16 Reacties
6 dagen geleden
Ik ben verslaafd aan tosti's, misschien is dat een idee voor je?
6 dagen geleden
Avocado schijnt ook goed voor je te zijn. Als je avocado en cottage cheese mengt met peper, zout en evt. een sjallotje heb je een heerlijk gezond en vullend smeersel voor op je brood. Ik vind het vooral extra lekker op geroosterd brood!
6 dagen geleden
Ook eens een banaan of krentenbol eten als tussendoortje? Naast de boterhammen. Door je salade ook linzen of bonen doen, dat vult lekker. Of een kom soep uit zak bij je brood opeten.. hopelijk zit er iets bij wat je lekker vind! Soms lunch ik ook warm met avondeten van avond ervoor, dat vult ook goed. Maar vooral ook wat tussendoor eten. Van lunch tot avondeten is een te lange tijd zonder tussendoortje voor mij nu..
6 dagen geleden
Geitenkaas met aardbeien is echt heel lekker 👌🏻 zeg ik, terwijl het seizoen van aardbeien over is 🤣
6 dagen geleden
Reactie op Stumpy34
Oh speaking of geitenkaas... Een snee krentenbrood met een dikke laag (smee ...
Oeh ja die geloof ik direct 🤤 of met walnoten en honing 🤤
6 dagen geleden
Ik maak altijd salade van quinoa. Met paprika, avacado, komkommer, tomaatjes. Vult goed en erg gezond
6 dagen geleden
Ik maak veel soep met de vers pakketten van AH en Jumbo. Gezond, krijgt je vitamines binnen en vult goed
6 dagen geleden
Bananenpannekoeken ( 1 banaan 2 eieren ) met kaneel en honing. Yoghurt met banaan/honing/kaneel. Ik maak soms ook ipv een borrelplank een 'lunch'plank met daarop peer-appel-kaas-augurk-avocado -tomaatjes- fetakaas - soepstengels met een lekkere dipsaus -komkommertjes en gekookte eitjes erbij.