51 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op kees2021

Morgen 5 weken. 20 november de eerste echo. En jij?
Spannend! Ik ben nu 4 + 3, heb 13 november eerste echo, best vroeg maar dit vanwege de 2 miskramen. Ik merk dat mijn buik nu al opgeblazen is, hele dag een strakke broek aan gehad en net een jogging aan gedaan. De krampen zijn nu zo goed als weg...

22 dagen geleden

Reactie op Sabje87

Ik zit op 5+4.. vind het allemaal super spannend. Het is voor mij de eerste ...
het is ook super spannend, er veranderd zo veel.

22 dagen geleden

toch wel laat krijg van een krampen aanval. Nu weer en alleen ‘s avonds. Moet zeggen dat ik de hele dag op m’n voeten sta en zwaar fysiek werk verricht. Zou dat een teken kunnen zijn dat ik het rustiger aan moet doen? Ik ben nu 4w 5 dagen..

22 dagen geleden

Reactie op Charlie2024.

Ik heb het eigenlijk wel bijna de hele dag door. Zeurende krampen/steekjes. ...
Bij mij ook bijna de hele dag door krampen en steken

22 dagen geleden

Reactie op Charlie2024.

Spannend! Ik ben nu 4 + 3, heb 13 november eerste echo, best vroeg maar dit ...
Fijn dat het nu weg is! En dat je snel voor een echo mag. Bij mijn eerste heb ik hier allemaal geen seconde bij stilgestaan. Was zoveel relaxter

22 dagen geleden

ik heb dat ook, echt van die menstruatie krampen. Zou denken dat ik elk moment kan menstrueren zo vervelend😞

21 dagen geleden

Morning Dames, ik ben vandaag 4+5 maar de zeurende krampen en het opgeblazen gevoel houden aan. Ook wel bijna de hele dag door... Hoe gaat het met jullie?

21 dagen geleden

Reactie op Charlie2024.

Morning Dames, ik ben vandaag 4+5 maar de zeurende krampen en het opgeblaze ...
Jaa omg ik ook ben gwn ff Wakker door die kramp heell vervelend het komt even endan stopt het🤦🏻‍♀️

21 dagen geleden

Reactie op Charlie2024.

Morning Dames, ik ben vandaag 4+5 maar de zeurende krampen en het opgeblaze ...
Morning! Ik ben vandaag 4+3 en heb precies hetzelfde!

21 dagen geleden

Reactie op Jaydi1203

Morning! Ik ben vandaag 4+3 en heb precies hetzelfde!
Vervelend hè... zal het er dan bijhoren? Vind het zo spannend allemaal

21 dagen geleden

Reactie op Charlie2024.

Vervelend hè... zal het er dan bijhoren? Vind het zo spannend allemaal
De verloskundige gaf aan bij mij dat het echt bij dit termijn hoort! (Natuurlijk heeft niet iedereen er last van).. dus probeer het los te laten, ookal is dat soms best moeilijk haha!

21 dagen geleden

Lijkt alsof ik ongesteld ga worden af en toe zo gek gevoel maar inderdaad zal er bij horen

21 dagen geleden

Reactie op Jaydi1203

De verloskundige gaf aan bij mij dat het echt bij dit termijn hoort! (Natuu ...
Dat is wel fijn om te horen, had je haar gebeld?

21 dagen geleden

Reactie op GaveReiger656639

Lijkt alsof ik ongesteld ga worden af en toe zo gek gevoel maar inderdaad z ...
Jaa ik heb echt precies hetzelfde. Zo'n zwaar gevoel in mijn buik... de hele dag door

21 dagen geleden

Reactie op Charlie2024.

Dat is wel fijn om te horen, had je haar gebeld?
Ja! Om me in te schrijven in de praktijk en toen heb ik het gelijk maar gevraagd 🤗

21 dagen geleden

Reactie op GaveReiger656639

Jaa omg ik ook ben gwn ff Wakker door die kramp heell vervelend het komt ev ...
Heb precies hetzelfde! Wordt er ‘s nachts wakker van. Het is vaak als ik even ga liggen of erg moe bebz

21 dagen geleden

Heb precies hetzelfde! Wordt er ‘s nachts wakker van. Het is vaak als ik even ga liggen of erg moe ben.

21 dagen geleden

Ik heb ook maar even gebeld. Verloskundige zegt: dat het normaal is omdat je baarmoeder aan het groeien is. Toch wel een geruststelling 😊

20 dagen geleden

Vinden jullie het ook niet erg zwaar die krampen en pijnlijke opgezette buik? Ik word er helemaal gek van. Alsof je iedere dag ongesteld bent. Beetje hoofdpijn, vermoeid, emo, kramp. Kan geen spijkerbroek dragen. Buik puilt helemaal uit. Voel me even niet zo lekker in mn velletje :(

20 dagen geleden

Reactie op Major

Vinden jullie het ook niet erg zwaar die krampen en pijnlijke opgezette bui ...
Goedemorgen, Jaa ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb gisteravond een warme kruik in mijn bed gelegd en af en toe op mijn buik. Het werkt echt heel goed. Je ontspant hierdoor meer en heb heel lekker geslapen. Ook al ben ik nu al wakker 😅 4:34... en al 4 keer eruit geweest om te plassen. Maar dit is een tip die ik kreeg van mijn verloskundige en ik vind het heel fijn