16 Reacties

6 dagen geleden

Ik ben verslaafd aan tosti's, misschien is dat een idee voor je?

6 dagen geleden

Avocado schijnt ook goed voor je te zijn. Als je avocado en cottage cheese mengt met peper, zout en evt. een sjallotje heb je een heerlijk gezond en vullend smeersel voor op je brood. Ik vind het vooral extra lekker op geroosterd brood!

6 dagen geleden

Misschien een salade? Keer wat anders. Probeer zelf ook te wisselen qua lunch

6 dagen geleden

Salade met mozzarella, tomaat en avocado. Rijstwafel met kaas en ei. Wrap kan ook nog. De tosti’s gaan er hier ook makkelijk in 😂.

6 dagen geleden

Ook eens een banaan of krentenbol eten als tussendoortje? Naast de boterhammen. Door je salade ook linzen of bonen doen, dat vult lekker. Of een kom soep uit zak bij je brood opeten.. hopelijk zit er iets bij wat je lekker vind! Soms lunch ik ook warm met avondeten van avond ervoor, dat vult ook goed. Maar vooral ook wat tussendoor eten. Van lunch tot avondeten is een te lange tijd zonder tussendoortje voor mij nu..

6 dagen geleden

Kook ook een eitje, begin ik regelmatig mee in de ochtend. Eiwitten vullen! Ik bakte ook vaak suikervrije bananencupcakes. Veel maken en invriezen, kan je ze in de ochtend in je tas doen en rond 10u zijn ze ontdooid

6 dagen geleden

Geitenkaas met aardbeien is echt heel lekker 👌🏻 zeg ik, terwijl het seizoen van aardbeien over is 🤣

6 dagen geleden

Reactie op Blijeitje93

Geitenkaas met aardbeien is echt heel lekker 👌🏻 zeg ik, terwijl het seizo ...
Oh speaking of geitenkaas... Een snee krentenbrood met een dikke laag (smeer)geitenkaas en bacon 🤤🤤🤤

6 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Oh speaking of geitenkaas... Een snee krentenbrood met een dikke laag (smee ...
Oeh ja die geloof ik direct 🤤 of met walnoten en honing 🤤

6 dagen geleden

Ik maak altijd salade van quinoa. Met paprika, avacado, komkommer, tomaatjes. Vult goed en erg gezond

6 dagen geleden

Ik maak veel soep met de vers pakketten van AH en Jumbo. Gezond, krijgt je vitamines binnen en vult goed

6 dagen geleden

Omeletje, brood roosteren, soep, salade, smoothie

6 dagen geleden

Knäckebröd met roomkaas en avocado, beetje peper en zout😍

6 dagen geleden

Oh groente pannenkoekjes ook lekker en makkelijk een lading van te bakken en de rest in te vriezen voor een volgende keer. Ik doe vaak(volkoren meel, ei, melk) met spinazie, prei, knoflook en feta. Kan je zelfs nog beleggen met kipfilet of rucola en walnoot ofzo

6 dagen geleden

Bananenpannekoeken ( 1 banaan 2 eieren ) met kaneel en honing. Yoghurt met banaan/honing/kaneel. Ik maak soms ook ipv een borrelplank een 'lunch'plank met daarop peer-appel-kaas-augurk-avocado -tomaatjes- fetakaas - soepstengels met een lekkere dipsaus -komkommertjes en gekookte eitjes erbij.

5 dagen geleden

Super bedankt voor de tips 🤩👍🏼. Heb weer genoeg ideeën 😉😄