14 Reacties

23 dagen geleden

Gefeliciteerd 馃┑馃┓

23 dagen geleden

Reactie op Blessed25

Gefeliciteerd 馃┑馃┓
Dankjewel 鉂わ笍

23 dagen geleden

Gefeliciteerd!馃 Ik ben vandaag 13 dpo. Mag morgen testen vanuit het ziekenhuis. Hebben een ICSI traject gehad. Maar.. test vandaag met 2 verschillende testen ook positief馃ス

23 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Gefeliciteerd!馃 Ik ben vandaag 13 dpo. Mag morgen testen vanuit het zieke ...
Omdat wij weten wanneer de bevruchting en terugplaatsing is geweest, weten wij al dat we 15 juli zijn uitgerekend.

23 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Gefeliciteerd!馃 Ik ben vandaag 13 dpo. Mag morgen testen vanuit het zieke ...
Naja dan kan het ook bijna niet meer mis 馃ス alvast gefeliciteerd! Ik weet het dmv ovulatietest 馃尭

23 dagen geleden

Reactie op Rachellabosch

Naja dan kan het ook bijna niet meer mis 馃ス alvast gefeliciteerd! Ik weet h ...
Dank je馃ス Morgenochtend nog even de bevestiging op de digitale clearblue afwachten. Nu komt het nog niet echt binnen. Hoe voel je je?

22 dagen geleden

Gefeliciteerd! Hier ook positief getest op 8dpo en lopen ook mooi op 馃

22 dagen geleden

Ivm een kortere luteale fase, op 10 dpo positief getest. 11 dpo was NOD. Testen van 11 - 14 dpo.

22 dagen geleden

Vandaag 12dpo positief getest. In september 2 dagen na een positieve test een miskraam gehad dus mijn partner vind het heel spannend. Ik ook wel, maar heb er ook wel een goed gevoel over en ben ook toch wel gewoon heel blij en wil niet de komende weken alleen maar bang zijn om mijn broek omlaag te trekken. We zouden ook wachten met testen tot na een gemiste ongesteldheid, maar ik kan niet zo goed wachten. Tips zijn welkom!

22 dagen geleden

Reactie op Lolaaai

Vandaag 12dpo positief getest. In september 2 dagen na een positieve test e ...
Same hier hoor 1 week na mijn positieve test had ik een miskraam maar bij deze keer voelt het heel anders 馃ス

22 dagen geleden

Reactie op Mummabear

Ivm een kortere luteale fase, op 10 dpo positief getest. 11 dpo was NOD. T ...
Ja ik heb pcos dus bij mij is het heel afwisselend 馃 maar heb 24 oktober een positieve ovulatietest in haden gehad

22 dagen geleden

Reactie op BabynummerTwee 馃

Gefeliciteerd! Hier ook positief getest op 8dpo en lopen ook mooi op 馃
Heel fijn 鉂わ笍

22 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Dank je馃ス Morgenochtend nog even de bevestiging op de digitale clearblue af ...
Aaah en??? Ja goed wel vermoeid met een dreumes rondlopen en vaak naar de wc maar verder goed!,

20 dagen geleden

Heb getest met 10/11 DPO en heb de testen heel mooi zien oplopen alleen digitale was voor mij echt de bevestiging