33 Reacties

8 dagen geleden

Oei dit ziet er niet goed uit 😔 hoop dat ik het mis heb!

8 dagen geleden

Wat vervelend. Ik ben bang een miskraam. Ik heb dit ook gehad in augustus 😕

8 dagen geleden

Reactie op Valerievanmanen

Wat vervelend. Ik ben bang een miskraam. Ik heb dit ook gehad in augustus � ...
Voor de rest geen stolsels of weefsel meer verloren. Zette het bij jou direct door?

8 dagen geleden

Reactie op Snoepje123xxx

Voor de rest geen stolsels of weefsel meer verloren. Zette het bij jou dire ...
Het begon met bloeden, en de stolsels werden steeds meer bij elk toilet plas bezoek, ik had ook krampen in de onderbuik.

8 dagen geleden

En wat je zegt, als je naar het toilet gaat.. dat had ik ook! Hou het even in de gaten en kijk ook naar alles wat mee komt. Na 3 dagen kwam er bij mij een grotere klont uit en dat was dus mijn volledige miskraam. Ik hoop voor je dat het nog goed komt!! ❤️

8 dagen geleden

Ik denk ook dat je een miskraam hebt. Helaas zelf 2x meegemaakt. Veel sterkte!

8 dagen geleden

Jeetje wat heftig. Het ziet er inderdaad uit alsof je een miskraam hebt gehad. Vind steun bij elkaar. Sterkte ❤️

8 dagen geleden

Denk dar dit een miskraam is omg sterkte.. hoop maandag naar de echo op beter nieuws... heb september miskraam gehad en bij mij begon het ook zo

8 dagen geleden

En wat je zegt, als je naar het toilet gaat.. dat had ik ook! Hou het even ...
Ik heb die grote klont dus nog niet gehad. Moet je daar altijd op wachten denk je? Of kan het soms ook bij kleine bloedklontjes weg zijn?

8 dagen geleden

Reactie op Babychatt

Ik heb die grote klont dus nog niet gehad. Moet je daar altijd op wachten d ...
Nou ik ook niet in september bij leek het gewoon op een menstruatie...

8 dagen geleden

Het bloeden is niet zo heftig geweest als menstruatie. Het is nu weer gestopt... vorige keer ook na gemeenschap bloedverlies gehad. Gisteravond gemeenschap gehad en nu weer bloeding. Heb ook geen krampen gehad

8 dagen geleden

Reactie op Kris05

Ik denk ook dat je een miskraam hebt. Helaas zelf 2x meegemaakt. Veel sterk ...
Hoelang duurde de bloeding?

8 dagen geleden

Reactie op Snoepje123xxx

Het bloeden is niet zo heftig geweest als menstruatie. Het is nu weer gesto ...
Helder rood is meestal niet goed teken hoop voor je dat dit goed afloopt ik duim voor je

8 dagen geleden

Reactie op Babychatt

Ik heb die grote klont dus nog niet gehad. Moet je daar altijd op wachten d ...
Nee dat kan later komen, het was niet zo mega groot hoor! Hoe ver ben je? Meestal komt t met paar dagen.. ik was toen 5 weken!

8 dagen geleden

Reactie op KimberlyR91

Nou ik ook niet in september bij leek het gewoon op een menstruatie...
Bij mij ook, maar als je goed op je stolsels hebt gelet dan zat er een grotere bij, en zodra die er uit was had ik direct geen krampen meer.

8 dagen geleden

Hi, dit ziet eruit als een miskraam… Misschien morgen even contact opnemen met je VK! Sterkte gewenst❤️

8 dagen geleden

Nee dat kan later komen, het was niet zo mega groot hoor! Hoe ver ben je? M ...
Ik zou maandag 5 weken zijn ook..

8 dagen geleden

Ik heb met deze termijn ook twee keer een miskraam gehad. Ik vrees dat dat het wel is als ik de kleur en de hoeveelheid zie. Een grote prop hoef je niet per se te verwachten omdat het nog zo klein is, ik heb beide keren alleen bloed en stolsels verloren. Als een menstruatie maar dan meer. Sterkte 😘

7 dagen geleden

Wat naar! Ik denk ook dat dit een miskraam is. Ik heb zelf met 2 weken geleden een miskraam gehad met 6 weken. Dit zag er helaas ook zo uit. Sterkte! En geef de moed niet op💪

7 dagen geleden

Ik sluit me aan bij de rest. Lijkt een miskraam te zijn, helaas ervaring 😔.. Heel veel sterkte gewenst!!