9 Reacties

5 dagen geleden

Wij hebben dit ook gehad en wij hebben dat in de fles gedaan

5 dagen geleden

Ik geef het door de fles met wel flesvoeding en ze is 5 maanden
Wij hebben dit ook van de kinderarts gekregen. En de instructie was gewoon mengen met flesvoeding. Ik deed zelfs het met 50 ml mengen in een apart flesje zodat ik wist dat ze het echt binnenkreeg en dan de overige melk er na geven.

5 dagen geleden

Reactie op EvenwichtigeGletsjer097817

Wij hebben dit ook van de kinderarts gekregen. En de instructie was gewoon ...
Deed je dat hele zakje in een flesje melk van 50ml of de helft van t zakje?
Wij doen het ook in het flesje! En de kleintjes mogen 0,67 gram per kilo lichaamsgewicht per dag.

Reactie op S19xx

Deed je dat hele zakje in een flesje melk van 50ml of de helft van t zakje? ...
Ja eerst een heel zakje op advies van de arts. Kreeg ze wel kramp van helaas, maar werkte wel! Uiteindelijk hebben we maar 1/4e van het zakje gegeven toen het weer op gang was en ze een dag niet gepoept had. Nu niet meer nodig gelukkig!

5 dagen geleden

Wij geven het door de melkvoeding heen op advies van de kinderarts. Werkt hier super! Geen krampjes meer en betere ontlasting

3 dagen geleden

Wij doen 4gram macrogrol in 40ml water. Flesvoeding is ook met water, dus dat is prima 馃槈 Als je het in een apart flesje mengt, kun je beter zien of ze het helemaal opdrinkt. Daarna meteen de normale fles er achteraan, want het is belangrijk dat ze veel drinkt. Het is logisch dat ze hier dan eventueel een beetje van laat staan

3 dagen geleden

Reactie op Rainbow123

Wij geven het door de melkvoeding heen op advies van de kinderarts. Werkt h ...
Wij ook op advies vand e kinderarts. E茅n schepje zoals in de kunstvoeding zit door de overdag flessen van 8, 12 en 16! Werkt top!