51 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op Charlie2024.

Goedemorgen, Jaa ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb gisteravond een war ...
Goede tip! Ga mezelf maar eens omringen met paar fijne kruiken 💕

20 dagen geleden

Hier ook het zelfde gevoel. Met vlagen een aantal keer per dag heftige krampen die ik voor mijn gevoel bijna weg moet puffen.. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben en dat dit niet perse iets is om mij zorgen over te maken.

20 dagen geleden

Reactie op FantastischeMist803578

Hier ook het zelfde gevoel. Met vlagen een aantal keer per dag heftige kra ...
Jaa vervelend he, maar volgens mij zijn we allemaal ongeveer even ver. Rond de 5 weken. Ik heb nu ook af en toe steekjes in mijn liezen

20 dagen geleden

Nemen de krampen bij jullie ook toe? Of is het hetzelfde?

20 dagen geleden

Het zijn bij mij totaal geen “zware” krampen, maar wel aanwezig dat je kort even denkt… hmmm is dit normaal

20 dagen geleden

Hier bij mijn vorige zwangerschap 10 jaar geleden heel veel last van gehad, ook echt wel tot de 15 weken. Nu ben ik 3.5 week zwanger en merk dat ik t weer begin te krijgen, met vlagen dat wel en vooral als ik even lig, echt mentruatiekrampen

20 dagen geleden

Ik heb er ook last van, ben nu ongeveer 5 weken. Het schijnt een goed teken te zijn. Voelt inderdaad als iets dat niet goed is, maar de verloskundige zei dat dat normaal is.

19 dagen geleden

Reactie op Li47

Ik heb er ook last van, ben nu ongeveer 5 weken. Het schijnt een goed teke ...
Ja gek gevoel is het hè, gister was het bij mij weg.. toen dacht ik oh wat fijn. Maar Had vanochtend ergens veel verdriet om en het kwam weer meteen terug. Maak me wel zorgen... probeer het los te laten maar zo lastig. Denk dat van als het maar niet nu mis gaat omdat ik verdrietig en beetje stress heb gehad.. na 2 miskramen ben je zo onzeker...😔

19 dagen geleden

Misschien komt het doordat je baarmoeder al hard groeit. De baby is nog mini maar je baarmoeder groeit veel sneller!

9 dagen geleden

Wat een oplichting om dit allemaal te lezen. Ik ben 4+2 en heb de hele avond al menstruatie achtige krampen, terwijl ik dit normaal als ik ongesteld moet worden eigenlijk nooit heb. Ook het gevoel alsof mijn onderbuik helemaal strak staat. Vind het allemaal maar spannend dat zwanger zijn