8 Reacties

één maand geleden

Ik heb het ook. Ik denk gewoon naar je lichaam luisteren en even wat rustiger aan doen.

één maand geleden

Ik heb dit ook. Dezelfde krampen als ik normaal heb een dag voor mijn menstruatie doorbreekt. Volgens de verloskundige kan dit door het oprekken van de baarmoeder zijn

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde! Merk ook dat ik daar heel onzeker van word. De verloskundige zei inderdaad dat het erbij hoort en dat af en toe een warme kruik op je buik of een warm bad kan helpen 🤗

één maand geleden

Ik heb ook precies hetzelfde. Lijkt of ik de hele tijd ongesteld moet worden. Beginnende ongesteldheids krampen.

18 dagen geleden

Ik heb het ook en ik heb pas sinds gisteren een positieve test. Nu 4 weken en een paar dagen zwanger. Maar zoals ik alles een beetje lees is het normaal. Vooral na opstaan heb ik het.

18 dagen geleden

Ja hier ook.. echt zeurend gevoel.. maar als ik het straks niet meer voel, dan maak ik me daar weer zorgen over. 🤷‍♀️

18 dagen geleden

Reactie op HelloNewBaby

Ja hier ook.. echt zeurend gevoel.. maar als ik het straks niet meer voel, ...
Haha ja begrijpelijk hoor! Kan ook niet wachten tot de eerste echo..

17 dagen geleden

Ik ben 4 weken en 4 dagen zwanger nu en heb ook krampen. Inderdaad alsof je ongesteldheid eraan komt. Heb al eerder een miskraam gehad dus super bang hiervoor. Maar fijn om te horen dat het er ook bij kan horen bij een gezonde zwangerschap