9 Reacties
14 dagen geleden
Yes zou nu 8 weken moeten zijn maar ik weet vrijwel zeker dat ik nog minstens een week terug gezet ga worden. (Lange cyclus)
En inderdaad bij iedere keer krampen checken of ik geen bloedverlies heb. Vandaag echt het gevoel van een harde softbal onder in mijn buik die weer meer krampen geeft
14 dagen geleden
Misschien toch een gekantelde baarmoeder. Ik heb er ook last van. Vandaag bij de verloskundige geweest. Zij gaf dat als reden. Ik ben trouwens ook 6+1
14 dagen geleden
Ik ben morgen 6 weken en heb ook die krampen kan ook bandenpijn wezen en de baarmoeder zet uit
14 dagen geleden
Heel herkenbaar (helaas). Maar wel fijn om te lezen dat er meer moeders zijn die dat lange tijd elke dag hebben. Toen ik vanmiddag me aanmeldde bij de vk het ook aangegeven. Zij gaf ook aan dat het niet zo veel kwaad kan, tenzij ik pijn krijg bij m'n schouderbladen en bloedverlies, dan zou het een bbz kunnen zijn.
14 dagen geleden
ik heb ook vaak krampen, vannacht best wel hevig, net of ik ongesteld moest worden, ook iedere keer gekeken of ik geen bloed verloor, maar gelukkig niet! Krampen gaan ook altijd met een paar minuten weer weg, maar inderdaad beangstigend!
14 dagen geleden
Reactie op DoortastendeHart996747
ik heb ook vaak krampen, vannacht best wel hevig, net of ik ongesteld moest ...
Dat komt idd omdat je baarmoeder uitzet en banden pijn ik het dat ook