33 Reacties
8 dagen geleden
Wat vervelend. Ik ben bang een miskraam. Ik heb dit ook gehad in augustus 😕
8 dagen geleden
Reactie op Valerievanmanen
Wat vervelend. Ik ben bang een miskraam. Ik heb dit ook gehad in augustus � ...
Voor de rest geen stolsels of weefsel meer verloren. Zette het bij jou direct door?
8 dagen geleden
Reactie op Snoepje123xxx
Voor de rest geen stolsels of weefsel meer verloren. Zette het bij jou dire ...
Het begon met bloeden, en de stolsels werden steeds meer bij elk toilet plas bezoek, ik had ook krampen in de onderbuik.
8 dagen geleden
En wat je zegt, als je naar het toilet gaat.. dat had ik ook! Hou het even in de gaten en kijk ook naar alles wat mee komt. Na 3 dagen kwam er bij mij een grotere klont uit en dat was dus mijn volledige miskraam. Ik hoop voor je dat het nog goed komt!! ❤️
8 dagen geleden
Denk dar dit een miskraam is omg sterkte.. hoop maandag naar de echo op beter nieuws... heb september miskraam gehad en bij mij begon het ook zo
8 dagen geleden
Reactie op Babychatt
Ik heb die grote klont dus nog niet gehad. Moet je daar altijd op wachten d ...
Nou ik ook niet in september bij leek het gewoon op een menstruatie...
8 dagen geleden
Het bloeden is niet zo heftig geweest als menstruatie. Het is nu weer gestopt... vorige keer ook na gemeenschap bloedverlies gehad. Gisteravond gemeenschap gehad en nu weer bloeding. Heb ook geen krampen gehad
8 dagen geleden
Reactie op Kris05
Ik denk ook dat je een miskraam hebt. Helaas zelf 2x meegemaakt. Veel sterk ...
Hoelang duurde de bloeding?
8 dagen geleden
Reactie op Snoepje123xxx
Het bloeden is niet zo heftig geweest als menstruatie. Het is nu weer gesto ...
Helder rood is meestal niet goed teken hoop voor je dat dit goed afloopt ik duim voor je
8 dagen geleden
Reactie op Babychatt
Ik heb die grote klont dus nog niet gehad. Moet je daar altijd op wachten d ...
Nee dat kan later komen, het was niet zo mega groot hoor! Hoe ver ben je? Meestal komt t met paar dagen.. ik was toen 5 weken!
8 dagen geleden
Reactie op KimberlyR91
Nou ik ook niet in september bij leek het gewoon op een menstruatie...
Bij mij ook, maar als je goed op je stolsels hebt gelet dan zat er een grotere bij, en zodra die er uit was had ik direct geen krampen meer.
8 dagen geleden
Ik heb met deze termijn ook twee keer een miskraam gehad. Ik vrees dat dat het wel is als ik de kleur en de hoeveelheid zie. Een grote prop hoef je niet per se te verwachten omdat het nog zo klein is, ik heb beide keren alleen bloed en stolsels verloren. Als een menstruatie maar dan meer.
Sterkte 😘