28 Reacties
8 dagen geleden
Oh ik vind koffie normaal heerlijk en dronk al niet meer dan 3 koppen per dag. Maar sinds de zwangerschap smaakt het me niet meer. Ik drink hooguit een latte als ik op bezoek ben bij mensen, omdat het anders te veel opvalt dat ik ineens geen koffie meer zou drinken.
8 dagen geleden
Ik dronk altijd zelf 2 kopjes koffie, enkel sinds ik zwanger ben vind ik koffie echt vies ruiken en smaken. Laatst een keer wel een cappuccino geprobeerd en dat gaat op zich nog maar neem liever geen koffie en neem dan savonds in plaats daarvan 1 glas of blikje cola voor de rest vermijd ik cafe茂ne echt zoveel mogelijk
8 dagen geleden
Reactie op asen
Je kan ook decafe koffie nemen
Pas daar ook mee op want er zit toch altijd een klein beetje cafe茂ne in. Dit zegt het voedjngscentrum:
"In 1 onderzoek werd gevonden dat zwangeren die 3 of meer koppen cafe茂nevrije koffie dronken op een dag een hoger risico hadden op een miskraam. Een enkel onderzoek is niet genoeg om een harde conclusie te trekken, maar uit voorzorg wordt aan zwangeren geadviseerd om maximaal 2 kopjes cafe茂nevrije koffie te drinken."
8 dagen geleden
Ik drink ook gewoon nog 1 bakje koffie, dat kan ook zeker geen kwaad