10 Reacties

5 maanden geleden

Spuugdoekje/handoek met zijn naam en alle gegevens die bekend zijn sind zijn geborte dus gewicht en cm

5 maanden geleden

Wij kregen deze mooie set van het werk van mijn man!

5 maanden geleden

Stokke stoel 鈽猴笍 Zelfgemaakte grof gehaakte eenhoorn knuffel bijtring en doekje 鈽猴笍 Lodger 4 seizoenen slaapzak voor in de auto 馃グ En er komt nog een moonie aan en een koeka ledikant deken 鈽猴笍
Gouden armband voor mijn dochter met haar naam erop, zilveren rammelaar van nijntje, nijntje bestek met haar naam

5 maanden geleden

Gepersonaliseerd voorleesboek Babyspa Boekjes in allerlei vormen en uitvoeringen Hydrofiele doeken altijd heel erg welkom haha Speelmat voor op de grond Van m'n moeder heeft onze zoon een beleggingsfonds gekregen die hij uitbetaald krijgt op z'n 18e. Zelfgemaakte dingen zoals een wiegdeken of kleding. Iets waar liefde in zit.

5 maanden geleden

Zelfgemaakte cadeaus zijn toch wel echt het leukste! Maar verder heb ik aan leuke cadeaus gekregen: - speenkoord met naam - rugzakje voor de kinderopvang met naam - hvid slofjes - moonie knuffel (en die gebruiken we elke avond/nacht) - boxmobiel met gehaakte diertjes (online te bestellen) - wagenspanner met gehaakte diertjes (online te bestellen) - rieten mand met zijn naam erop (voor knuffels of speeltjes in te bewaren)

5 maanden geleden

Een gepersonaliseerde memory kist, met de naam en geboorte datum van ons kindje. Gepersonaliseerd voorleesboeken. Boek van jip en janneke (goede herinneringen aan van vroeger) Zelf gehaakt dekentje van vriendin in de kleuren van de babykamer. Cadeaubon voor hema en thuisbezorgd.

5 maanden geleden

Klinkt misschien gek maar ik wil heel graag een postpartum behandeling vragen als cadeau (zijn best prijzig dus kan ik meerdere mensen voor een bijdrage vragen).. 馃き Verder vraag ik vooral kleertjes, omdat wij het geslacht nog niet weten heb ik zelf alleen maar basics gekocht. En verder hebben we alles zelf al gekocht馃槶

5 maanden geleden

Ik heb zo een lampje gekregen van vrienden, was ik super blij mee 鈽猴笍 ook een pakket gehad van een vriendin met doekjes knuffeltjes etc voor de baby maar daarbij ook allemaal spulletjes voor mezelf: nieuwe borstel, shampoo, haar masker, pedicure behandeling bon en red bull, koekjes enz 馃槃

5 maanden geleden

Wat een prachtige cadeaus hebben jullie allemaal gekregen 馃ぉ. Dankjewel voor het delen, ik vraag een aantal vriendinnen ook al vooraf wat ze graag willen hebben. Hebben anderen ook bij mij gedaan en dan kan je toch dingen vragen die je zelf niet zou kopen of niet in zo鈥檔 mooie iets duurdere variant @Marenaaaa snap dat je dat gaat vragen, heerlijk ipv allemaal kleine dingen die je al hebt.