17 Reacties
18 dagen geleden
Reactie op Daisyvz
Wij hebben al 2 jaar een meisjesnaam haha 🫣 en jongensnaam hebben we ook m ...
Hihi wij hadden met de eerste ook al een flinke tijd dé naam. Is het uiteindelijk ook geworden. Nu hebben we misschien al een naam voor beide geslachten. Ze klinken allebei leuk, ook in combinatie met de eerste. Dus misschien zijn we er al uit😂
18 dagen geleden
Reactie op Bysaa
Hihi wij hadden met de eerste ook al een flinke tijd dé naam. Is het uitein ...
Ja het is leuk om er al over te fantaseren omdat de kinderwens er altijd al was. En nu zo bijzonder omdat het nu werkelijkheid is en die naam nu echt op je is ingewerkt zegmaar. Maakt het natuurlijk wel iets lastiger nu je al een kindje hebt en dat de namen bij elkaar 'moet' passen. Maar ideaal dat je misschien al de naam hebt !
18 dagen geleden
Reactie op Daisyvz
Ja het is leuk om er al over te fantaseren omdat de kinderwens er altijd al ...
Mwah, moet passen is natuurlijk niet perse nodig. Maar ze klinken leuk samen. De meisjesnaam kan m'n dochter al zeggen, zo heet de hond van de oude buren (niet de beste associatie maar wel een leuke meisjesnaam😂) en klinkt best schattig haha
18 dagen geleden
Reactie op Mummabear
Iemand mooie en ouderwetse jongensnamen, beginnend met een p?🥰
Pom!
17 dagen geleden
Mijn afkeer naar voedsel is begonnen… en wel bij het enige ding waar ik echt niet zonder kan op een dag. Koffie.
Ik weet dat het niet goed is, maar ik ben niet vooruit te branden zonder mijn dagelijkse kopje koffie.
Heb het al geprobeerd als cappuccino met een smaakje, maar dat vond ik ook echt niet lekker
Zwarte thee lust ik helaas ook niet..
Iemand een idee wat ik kan drinken om toch dat beetje cafeïne binnen te krijgen?
17 dagen geleden
Reactie op ZonovergotenKlank030971
Mijn afkeer naar voedsel is begonnen… en wel bij het enige ding waar ik ech ...
Cola! 😊
17 dagen geleden
Reactie op mamavanaaron_
Cola! 😊
Oh thanks die ga ik proberen! :)