷♀️ Helaas geen nieuwe test bij me.
Voel me gelukkig niet anders
en nog steeds zwanger. Vertrouwen. Vertrouwen.
18 dagen geleden
Reactie op Pippi.Kakelbont
Ja vind het heel spannend, ik ben bij een vriendin, geen bloedverlies. Had ...
Wat vervelend voor je die onduidelijkheid met de testen en het ( beetje) bloedverlies.
Volgens mij is het zo dat als een lijntje niet helemaal doorloopt het een ongeldige test is. Maar er is wel hcg want anders zou je niets zien.
Ik hoop dat het goed mag blijven gaan☘️
18 dagen geleden
Ik ben vandaag 4 +5 of 4+6 weken. Maar heb sinds vrijdagavond wat bruinverlies. En alleen vrijdagavond redelijk veel buikpijn. ( herken ik niet van mijn vorige zwangerschappen) maar de buikpijn is weg en ik heb geen rood bloedverlies.
Dit zijn onzekere wachtweken.
Gelukkig heb ik veel afleiding van de kinderen en de bijbehorende drukte 😅
( iemand vond het gisteren een goed idee om mijn jongens pijltjespistolen te geven, en die liggen nu alweer op de kast. 😅)
Ik heb donderdag een laatste zwangerschapstest gedaan en ga pas volgende week weer testen.
18 dagen geleden
Reactie op Vogeltje1986
Wat vervelend voor je die onduidelijkheid met de testen en het ( beetje) bl ...
De onderste is van vanmorgen:
https://we.tl/t-7L8buxIxpp
18 dagen geleden
Reactie op Vogeltje1986
Ik ben vandaag 4 +5 of 4+6 weken. Maar heb sinds vrijdagavond wat bruinverl ...
Spannend allemaal hè, pfoeh.