39 Reacties
9 dagen geleden
Wat vervelend!😥 Verlies je ook iets anders dan helder rood bloed? Ik heb twee jaar terug een miskraam gehad met 6 weken en toen begon het ook met bloedverlies (twee dagen later verloor ik het vruchtje) en klachten die ineens verdwenen waren. Ik had toen ook weer een test gedaan en die was ook niet helder meer. Hoop voor jou dat er niks aan de hand is, want het kan echt twee kanten op!🍀🙏🏼
9 dagen geleden
Hey ik heb dit ook al een week nu! Beetje af en aan bruin/roze/rood/niets. Geen stolsels, af en aan klachten en soms ook geen last van iets.
Heb contact met de VK en mag morgen (5.3) langskomen voor een echo en volgende week (6.4) weer! De verloskundige zei dat dit twee kanten op kan.
Heb je al contact opgenomen met de verloskundige?
9 dagen geleden
Reactie op juuul27
Hey ik heb dit ook al een week nu! Beetje af en aan bruin/roze/rood/niets. ...
Wat fijn dat je zo snel terecht kan. Ik ben vandaag 5.3 en heb dit nu twee weken. Vandaag gebeld en mag echt pas bij 7 weken langskomen.. Ik ben best heel bang. Succes morgen! 🍀
9 dagen geleden
Ik heb ook bloedverlies.. en kan twee kanten opgaan zegt de vk… Ik moet nog wachten tot 29 november voor mijn echo!
9 dagen geleden
Reactie op juuul27
Bij mij begon het zaterdag met roze bloed toen had ik de verloskunde gebeld ik kon gelijk komen en echo gemaakt daaruit bleek dat er wel vruchtzakje zat maar verder konden ze niks zien omdat het te vroeg was ik was 5,5 dagen.
9 dagen geleden
Reactie op OnbevreesdeKoraalrif975408
Wat fijn dat je zo snel terecht kan. Ik ben vandaag 5.3 en heb dit nu twee ...
Ja gatsie dat wachten is vreselijk! Ze waarschuwde wel idd dat het grote kans is dat ze me nu niet kan geruststellen omdat als ze t vruchtje zien op de juiste plek t alsnog niet zoveel zegt. Maar ze gaat in ieder geval checken op buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Heb je twee weken elke dag bloedverlies?
9 dagen geleden
Ik heb dit 2 weken terug gehad, met even heel heftige kramp. Na de ochtend was het eigenlijk al over en daarna geregeld wat bruine afscheiding. Vorige week moest ik opnieuw testen en als het niet goed zat zou hij negatief zijn. Nu was hij niet negatief, maar wel afgenomen naar heel licht! Morgen moet ik opnieuw testen, dan zou ik 6 weken en een dag zijn. Heb er geen goed gevoel over, maar kan in theorie nog alle kanten op. Heb nog flink last van mijn borsten, dat geeft wat hoop. Wat een rollercoaster dit
8 dagen geleden
Reactie op juuul27
Ik heb exact hetzelfde als jij, maar de bloeding startte gister bij mij en is nu afgenomen. Het is alleen bruin nu en niet meer helderrood. Wil je me laten weten hoe het bij jou is gegaan? ☺️ success!
8 dagen geleden
Reactie op juuul27
Ja gatsie dat wachten is vreselijk! Ze waarschuwde wel idd dat het grote ka ...
Spannend! Hopelijk is alles goed.
Ja.. maar alleen met afvegen. En vooral s ‘ochtends..
8 dagen geleden
Voordat je dit helder rode bloed had had je daarvoor als iets van roze bloed met afvegen of gelijk zoveel en rood?
5 dagen geleden
Zit momenteel met dezelfde "onzekerheid", al denk ik wel echt dat het mis is. Bruine afscheiding, helderrood bloedverlies met stolseltje en nu net weer bruin met draden.
Ben gister naar huis gegaan met 100% overtuiging dat de miskraam begonnen was. Daarna was er alleen even niks meer.
Heb ook 0 klachten of zwangerschapssymptomen en woensdag was mijn teststreepje lichter dan de test van zondag.
Allemaal duidelijke signalen. Juist door het bellen met de verloskundige weer een sprankje hoop gekregen. Er staat een echo gepland op 3 december, als ik weer helderrood bloedverlies heb, moet ik bellen.
Maar heel eerlijk, ik heb nu liever dat het gewoon even goed doorzet, zodat ik echt duidelijkheid heb.
Klinkt stom hè?
Pas heel pril zwanger (4+4), maar toch ook verdrietig.
5 dagen geleden
Wat ellendig zeg! Die onzekerheid is zo vermoeiend en verdrietig!
Ik heb gisteren een heel bijzondere echo gehad. Ik ging er heen met de overtuiging dat het helemaal mis was. Ik zou 6.3 weken zijn, maar had bloedverlies, krampen gehad en 2 weken achter elkaar een test die hee ergl licht was. Ik kreeg een inwendige echo en we zagen al meteen een hoofdje, een sterk kloppend hartje maar ook een buikje, armpjes en beentjes. Ik wist meteen dat dit nooit 6 weken kon zijn! Ik ben al 9.3 weken. Heel bijzonder, want ben dan ook in het begin gewoon "ongesteld geweest". Daarna een bloeding die ik aanzag voor innestelingsbloeding en een bloeding met veel kramp.
Er was op de echo ook een lege vruchtzak te zien, die overeenkomt met een termijn van ongeveer 7 weken. Dit is een 2e kindje geweest en verklaart die laatste kramp en bloedingen. Waarom de testen zo enorm licht waren weer ik niet. De verloskundige heeft er gisteren 1 gedaan en die was weer knal positief