190 Reacties

3 maanden geleden

Hoi hoi mijn ap zegt uitgerekende datum 23 Julie 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem0304

Ik heb inderdaad hetzelfde 😂 lig deze nacht ook al vanaf 3 uur wakker. Nie ...
Haha ja dat! Na plassen weer klaar wakker. Hier inmiddels 6+2 en de misselijkheid wordt heftiger. Wordt er nu ‘s ochtends al wakker van dus de toiletbezoekjes breiden zich uit😅

3 maanden geleden

Ik wil kwijt dat ik me zo enorm onzeker en gespannen voel de laatste dagen. Ben vandaag 6 erken zwanger en dit is de week waarin het onze vorige zwangerschap mis bleek te zijm gedaan (gemiste miskraam , kwamennwe bik de echo twee weken later achter). Ik voel me hetzelfde als de vorige keer... gevoelige borsten, testen lopen op, maar meer symptomen niet.. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet op het moment

3 maanden geleden

Oké, wat betekent dpo en al die andere afkortingen die iedereen gebruikt # vraagditvooreenvriendin 🤣

3 maanden geleden

Reactie op GenialeOchtendgloren249787

Oké, wat betekent dpo en al die andere afkortingen die iedereen gebruikt # ...
Days past ovulation en niet ongesteldheidsdag
Meer mensen die eerst klachten hadden en heel snel al minder waren?? Ik had op 4 november een licht positieve test, en vanaf 2 november al misselijkheid dat is rond 9 november al gestopt. En verder heb ik niks qua symptomen, geen gevoelige borsten helemaal niks.. moet ik me druk maken? Heb pas over 2 weken mijn echo. Mijn testen zijn wel heel positief

3 maanden geleden

Reactie op GekwalificeerdeLavendel193220

Meer mensen die eerst klachten hadden en heel snel al minder waren?? Ik had ...
Mijn pijnlijke borsten zijn ook afgenomen. Nu begint wel de misselijkheid te komen. Ben nu 3+4. Symptomen schommelen een beetje, begon met migraine dat is ook weg nu.

3 maanden geleden

Nou ik heb hier toch weer een testje gedaan, gewoon een Sensitest dipstick. Het testlijntje stond er al gelijk, voor het controlestreep 😂. Het zal wel goed gaan. Alsnog heel spannend tot 22 november, het duurt zo lang!

3 maanden geleden

Reactie op GekwalificeerdeLavendel193220

Meer mensen die eerst klachten hadden en heel snel al minder waren?? Ik had ...
Ik heb ook heel wisselende symptomen. Soms wordt ik wakker met pijnlijke borsten en tegen de tijd dat ik de deur uitga, is dat alweer over. Misselijkheid komt heel random op, wel dagelijks. Krampen in buik komen zo eens in de paar dagen. Ik heb het wel alle dagen koud, alle dagen vroeg moe. Alle dagen last van maagzuur. Het is heel wisselend. Daardoor word ik er ook wel eens onzeker van.

3 maanden geleden

Ik heb ook wisselende symptomen met 5,5 week zwangerschap de ene keer meer dan de andere keer. Maar nu ook bruin bloedverlies. Maakt me erg onzeker na de laatste miskraam.. afwachten maar 😩 merk dat ik niet heel blij kan zijn op dit moment.

3 maanden geleden

Hoi hoi 22 jullie uitgerekend als alles goed mag gaan 3 december eerste echo in het ziekenhuis Zwangerschaps kwaaltjes🥰 Zere borsten mentruatie krampjes en vooral bij bierlucht misselijk

3 maanden geleden

22 juli uitgerekend volgens een app. 7 december eerste echo. Spannend! En wat duurt het lang voor de eerste echo plaatsvindt 😋

3 maanden geleden

Reactie op Stumpy34

Ik heb ook heel wisselende symptomen. Soms wordt ik wakker met pijnlijke bo ...
Hier ook heel wisselde klachten.. misselijk soms in de ochtend uit bed.. of elk willekeurig ander moment van de dag.. heb het ook zo koud steeds.. en last van m'n darmen.. heel vervelend.. maar zo gelukkig dat ik nu weer zwanger ben!! Wij kunnen pas met bijna 9 weken voor echo.. duurt zo vreselijk lang!

3 maanden geleden

Hey allemaal Ik kom hier gezellig mee kletsen Sinds februari in diverse NOD groepen meegekletst. In mei een positieve test maar die bleef licht en ongeveer 1.5 weken na mijn nod werk ik alsnog ongesteld. 1 september weer een positieve test. Een knaller want had er niet echt op gelet qua timing en toen was ik al 5 weken ofzo. Helaas met 7 weken begon ik bloed te verliezen en dit bleek een mk was later bij de vk te zien. In oktober weer gewoon ongesteld en deze week ineens een positieve test. Ik weet nod niet precies maar volgens de apps ergens tussen woensdag (13-11) en zondag (17-11) Kreeg ineens test drang op dinsdag dus test gedaan. Mega licht bijna niet te zien op de geuploade foto destijds hier maar in t echt wel te zien. Daarna nog 2 testen gedaan en zie echt een oploop! Vandaag dus denk ik (op basis van laatste menstruatie) precies 4 weken maar kan ook iets verder of minder ver zijn Heb nog een aantal testen in huis van easy@home (stuk of 4) dus wil die opmaken en oplopen blijven bekijken en dan bel ik volgende week ofzo de vk. Ben wel beetje angstig na september maar ergens voelt dit meteen al anders. Kan t niet uitleggen. Heb nog niet echt klachten alleen wat meer plassen en vannacht slecht geslapen maar dat is vaker met volle maan. Hier mijn testen met oploop.

3 maanden geleden

Reactie op Tweedekindjeinjuli

Hier ook heel wisselde klachten.. misselijk soms in de ochtend uit bed.. of ...
Ah ik heb het ook steeds zo koud elke keer. Soms helemaal verkrampt in m'n nek enzo omdat ik het zo koud heb😶 Wordt nog wat als het volgende week echt koud wordt.😅 Herken dit ook niet van m'n vorige zwangerschap, maar toen was het ook zomer rond dit termijn.

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens90

22 juli uitgerekend volgens een app. 7 december eerste echo. Spannend! En w ...
Oh leuk wij gaan gelijk

3 maanden geleden

Reactie op Wens 1998

Oh leuk wij gaan gelijk
Leuk!! 🙂

3 maanden geleden

Reactie op JLG87

Hey allemaal Ik kom hier gezellig mee kletsen Sinds februari in diverse NOD ...
Kan me voorstellen dat het heel spannend is nu! Wel een mooie oploop hier!

3 maanden geleden

Pfff 2de nacht op rij dat ik wakker wordt en lig te woelen. Ik verweet de volle maan maar begin nu toch te denken dat t iets anders is 😅 heb t idee dat ik dat in september ook een paar dagen had. Hoe dat bij mijn zoontje was weet ik niet goed meer. Jullie ook van die wakkere momenten s nachts?

3 maanden geleden

Reactie op JLG87

Pfff 2de nacht op rij dat ik wakker wordt en lig te woelen. Ik verweet de v ...
Ik heb niet echt wakkere momenten in de nacht maar merk wel dat mijn dromen anders zijn, veel heftiger dan voorheen... wat jij in je vorige bericht deelde herken ik goed ik heb de vorige keer rond augustus/september ook een miskraam gehad. Deze keer voelt het compleet anders. Maandag mag ik naar de verloskundige en hoop zo gerustgesteld te worden, ik ben dan 6 wk + 4