16 Reacties

13 dagen geleden

Oja, ik woon zelf in 't Veld (dorpje naast Schagen)

13 dagen geleden

Ik kom uit Anna Paulowna, 26 jaar. Een zoon van feb ‘23 en nu zwanger van de 2de 🥰

10 dagen geleden

Geen andere kindjes woon wel in Noord-Holland haha

10 dagen geleden

Hee, wonend in Hippolytushoef. Nu een zoontje van 11 maanden en tot mijn besef ben ik dus 28 jaar 😜

10 dagen geleden

Ik woon in Noord-Holland, 28 jaar al 1 dochtertje van 1,5 jaar en nu pril zwanger van de tweede

9 dagen geleden

Ik woon ook in Noord-Holland. 30 jaar en nu zwanger van de eerste (bijna 6 weken nu). Lijkt me leuk om in contact te komen met andere zwangere vrouwen in de buurt 😁

9 dagen geleden

Goedemorgen, Ik woon in noord-holland en heb een kindje van 6,5 jaar, ik juli helaas een kindje verloren met 18 weken door de 5e kinderziekte en nu zwanger van de 3e. Dus ik heb veel al meegemaakt.

9 dagen geleden

Reactie op MichelleSpookje

Goedemorgen, Ik woon in noord-holland en heb een kindje van 6,5 jaar, ik j ...
Ik ben trouwen inmiddels alweer 33 jaar

8 dagen geleden

Hoi! Woon in Anna Paulowna, heb een zoontje van net 2 en nu zwanger van de 2e

8 dagen geleden

Ik woon in de kop van Noord-Holland. 30 jaar oud en zwanger van ons 5e kindje❤️

7 dagen geleden

Reactie op JeugdigeIjsbeer152799

Ik woon ook in Noord-Holland. 30 jaar en nu zwanger van de eerste (bijna 6 ...
Wat leuk! Ik woon ook in Noord Holland (Alkmaar) en ben ook zwanger zwanger van de eerste (bijna 5 weken) 🤗

7 dagen geleden

Hé wat leuk! Ik woon in de buurt van Haarlem. Heb een zoontje van 16 maanden.

7 dagen geleden

Leuk meiden! Ik ben 33 en woon in Purmerend. Heb 1 dochter van net 4 en nu 6 weken zwanger van de 2e

7 dagen geleden

Reactie op MichelleSpookje

Goedemorgen, Ik woon in noord-holland en heb een kindje van 6,5 jaar, ik j ...
Ik kan me niet indenken hoe dat voor jullie heeft moeten zijn, wat verschrikkelijk. Veel sterkte nog daarmee, nog zo kort geleden ❤️ Hoop dat je evengoed wel een beetje kan genieten van deze zwangerschap.

4 dagen geleden

Ik woon ook in Noordholland, pril zwanger van nummer 2, al een dochtertje van net 1 jaar. Zelf ben ik 27