373 Reacties
10 maanden geleden
Leuk!
Ik ga zeker borstvoeding geven ☺️☺️
Dit omdat het zowel beter als veel handiger is dan kunstvoeding 🥰
Het enige "nadeel" is het niet kunnen afgeven van de taak van voeden maar mijn partner kan alle andere dingen doen als ik rust nodig heb ☺️
Ik heb mijn zoontje ook borstvoeding gegeven en het was een enorme strijd, maar het is toch 18 maanden gelukt 🥰
Als het goed is hebben we straks bij kleine meid niet dezelfde moeilijkheden als ik bij mijn zoontje heb gehad. (Hartafwijking en tekort tongriempje)
Ok het tongriempje misschien wel maar dat is niet heel erg ☺️
Moet er zelf niet aan denken om na iedere voeding een fles af te moeten wassen 😅
En eventueel nog een babybrezza schoon te maken 🤣
Gewoon kant en klare melk er in en genieten van de momentjes samen
10 maanden geleden
Ik wil ook graag proberen borstvoeding te geven als dat mag lukken waarok durf ik geen antwoord op te gevem 🤣
10 maanden geleden
Leuk. Ik wil ook weer borstvoeding gaan geven. Het is ons derde kindje en hopelijk gaat het net weer zo goed als bij de andere twee. Ik hoop dat de spruw en fles weigeren, zoals bij nr 2 dit keer bespaard blijft.
10 maanden geleden
Ik wil borstvoeding proberen, maar denk dat ik in de praktijk vooral erg veel ga kolven. Wij zijn zeker in de zomer graag veel op pad en hoop dat als de baby het toelaat dat we dit gewoon lekker door kunnen zetten. Ik zie mezelf op het terras of als er bezoek is nog niet echt live borstvoeding geven, daar voel ik me niet comfortabel bij. Snachts lijkt met me wel echt top, geen voeding meer hoeven opwarmen etc.
10 maanden geleden
Reactie op SierlijkeFlamingo946826
Ik wil borstvoeding proberen, maar denk dat ik in de praktijk vooral erg ve ...
Tip je hebt hele leuke borstvoedings doeken misschien voelt het dan fijner om openbaar borstvoeding te geven ☺️ dan ben je alsnog bedekt.
10 maanden geleden
Wij gaan ook voor kunst voeding om dat ik zelf best preuts ben dus niet overal met borsten bloot wil zitten en na mijn verlof 3 dagen blijf werken in een magazijn vol mannen en daardoor niet de behoefte voel om te kolven en daarbij wil mijn man heel graag vlesjes gaan geven wij krijgen een kleine man en zijn 22 juli uit gerekend
10 maanden geleden
Reactie op KittyNootje
Tip je hebt hele leuke borstvoedings doeken misschien voelt het dan fijner ...
Thanx die ga ik zeker halen. Ik zie wel een soort horror scenario voor me dat ik dan nog aan het voeden ben als er bezoek binnen komt en ze dan zo dat ding opzij trekken om alvast te kunnen kijken 🙈🙈🙈 zit vast tussen mijn oren hoop ik hahaha
10 maanden geleden
Reactie op Wens 1998
Wij gaan ook voor kunst voeding om dat ik zelf best preuts ben dus niet ove ...
Ok bijzonder dit hield mij helemaal niet tegen ☺️
Maar zo is iedereen anders natuurlijk.
Voor mij wogen de voordelen van borstvoeding voor zowel mij en baby veel zwaarder dan die kleine puntjes.
Mannen magazijn en gewoon kolven ze vonden het allemaal reuze interessant en mooi, mijn man kon dus ook zo nu en dan een flesje geven want het moest toch geoefend worden.
En verder bouwde hij de band op met badjes en verzorging.
En in het openbaar met een doek zag je niks ☺️
10 maanden geleden
Thanx die ga ik zeker halen. Ik zie wel een soort horror scenario voor me d ...
Er zullen vast mensen zijn die dat doen 🙈 maar die doen dat daarna nooit meer 🤣🤣
Hier nog nooit meegemaakt maar ik zat bij goede vrienden en familie vaak ook zonder doek omdat ik er zelf niet meer zo veel om gaf ☺️🥰
10 maanden geleden
Reactie op Wens 1998
Nou ze doen hier best wel spotelijk ik werk bijvoorbeeld al halve dagen om ...
Ow dat is echt vreselijk ik hoorde wel eens grapjes en dat soort dingen maar volgen mij hebben ze een gesprek gehad over de natuur ofzo voordat ik terug kwam 😅😅
10 maanden geleden
Reactie op Hnvd
Ik denk ook dat een groot gedeelte van iemand z’n preutsheid/schaamte weg g ...
Ja hier ben ik het echt 100% mee eens 😅😅
Ik ben best wel vol en heel mijn leven super onzeker geweest.
Na de bevalling zei ik altijd nadat er zeker 7 (en dit is laag ingeschat) verschillende mensen tussen mijn benen hebben gekeken maakt die tepel ook niet meer uit 😅😅
10 maanden geleden
Ik ga ook weer voor borstvoeding deze keer, ik voed mijn meisje van 17 mnd nu nog steeds 1 keer per dag. Ik vond het tijdens het kraambezoek heerlijk dat ik als ik moe was een excuus had om naar boven te gaan. ‘Oh, volgens mij heeft ze honger! Leuk om jullie te zien hoor, doei 👋🏼’
In het openbaar voeden had ik ook heel erg tegenop gezien van tevoren, maar dit viel echt heel erg mee. Mensen zijn meestal best heel respectvol en geven je de ruimte en rust die je nodig hebt. En inderdaad een grote hydrofiel of een speciale doek erover en je ziet echt niks. Met fijne voedingsbh/tops en kleding die makkelijk omhoog kan is het ook heel goed te doen. Dan zie je sowieso al bijna niks.
10 maanden geleden
Thanx die ga ik zeker halen. Ik zie wel een soort horror scenario voor me d ...
Ik zal ook nooit vergeten dat ik zat te kolven op de bank en mijn vriend mijn mannelijke collega’s binnenliet 😂
Ga nu zeker weer borstvoeding proberen, vond het bij mijn eerste kindje heel fijn om overal voeding warm paraat te hebben en vond het heel intiem en gezellig. Hopelijk weigert dit jongetje niet ook na 4 maanden 😆