43 Reacties
9 maanden geleden
Wij hebben een wat grotere maar halen steeds bij 50% vol de zak er al uit omdat het toch gaat stinken. Poepluiers gaan al in een geurzakje maar de lucht blijft. Had liever een kleinere emmer gehad en dan vaker verwisselen.
(kan geen kleinere zakken hierin doen want door 't gewicht van de luiers valt de zak dan uit de "houder"). Nu doen we de poepluiers maar in het zakje naar de grote kliko buiten. Maar die gaat van de zomer waarschijnlijk ook stinken
9 maanden geleden
Ik heb al een zoontje en we gebruiken nu gewoon een bak die ik iedere dag leeg.
Maar ik wil graag een luier emmer van wetoo omdat daar ook normale zakken in kunnen.
9 maanden geleden
Wij hebben geen speciale luieremmer, maar een (net) emmertje die buiten staat. Wil wel een we-too emmer aanschaffen
9 maanden geleden
Ik heb de ubbi luieremmer gewoon omdat ik hem mooi eruit vond zien eigenlijk haha. Kunnen ook normale vuilniszakken in.
9 maanden geleden
Reactie op sharonem1997
Ik heb de ubbi luieremmer gewoon omdat ik hem mooi eruit vond zien eigenlij ...
Is die fijn in gebruik?
9 maanden geleden
Reactie op Bysaa
Wij hebben een wat grotere maar halen steeds bij 50% vol de zak er al uit o ...
Ja dat kan ik me ook wel weer voorstellen ja! Goeie om mee te nemen
9 maanden geleden
Is die fijn in gebruik?
Ik heb die nog niet zelf kunnen testen want heb nog geen kids, maar ik vond het vooral heel handig hoe die op slot kan mocht je een nieuwsgierig kindje hebben en dat ik de action vuilniszakken kan gebruiken 😊
9 maanden geleden
Ik zou er niet aan beginnen 😅 wij hebben bij de andere 2 kinderen altijd de luier direct weggegooid in de prullenbak. Poepluiers doen wij een geparfumeerd luierzakje omheen. De prullenbak wordt redelijk vaak geleegd met een gezin dus nooit last van geuroverlast.
9 maanden geleden
Wetoo is prima en mooi, als je een luier erin doet ruik je heel even maar dat is logisch.
Je moet m wel goed gebruiken had ik begrepen, dat is wel een zak erin doen, en open laten staan.
9 maanden geleden
Hier hebben we ook door van wetoo. Betaalbaar en gebruik van eigen vuilniszakken.
Bij de tweede gestart met wasbare luiers, dat willen we nu bij de derde weer doen. Maar dan kun je de wetoo dus niet gebruiken(gebruikten bij de 2e alleen de onderkant). Dus nu wil ik daarvoor een geschikte emmer kopen, maar de kraamweek gebruiken we denk ik nog even de wetoo en dan kan hij weg.
9 maanden geleden
Reactie op trotsemama4
Ik zou er niet aan beginnen 😅 wij hebben bij de andere 2 kinderen altijd d ...
Wij hebben geen restafval kliko buiten en moeten in onze gemeente per vuilniszak betalen. Ik moet dus iets 😅 weggooien in woonkamer prullenbak lijkt me stank geven..
9 maanden geleden
Reactie op MAW178
Wij gooien de luiers meteen weg in de kliko. Snap nooit zo goed waarom je a ...
Die heeft onze gemeente niet, dus dat is wrs al een groot verschil. Wij hebben geen aparte kliko, alleen voor oud papier
9 maanden geleden
Reactie op Lielie
Ik heb de Ubbi luieremmer gekocht. Kwam ook goed uit de test. Wat ik heel h ...
Houd die de geur goed tegen? Ik lees wisselende reviews daarover online!