44 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op ChGrrr

Ik had toevallig al een kinderwagen die uitgebreid kon worden en daar laats ...
Precies, dat hebben wij ook gedaan

11 dagen geleden

Dank! Ja is denk wel echt een must, dan nog even uitzoeken wat een fijne is :)

10 dagen geleden

Reactie op TessaaZ

Wel geboorte club september 2023! Maandje verschil 🥴 ik ben ook heel benie ...
Ik ook! ☺️

8 dagen geleden

Hier uit september 2023. Ben er net achter gekomen dat ik weer zwanger ben🥰

7 dagen geleden

Hoi! Ik ben er ook net achter gekomen dat ik zwanger ben. We waren er niet mee bezig. Ik was niet aan de pil. En mijn man wilde eigenlijk niet nog een kindje (hebben nu 2). Maar ik ben nu toch onverwacht toch zwanger… heb het mijn man vanochtend vroeg verteld en zijn reactie was “dat kan niet, dat is niet van mij, hoe gaan we dat doen, en nu?” Daarna moest ik aan het werk, toen ik thuis kwam heb ik geen woord met hem gesproken… hij is naar voetbal gegaan zonder iets te zeggen… Pffff voelde mij echt kut..

7 dagen geleden

Uit de geboortegroep juni 2023. Nu 5+5 zwanger

7 dagen geleden

Reactie op lepris94

Hoi! Ik ben er ook net achter gekomen dat ik zwanger ben. We waren er niet ...
Wat vervelend zeg! Misschien moet hij het allemaal even laten bezinken.. ik bedoel het niet rot maar mag ik vragen waarom je niet aan de pil bent als je man eigenlijk geen kinderen meer wil?

6 dagen geleden

yes! hier ook een dreumes van 15 maanden ook bijna 5 weekjes in verwachting :) het is eigenlijk een 3e kindje voor ons, onze eerste is stilgeboren in mei 2022. ik vind deze zwangerschap daarom ook weer spannend maar ik kijk er ook naar uit 🥰

6 dagen geleden

Reactie op KLY8

Wat vervelend zeg! Misschien moet hij het allemaal even laten bezinken.. ik ...
Puur omdat ik die rotzooi niet meer wil slikken. Ik voel mij veel beter zonder. Daarbij vind ik als vrouw zijnde moet je alles al ondergaan waarom zou een man niet een keer ergens rekening mee kunnen houden. Dit hebben we ook destijds besproken en hij was het er mee eens dat ik niet aan de pil wilde. Het was immers mijn lijf. (Zijn woorden) Hij moet het inderdaad verwerken. Kreeg naar mijn hoofd gesmeten dat ik vreemd gegaan zou zijn want hij was er telkens uit gegaan. Dat ik zei ja maar dat is ook niet betrouwbaar. Ik had hem ook gezegd destijds dat hij zich anders zou kunnen laten helpen of dat we met condoom het zouden doen. Dus het is niet dat we het er niet over gehad hebben

6 dagen geleden

Reactie op lepris94

Puur omdat ik die rotzooi niet meer wil slikken. Ik voel mij veel beter zon ...
Ik snap je helemaal! Hopelijk kan hij het snel een beetje verwerken en kunnen jullie uiteindelijk van de zwangerschap genieten

6 dagen geleden

Reactie op KLY8

Ik snap je helemaal! Hopelijk kan hij het snel een beetje verwerken en kunn ...
Ik hoop het ook!

6 dagen geleden

Vanochtend weer getest en de streep lijkt lichter te zijn dan die van vrijdag middag… ik weet echt totaal niet wanneer ik bevrucht moet zijn omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Ga wel over een paar dagen weer testen om te kijken wat die dan doet… iemand hier ervaring mee?

6 dagen geleden

Reactie op TessaaZ

Wel geboorte club september 2023! Maandje verschil 🥴 ik ben ook heel benie ...
Haha hier hetzelfde! Nu 6 wk precies

5 dagen geleden

Reactie op lepris94

Vanochtend weer getest en de streep lijkt lichter te zijn dan die van vrijd ...
Zijn deze van kruidvat toch? Op moment lees ik daar bizar slechte verhalen over, en vooral over de oploop. Misschien andere soort testen proberen, action?

5 dagen geleden

Reactie op BabynummerTwee 🤎

Zijn deze van kruidvat toch? Op moment lees ik daar bizar slechte verhalen ...
O echt???? De kruidvat gaat wel lekker 😂😂 ook al met de luiers 🤭 ik heb gisteren etos testen gehaald. Boven van gisteren en vandaag onder. Wil over 2/3 dagen weer testen hoe ze gaan lopen.

5 dagen geleden

Reactie op lepris94

O echt???? De kruidvat gaat wel lekker 😂😂 ook al met de luiers 🤭 ik heb ...
Ohhhhh die luiers, ja verschrikkelijk😂 Nou zie ik toch hele duidelijke oploop! 🙏🏼

5 dagen geleden

Ohhhhh die luiers, ja verschrikkelijk😂 Nou zie ik toch hele duidelijke o ...
Pohhhh daar word je toch niet goed van!!! Ben een poosje overgestapt op pampers. Alleen mijn moeder had gisteren toch kruidvat aan gedaan. Gisteravond tijdens een poepluier toch weer helemaal rode billen en ze gilde het uit van de pijn. Echt zo zielig. Ja toch wel iets he? Ik ga denk over 2/3 dagen weer testen en dan kijken wat die dan zegt. Heb mij vandaag aangemeld bij de vk. Maar genoeg over mij, hoe is het met jou?

4 dagen geleden

Reactie op lepris94

Pohhhh daar word je toch niet goed van!!! Ben een poosje overgestapt op pam ...
Ach zo zielig he die rode billetjes, heeft ze hier 1x gehad. Echt de hell was dat!! Ik ben benieuwd naar je volgende testen😊 🤞🏼 Hier alles helemaal prima, ben nog fit en kijk uit naar de eerste echo maandag!🙏🏼

4 dagen geleden

Ach zo zielig he die rode billetjes, heeft ze hier 1x gehad. Echt de hell w ...
Jaa echt heel sneu, ze heeft het dus continue als ze nu de kruidvat luiers aan heeft. Dus die zijn hier verbannen 😂 Ik ook! Ik denk dat ik morgen weer ga testen. Heb in ieder geval volgende week woensdag een afspraak staan bij de vk! Geen idee hoe ver ik nu ben dus gaan we dan achter komen! Fijn dat alles goed gaat met jou. Super leuk maandag je eerste echo!! Vind je het spannend?

3 dagen geleden

Reactie op lepris94

Jaa echt heel sneu, ze heeft het dus continue als ze nu de kruidvat luiers ...
Snap ik, hier zijn die luiers ook verbannen 🤣.. Daar kan je dan zo naar uit kijken he die afspraak, het is nu zo onzeker! Ik vind de echo wel spannend! Hoop zo dat alles goed is🤞🏼