166 Reacties
20 dagen geleden
Vandaag voor het eerst sinds ik positief getest heb, geen test gedaan haha! Heb er nog eentje en die bewaar ik tot woensdag. Gistermiddag was ie weer opgelopen, dus ga proberen vertrouwen te houden.🙏
20 dagen geleden
Reactie op IssssB
Ik lijk echt veel meer honger te hebben dan normaal. Nu 13dpo maar sinds 9d ...
Haha kan best, ik heb juist minder eetlust.
20 dagen geleden
Net tóch getest. Kon het niet laten. Was de laatste test en mag geen nieuwe kopen meer van mezelf. Stelt wel gerust! Wat een mooie fijne oploop! Ik ben zwanger! 😂
https://we.tl/t-mpeim0GhMU
20 dagen geleden
Ik ben bang dat hier misgaat... :-( ik voelde me medio vorige week meteen echt zwanger en zaterdag die digi test was de bevestiging. Daarna niet meer getest. Maar gister en vandaag plots geen kwalen meer(en ik weet dat dat kan fluctueren) maar net 2 testen(normale én early) gedaan, waarop er op de normale vrijwel niks te zien is en op de early een tuurstreep. Ik doe er morgen nog één met ochtend urine en daarna wacht ik af. Maar ik heb er echt een heel slecht gevoel over.....
19 dagen geleden
Ik ben vier kilo aangekomen en weeg nu 72 kg … ik ben nu vijf weken zwanger en afgelopen vier weken woog ik nog 68. Is zo’n snelle gewichtstoename gezond? Of moet ik nu echt even goed opletten met wat ik eet?
19 dagen geleden
Reactie op PrikkelendeDroom718382
Ik ben vier kilo aangekomen en weeg nu 72 kg … ik ben nu vijf weken zwanger ...
Is natuurlijk moeilijk echt iets over te zeggen, omdat ik niet weet wat je nu eet. Maar ik zou zeggen dat 4kg in korte tijd wel veel is, misschien dat je wat meer vocht vast houdt, maar dat lijkt me toch max iets van 2kg.
Ik zou nu niet ineens heel weinig gaan eten, want je hebt ook gewoon voeding nodig, juist nu je zwanger bent. Maar wellicht iets meer kijken naar wat je eet en proberen iets meer groente en fruit te eten en wat minder 'ongezonde' dingen.
Al is dit nu natuurlijk heel kort door de bocht, misschien eet je wel heel gezond. In dat geval zou ik het gewoon even aankijken, misschien is dit gewoon hoe jij lichaam even op alle hormonen e.d. reageert en stabiliseert het snel weer.
19 dagen geleden
Reactie op June1506
Helaas begonnen met bloeden, ik baal natuurlijk...maar ga dit de tijd geven ...
Sterkte💜
18 dagen geleden
Zere borsten vandaag, niet normaal! Ben moe en weinig vooruit te branden vandaag, bleh.
18 dagen geleden
Reactie op Pippi.Kakelbont
Zere borsten vandaag, niet normaal! Ben moe en weinig vooruit te branden va ...
Snap dat het lastig kan zijn, maar ik heb nu juist iets van: lekker al symptomen! Ik was vanmorgen wat misselijk, in de middag maagzuur en verder niets. Ik vertrouw het niet. Te weinig ongemak. Mijn borsten hebben ook echt wel pijn gedaan .
17 dagen geleden
Reactie op Pippi.Kakelbont
Zere borsten vandaag, niet normaal! Ben moe en weinig vooruit te branden va ...
Ai, pittig dagje dus! Ik geloof dag ik vandaag zo’n dag tegemoet ga😅 kon niet eens op mijn buik en zij liggen door pijnlijke borsten. En was om 05.00 al wakker. Meer die steeds zo vroeg wakker worden?