17 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoi, ik herken het zo erg! Ik heb ook soms last van krampjes steekjes, volle blaas en bekkenpijn.. dan twijfel je toch, zal het wel goed zijn? Het is afwachten! Wanneer is de eerste echo voor jou ?

茅茅n maand geleden

Ik heb dat met mn borsten. Als ze dan even niet meer zo gevoelig zijn zit ik er op te drukken of te voelen of het nog pijn doet. Anders ben ik bang dat het geen goed teken is.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mdb97

Ik heb dat met mn borsten. Als ze dan even niet meer zo gevoelig zijn zit i ...
Hahah ik ook馃槩馃槩 dan ben ik niet de enige

茅茅n maand geleden

Reactie op Rowena92 $

Hoi, ik herken het zo erg! Ik heb ook soms last van krampjes steekjes, voll ...
Klopt heb ik ook, 20 november en jij?

茅茅n maand geleden

Reactie op RustgevendeCactus634124

Klopt heb ik ook, 20 november en jij?
Spannend h猫! 13 november

茅茅n maand geleden

Reactie op Rowena92 $

Spannend h猫! 13 november
Ja heel spannend. Laat je het weten??鉂わ笍 hopen dat alles goed is. Eerste kindje?

茅茅n maand geleden

Dat wachten maakt het allemaal erger, heb al een week opgeblazen gevoel en pijnlijke borsten. Ondanks het er is ben ik toch bij deze zwangerschap erg onzeker, bij nummer 1 had ik dat totaal niet. Heb 15 nov me eerste echo met 7+3

茅茅n maand geleden

Reactie op kellyjohanna

Dat wachten maakt het allemaal erger, heb al een week opgeblazen gevoel en ...
Jaaaaaa ik voel je. Elke steek of pijn die je voelt denk je is dit wel oke en dit is ook me tweede maar zo anders. Ik ervaar precies hetzelfde馃ゲ

茅茅n maand geleden

Ook ik herken het. Het afwachten tot de eerste echo en de onzekerheid kan je behoorlijk dwars zitten. Aan de ene kant ben je blij dat je zwanger bent, aan de andere kant durf je niet te blij te zijn uit angst dat het (weer) misgaat en je daar bij de echo achter komt. Om vervolgens jezelf weer op te pakken en positief te blijven. Heel veel sterkte.

茅茅n maand geleden

Reactie op fayllen88

Ook ik herken het. Het afwachten tot de eerste echo en de onzekerheid kan j ...
We komen hier samen doorheen. Woman support woman鉂わ笍鉂わ笍馃挭馃徎馃挭馃徎

茅茅n maand geleden

Ja heel spannend. Laat je het weten??鉂わ笍 hopen dat alles goed is. Eerste kin ...
Jaaa we houden elkaar op de hoogte! 鉂わ笍 voor mij is het inderdaad mijn eerste kindje, dus alles wat er nu in je lichaam gebeurt is zo nieuw. En voor jou?

茅茅n maand geleden

Reactie op Rowena92 $

Jaaa we houden elkaar op de hoogte! 鉂わ笍 voor mij is het inderdaad mijn eerst ...
Ja snap ik, voor mij de tweede maar alweer zes jaar geleden dus alles lijkt weer nieuw te zijn. Want nu zijn we er echt bewust mee bezig en de eerste was onverwachts. Hoe oud ben je?

茅茅n maand geleden

Reactie op fayllen88

Jup dit... Hier het zelfde!! 鉂わ笍鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Hahah ik ook馃槩馃槩 dan ben ik niet de enige
Ik doe dat ook馃き

茅茅n maand geleden

Reactie op fayllen88

Heel herkenbaar inderdaad. Ik probeer nu wat mindfulness meditatie te doen om met mijn zenuwen om te gaan, maar het is echt een mindfuck (zeker na een eerdere miskraam).

茅茅n maand geleden

Poeh ja ik probeer ook positief te blijven maar vind het wel lastig na onze vorige miskraam. Ik heb beetje last van een zeurderige onderrug, bekend bij een van jullie? En ik blijf nu maar malen wat als.. 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Lucyp91

Poeh ja ik probeer ook positief te blijven maar vind het wel lastig na onze ...
Blijf toch positief!! Hoe moeilijk het ook is. Ik heb dat ook last van onderrug en last van me zijkanten wat het is? Geen idee. Denk door het intensief schoonma onder de bank etc馃ゲ je moet rustig aan doen geld ook voor mezelf hoor. Had vk gebeld en die zei dat de baby achter het schaambot zit momenteel en het niks te maken heeft daarmee en wellicht door zwaarte van de bank en schoonmaken etc.