28 Reacties

vor 8 Tagen

Hier 2 kopjes perdag in zwangerschap anders veel meer.

vor 8 Tagen

Als het goed is mag je 2 kopjes koffie per dag! Dus je doet het heel goed haha. En je mag dus zelfs wat meer drinken

vor 8 Tagen

Ik drink 1 bakje koffie per dag! Valt ook ijs koffie onder

vor 8 Tagen

2 kopjes per dag eentje in de ochtend vroeg eentje rond de middag 鈽猴笍鈽猴笍

vor 8 Tagen

Maar dan drink ik daarnaast niks met caffeine en eet ik ook geen chocolade 鈽猴笍鈽猴笍 Op zaterdag drink ik 2 cola 馃槄

vor 8 Tagen

2 kopjes koffie per dag, heb onwijs moeite om afscheid te nemen van m鈥檔 +10 koppen per dag. 馃 laatst ook een keer 3 gehad, omdat het voor mij dus ook heel raar is om nee te zeggen tegen koffie en ik er 茅cht niet onderuit kwam.

vor 8 Tagen

Ik begin de dag met cafe茂nevrij omdat ik in die ochtendrush niet bewust ben of ik moe/niet moe ben. Rond 9u op het werk dan een bakkie en rond de lunch meestal chocomel.

Reactie op MamavanT馃┑

2 kopjes koffie per dag, heb onwijs moeite om afscheid te nemen van m鈥檔 +10 ...
Nou ben niet de enige dus haha, straks zijn onze kinderen een stel stuiterballen 馃ぃ

Reactie op Badgreetje

Als het goed is mag je 2 kopjes koffie per dag! Dus je doet het heel goed h ...
Dat laat ik me geen tweede keer vertellen 馃ぃ

vor 8 Tagen

Reactie op JeugdigeIjsbeer152799

Nou ben niet de enige dus haha, straks zijn onze kinderen een stel stuiterb ...
Haha fijn dat er meer zijn! M鈥檔 oudste van 1,5 doet het heel goed en is niet abnormaal druk. Laatst nam hij toen ik niet keek een slokje van oude, koude koffie. Wat denk je? Hij vindt het nu al lekker 馃槀 kan het hem niet kwalijk nemen

vor 8 Tagen

Reactie op JeugdigeIjsbeer152799

Nou ben niet de enige dus haha, straks zijn onze kinderen een stel stuiterb ...
Dat valt echt wel mee hoor ik heb een 50/50 drukke rustige 2 jarige waar ik pas op 28 weken achter kwam en dus geen caffeine restricties heb gehad 馃檲馃檲
Je hebt ook cola zere zonder cafe茂ne! Erg lekker

vor 8 Tagen

Net als bij mijn 1e zwangerschap lust ik ineens geen koffie meer 馃槄

vor 8 Tagen

Reactie op Huizen3

Dat had mijn moeder bij mij 馃ぃ馃ぃ

vor 8 Tagen

Ik 2 soms 3

vor 8 Tagen

Gisteren nog nagevraagd bij de verloskundige. Max 2 kopjes koffie per dag en dat is ook gewoon prima / kan geen kwaad. Wel uitkijken als je daarnaast nog veel frisdrank drinkt waar cafe茂ne in zit. Ik was ook even gestopt met koffie, maar blijf nu gewoon 1 kop koffie per dag drinken en dat kan geen kwaad dus :)

vor 8 Tagen

Reactie op Juliaa_94

Gisteren nog nagevraagd bij de verloskundige. Max 2 kopjes koffie per dag e ...
In een kopje koffie zit namelijk gemiddeld 80 mg cafe茂ne (maar je kan sterkere koffie hebben) en je mag max 200 mg cafe茂ne per dag binnenkrijgen zonder risico.

vor 8 Tagen

Twee koffie per dag drink ik. Zwaar geminderd! Drink geen cola nu

vor 8 Tagen

2 of 3 per dag. 鈽曪笍

vor 8 Tagen

Reactie op Huizen3

Hier ook zo haha. Normaal echt een koffieleut maar nu moet ik er niet aan denken 馃あ