8 Reacties

6 dagen geleden

Ja herkenbaar! Helaas geen tips voor je, behalve een kruik of een warmtedekentje..

6 dagen geleden

Warmtebronnen 😅 dat is het enige wat helpt. Verwarming aan lekker warm joggingpak en dekentje. In bed een verwarmde onderdelen en dan aanzetten voordat je naar bed gaat

5 dagen geleden

Hier hetzelfde. Het enige wat een beetje hielp was mijn elektrische deken maar ik kwam er gisteren achter dat dit niet goed is voor de zwangerschap ivm straling 😪

5 dagen geleden

Reactie op sunflowerseed

Hier hetzelfde. Het enige wat een beetje hielp was mijn elektrische deken m ...
Daarom heb ik die onderdeken die heb ik aan als ik niet in bed lig dan word alles alvast warm. Misschien kun je zo iets ook doen met dan elektrische dekentje zet hem aan en leg hem op de bank waar je gaat zitten. Ga nog even iets doen voor een kwartier en dan lekker er onder kruipen en uit zetten ☺️

5 dagen geleden

Ja herkenbaar! Zeker in de avond snel koud. Ik ga dan lekker warm douchen.

4 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik sta op het werk bekend als iemand die het nooit koud heeft en ik zit met kippenvel in de kantine.. Iedereen denkt dus dat het echt heel koud is daar.. ze moesten eens weten waardoor het waarschijnlijk komt🙈

2 dagen geleden

Ik heb dit ook! Herken dit totaal niet van mijn vorige zwangerschap. Heb het echt zooo koud !🥶 inclusief koude rillingen en wordt er snachts wakker van terwijl mijn vriend het gewoon lekker warm heeft. Ik heb zelfs 2 dekens extra op bed liggen, waarbij 1 wollen plaid waar ik direct onder lig. Maar dan nog houd ik het nauwelijks warm 🥲

2 dagen geleden

Hier ook met vlagen zoooo koud ondanks dikke sokken en dekentje.. miss ook omdat ik zo veel moeier ben..