15 Reacties
17 uur geleden
Reactie op hoop2022🍀
Hoe ver ben je ?
Ik had zelf uitgerekend 7+3 maar zij zei dat het vruchtje zo groot was als 6 weken dus of het nou gewoon kleiner is of jonger dat wist ze niet dat paste wel goed bij de hartslag zou beginnend kunnen zijn.. maar het bloed paste niet bij dat plaatje
17 uur geleden
Reactie op BloeiendeParel960968
Ik had zelf uitgerekend 7+3 maar zij zei dat het vruchtje zo groot was als ...
Ik had zelf ook gerekend op 7+2 gisteren.. en gister bleek ik ook 6+1 ongeveer te zijn met een traag kloppend hartje.. geen bloed verlies maar moet volgende week terug voor een echo.. wat zei je vk ?
17 uur geleden
Reactie op hoop2022🍀
Ik had zelf ook gerekend op 7+2 gisteren.. en gister bleek ik ook 6+1 ongev ...
Ja ze vond het erg onzeker maar ik vond haar niet positief.. ze wees me er echt op dat dit een mogelijke miskraam kan zijn. Morgen heb ik alsnog de intake en volgende week woensdag 11 uur weer een echo. Maar wat werd er bij jou gezegd? Over de kleine vrucht en traag kloppend hartje?
16 uur geleden
Reactie op BloeiendeParel960968
Ja ze vond het erg onzeker maar ik vond haar niet positief.. ze wees me er ...
De mijne was ongeveer 5 a 6 mm wat wel klopte bij 6+1 termijn. Ze zei dat het 2 kanten op kan gaan. En dat ik misschien een late innesteling heb gehad dus ze had zeker nog niet de hoop op gegeven
16 uur geleden
Reactie op hoop2022🍀
De mijne was ongeveer 5 a 6 mm wat wel klopte bij 6+1 termijn. Ze zei dat h ...
🙏 ik duim voor he
16 uur geleden
Ik heb na een echo ook een bloeding gehad. Dit was trouwens bijna 5 jaar geleden geen krampen verder wel helder rood bloed en veel bloed maar ik gebruikte bloed verdunners. Dat verklaarde de hoeveelheid ik woonde toen in Turkije en daar loop je standaard bij een gynaecoloog en ik kreeg meteen allerlei injecties in gespoten (hormonen). Bloeding stopte gelukkig binnen 2 uurtjes en daarna heb ik tot ongeveer week 8/9 dagelijks injecties met progesteron laten spuiten in het ziekenhuis.
Ik lees hier de heletijd topics over bloedverlies en dat vrouwen moeten afwachten 🥲 ik snap je paniek hoor maar ik ben wel blij dat ik die bloeding niet in Nederland heb gehad.
16 uur geleden
Reactie op Azra2020
Ik heb na een echo ook een bloeding gehad. Dit was trouwens bijna 5 jaar ge ...
Jezus meen je dat! Ze kunnen er dus wel gewoon iets tegen doen!!! Dit maakt me boos!!
16 uur geleden
Reactie op hoop2022🍀
En gisteren dacht ik ook ze zijn niet echt positief 😅 maar ze bereiden je ...
Ja maja deze stress is voor de baby ook niet oké.. stress en verdriet
16 uur geleden
Reactie op Azra2020
Mijn gynaecoloog gaf aan dat een gezonde embryo zo toch blijft plakken maar ...
Ja maar dan heb je er hoe dan ook alles aan gedaan ipv dom af te zitten wachten