166 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op Pippi.Kakelbont

De onderste is van vanmorgen: https://we.tl/t-7L8buxIxpp
Hartstikke mooie test! Ik zou het echt proberen los te laten, loopt super mooi op 🥰

21 dagen geleden

De onderste is van vanmorgen: https://we.tl/t-7L8buxIxpp
Lijkt inderdaad mooi op te lopen! Hopelijk lukt het om hiermee vertrouwen te houden en inderdaad zoveel mogelijk positieve gedachten te hebben, hoe spannend ook!

21 dagen geleden

Aaah fijn jullie reactie 🍀

20 dagen geleden

Vandaag voor het eerst sinds ik positief getest heb, geen test gedaan haha! Heb er nog eentje en die bewaar ik tot woensdag. Gistermiddag was ie weer opgelopen, dus ga proberen vertrouwen te houden.🙏

20 dagen geleden

Ik lijk echt veel meer honger te hebben dan normaal. Nu 13dpo maar sinds 9dpo positieve test. Kan dit dan nu al of beeld ik het me in? 😅

20 dagen geleden

Ik wil kwijt dat ik het nog niet besef. Wel al aan het fantaseren geweest over ene broertje/zusje voor onze dochter en hoe dat er een beetje uit zal zien. Maar nu is het echt een vind ik het ineens allemaal weer heel spannend

20 dagen geleden

Reactie op IssssB

Ik lijk echt veel meer honger te hebben dan normaal. Nu 13dpo maar sinds 9d ...
Haha kan best, ik heb juist minder eetlust.

20 dagen geleden

Net tóch getest. Kon het niet laten. Was de laatste test en mag geen nieuwe kopen meer van mezelf. Stelt wel gerust! Wat een mooie fijne oploop! Ik ben zwanger! 😂 https://we.tl/t-mpeim0GhMU

20 dagen geleden

Net tóch getest. Kon het niet laten. Was de laatste test en mag geen nieuwe ...
Daar is geen twijfel over mogelijk haha, en niet eens met ochtendurine dus gefeliciteerd 🤩

20 dagen geleden

Ik ben bang dat hier misgaat... :-( ik voelde me medio vorige week meteen echt zwanger en zaterdag die digi test was de bevestiging. Daarna niet meer getest. Maar gister en vandaag plots geen kwalen meer(en ik weet dat dat kan fluctueren) maar net 2 testen(normale én early) gedaan, waarop er op de normale vrijwel niks te zien is en op de early een tuurstreep. Ik doe er morgen nog één met ochtend urine en daarna wacht ik af. Maar ik heb er echt een heel slecht gevoel over.....

20 dagen geleden

Net tóch getest. Kon het niet laten. Was de laatste test en mag geen nieuwe ...
Mooie test! Gefeliciteerd!

20 dagen geleden

Reactie op June1506

Ik ben bang dat hier misgaat... :-( ik voelde me medio vorige week meteen e ...
Symptomen kunnen komen en gaan, hoeveel dpo ben je nu?

19 dagen geleden

Helaas begonnen met bloeden, ik baal natuurlijk...maar ga dit de tijd geven en dan gewoon vol goede moed door straks

19 dagen geleden

Ik ben vier kilo aangekomen en weeg nu 72 kg … ik ben nu vijf weken zwanger en afgelopen vier weken woog ik nog 68. Is zo’n snelle gewichtstoename gezond? Of moet ik nu echt even goed opletten met wat ik eet?

19 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeDroom718382

Ik ben vier kilo aangekomen en weeg nu 72 kg … ik ben nu vijf weken zwanger ...
Is natuurlijk moeilijk echt iets over te zeggen, omdat ik niet weet wat je nu eet. Maar ik zou zeggen dat 4kg in korte tijd wel veel is, misschien dat je wat meer vocht vast houdt, maar dat lijkt me toch max iets van 2kg. Ik zou nu niet ineens heel weinig gaan eten, want je hebt ook gewoon voeding nodig, juist nu je zwanger bent. Maar wellicht iets meer kijken naar wat je eet en proberen iets meer groente en fruit te eten en wat minder 'ongezonde' dingen. Al is dit nu natuurlijk heel kort door de bocht, misschien eet je wel heel gezond. In dat geval zou ik het gewoon even aankijken, misschien is dit gewoon hoe jij lichaam even op alle hormonen e.d. reageert en stabiliseert het snel weer.

19 dagen geleden

Reactie op June1506

Helaas begonnen met bloeden, ik baal natuurlijk...maar ga dit de tijd geven ...
Sterkte💜

18 dagen geleden

Reactie op June1506

Helaas begonnen met bloeden, ik baal natuurlijk...maar ga dit de tijd geven ...
Ach wat verdrietig, heel veel sterkte!🍀

18 dagen geleden

Zere borsten vandaag, niet normaal! Ben moe en weinig vooruit te branden vandaag, bleh.

18 dagen geleden

Zere borsten vandaag, niet normaal! Ben moe en weinig vooruit te branden va ...
Snap dat het lastig kan zijn, maar ik heb nu juist iets van: lekker al symptomen! Ik was vanmorgen wat misselijk, in de middag maagzuur en verder niets. Ik vertrouw het niet. Te weinig ongemak. Mijn borsten hebben ook echt wel pijn gedaan .

17 dagen geleden

Zere borsten vandaag, niet normaal! Ben moe en weinig vooruit te branden va ...
Ai, pittig dagje dus! Ik geloof dag ik vandaag zo’n dag tegemoet ga😅 kon niet eens op mijn buik en zij liggen door pijnlijke borsten. En was om 05.00 al wakker. Meer die steeds zo vroeg wakker worden?