28 Reacties
vor 8 Tagen
Als het goed is mag je 2 kopjes koffie per dag! Dus je doet het heel goed haha. En je mag dus zelfs wat meer drinken
vor 8 Tagen
Maar dan drink ik daarnaast niks met caffeine en eet ik ook geen chocolade 鈽猴笍鈽猴笍
Op zaterdag drink ik 2 cola 馃槄
vor 8 Tagen
2 kopjes koffie per dag, heb onwijs moeite om afscheid te nemen van m鈥檔 +10 koppen per dag. 馃 laatst ook een keer 3 gehad, omdat het voor mij dus ook heel raar is om nee te zeggen tegen koffie en ik er 茅cht niet onderuit kwam.
vor 8 Tagen
Reactie op MamavanT馃┑
2 kopjes koffie per dag, heb onwijs moeite om afscheid te nemen van m鈥檔 +10 ...
Nou ben niet de enige dus haha, straks zijn onze kinderen een stel stuiterballen 馃ぃ
vor 8 Tagen
Reactie op Badgreetje
Als het goed is mag je 2 kopjes koffie per dag! Dus je doet het heel goed h ...
Dat laat ik me geen tweede keer vertellen 馃ぃ
vor 8 Tagen
Reactie op JeugdigeIjsbeer152799
Nou ben niet de enige dus haha, straks zijn onze kinderen een stel stuiterb ...
Haha fijn dat er meer zijn! M鈥檔 oudste van 1,5 doet het heel goed en is niet abnormaal druk. Laatst nam hij toen ik niet keek een slokje van oude, koude koffie. Wat denk je? Hij vindt het nu al lekker 馃槀 kan het hem niet kwalijk nemen
vor 8 Tagen
Reactie op JeugdigeIjsbeer152799
Nou ben niet de enige dus haha, straks zijn onze kinderen een stel stuiterb ...
Dat valt echt wel mee hoor ik heb een 50/50 drukke rustige 2 jarige waar ik pas op 28 weken achter kwam en dus geen caffeine restricties heb gehad 馃檲馃檲
vor 8 Tagen
Reactie op Huizen3
Net als bij mijn 1e zwangerschap lust ik ineens geen koffie meer 馃槄
Dat had mijn moeder bij mij 馃ぃ馃ぃ
vor 8 Tagen
Gisteren nog nagevraagd bij de verloskundige. Max 2 kopjes koffie per dag en dat is ook gewoon prima / kan geen kwaad. Wel uitkijken als je daarnaast nog veel frisdrank drinkt waar cafe茂ne in zit.
Ik was ook even gestopt met koffie, maar blijf nu gewoon 1 kop koffie per dag drinken en dat kan geen kwaad dus :)
vor 8 Tagen
Reactie op Huizen3
Net als bij mijn 1e zwangerschap lust ik ineens geen koffie meer 馃槄
Hier ook zo haha. Normaal echt een koffieleut maar nu moet ik er niet aan denken 馃あ