9 Reacties

14 dagen geleden

Heel herkenbaar, vond het echt heel beangstigend in mijn eerste zwangerschap maar daar is uiteindelijk een kerngezond meisje uit voortgekomen, dus ik maak me nu geen zorgen meer ;)!

14 dagen geleden

Ik ben 6+4 en ik heb ook elke dag krampen!

14 dagen geleden

Yes zou nu 8 weken moeten zijn maar ik weet vrijwel zeker dat ik nog minstens een week terug gezet ga worden. (Lange cyclus) En inderdaad bij iedere keer krampen checken of ik geen bloedverlies heb. Vandaag echt het gevoel van een harde softbal onder in mijn buik die weer meer krampen geeft

14 dagen geleden

Misschien toch een gekantelde baarmoeder. Ik heb er ook last van. Vandaag bij de verloskundige geweest. Zij gaf dat als reden. Ik ben trouwens ook 6+1

14 dagen geleden

Ik ben morgen 6 weken en heb ook die krampen kan ook bandenpijn wezen en de baarmoeder zet uit

14 dagen geleden

Heel herkenbaar (helaas). Maar wel fijn om te lezen dat er meer moeders zijn die dat lange tijd elke dag hebben. Toen ik vanmiddag me aanmeldde bij de vk het ook aangegeven. Zij gaf ook aan dat het niet zo veel kwaad kan, tenzij ik pijn krijg bij m'n schouderbladen en bloedverlies, dan zou het een bbz kunnen zijn.

14 dagen geleden

Ik heb het zelfde, ga ook steeds na de wc om te kijken. krijg ook steken in me rechter zij en last van me onderrug 😩

14 dagen geleden

ik heb ook vaak krampen, vannacht best wel hevig, net of ik ongesteld moest worden, ook iedere keer gekeken of ik geen bloed verloor, maar gelukkig niet! Krampen gaan ook altijd met een paar minuten weer weg, maar inderdaad beangstigend!

14 dagen geleden

Reactie op DoortastendeHart996747

ik heb ook vaak krampen, vannacht best wel hevig, net of ik ongesteld moest ...
Dat komt idd omdat je baarmoeder uitzet en banden pijn ik het dat ook